FC Utrecht - Zeepsop Ado Den Haag - SC Voorne C2 Zouden jullie mij kunnen toevoegen, misschien vanavond onze eerste pot spelen, en dan van de week de andere?
Ik heb je al in mijn friend list, maar vanavond ga ik niet meer gamen. Duik zo in een film, maar morgen ben ik overdag wel online en aankomende week ook regelmatig!
Vitesse 0-3 Roda JC 3e Cisse 0-1 39e Yulu-Matondo 0-2 80e Delorge 0-3 Roda JC 3-1 Vitesse 26e Cisse 1-0 43e Kolk 1-1 65e Linssen 2-1 78e Bodor 3-1
Feyenoord - Vitesse 1-0 Makaay - welke minuut zal me een zorg zijn. Andere wedstrijd wordt andere dag afgewerkt heb nu te veel last van lag.
PSV - Vitesse 0 - 0 Vitesse - PSV 0-4 Afellay 2x Lazovic 2x Ik kwam de eerste wedstrijd niet tot scoren, ik speelde Vitesse weg maar tot scoren kwam ik niet.
Nou nou, eerste wedstrijd viel wel mee hoor. Ik stond die eerste wedstrijd wel aardig te verdedigen. Af en toe probeerde ik eruit te komen, maar dat is lastig tegen een team als PSV. Maar zelf kreeg je ook niet veel kansen. Tweede wedstrijd is een ander verhaal Maar dat was ook pas nadat ik een rode kaart pakte. Maar goed, toch nog een puntje gepakt. Had ik van tevoren niet eens verwacht. Nog 1 wedstrijd en mijn toernooi zit er alweer op.
Je had wel een mooie kopbal tegen me gescoord dacht dat ik hem wel ff weg zou koppen maar Kolk zat er ff tussen
FC Utrecht - SC Heerenveen 1-1 Goals Utrecht: Skoubo Goals Heerenveen: Sibon Helaas, tweede match connection lost en een freeze van mijn 360. Later afmaken?
Ja is goed, ik had precies het zelfde helaas. Klopt, ik had mijn custom tactics even veranderd ten opzichte van de standard die ik gebruikte tegen Utrecht, het bleek te werken. Goed counteren van mijn kant, drie ballen op de paal, twee penalties gemist en jij een paar grote kansen waaronder die mooie vrije trap op de lat. Vayrynen bleek de echte spelmaker vandaag, ook die was nieuw in mijn opstelling. Die hou ik er in dus. goals: vayrynen sibon pranjic sibon grindheim geel: pique horvath