Speelde zoals de afgelopen 2 weken weer kloten. Heb niks gecreƫrd. Mag blij zijn dat ik niet heb verloren.
2de potje was spannend, toen Boots vlak voor tijd gelijkmaakte was ik opgelucht en had ik echt niet verwacht dat Pranjic nog zou scoren
FC TWENTE 1 - 1 SPARTA Wel 2 - 1 gewonnen in de verlenging maar dat telde jammergenoeg niet Nu 2e wedstrijd spelen 2e wedstrijd FC TWENTE 1 - 2 SPARTA
Goed gespeed man, ik had genoeg kansen vooral in de 2de wedstrijd met een penalty. Maar jij was scherper in de afronding Verdient gewonnen
Nac en AZ zeg maar wnnr jullie kunnen. Ik kan vrijwel bijna elke avond deze week beschikbaar zijn nogal rustige periode nu
Wat een @#$ eerste pot was dit voor mij zeg! Toen de wedstrijd begon zag ik gelijk dat de t-shirts bijna dezelfde kleur hadden. Heb er ook spijt van dat ik niet bij minuut 1 de wedstrijd had verlaten. Maar btw nice match hoor!:b:
NEC 2-0 Willem II Willem II 1-1 NEC Waren wel leuke potjes, 2de potje heb ik alleen 4x het allumunium geraakt. Goed gespeeld iig.