Ja, eerste potje vrijwel weggespeeld, 2e potje custom formation gedaan en het ging een stuk beter. Dacht de hele tijd "er zit meer in", tot je 30x op de paal schoot. Het punt smeult nog na. Namens mij scoorde Demouge, overigens
Hoho! Ik moet ook naar school! Ik had ook al zelf een keer gevraagd of iemand uit de poule kon, maar van niemand reactie gekregen. En nog iets vervelends... Ik heb pas geleden de rabos van rabobank aangevraagd zodat ik ook nieuw gold kan bestellen. Moest iets tekenen en terugsturen, heb ik zondag gedaan. Maar nog geen reactie van de rabobank... (btw krijg verdorrie wel bericht van rabobank dat ik rabofoon had aangevraag terwijl dat niet zo is.... ) Als er morgen nog geen nieuws komt van de bank ga ik zelf maar eens contact opnemen... Waarom moet je zelf altijd alles regelen bij alle soorten bedrijven?!!!
Dood? Ja, is goed Josh Waarom maak je gewoon geen paypal aan? heb je geen internet bankieren voor nodig
Ik ben niet zo van paypal. En ik heb nog steeds geen rabox ontvangen van de rabobank Maar volgens mij wordt het toch niks met dit toernooi Mensen die zich opgeven hebben denk opeens geen zin meer
De deadline is idd niet gehaald, somigge zijn nog niet eens begonnen, die ga ik ff pm's sturen, zelf stuur ik mijn tegenstander ff PM's.. Neem zelf ff initiatief Josh, je hebt 0 wedstrijden gespeeld maar beschuldigd andere mensen dat ze niet spelen..
AZ-Nac 3-1: El Hamdoui 3x, Penders 1x NAC-AZ 3-4 Amoah 2x, Gillissen 1x, Dembele 1x, Schaars 2x, El Hamdoui 1x
Martijn, zeg maar wanneer je wilt via PM. Dan sluit ik me xbox op live aan en dan spelen we. Maar nu eerst naar school
Ik moet stoppen, want heb dat gezeik bij fifa: JE BENT TE JONG OM DE ONLINE FEATURE VAN DIT SPEL TE SPELEN MAAR GENIET VAN DE ANDERE GEWELDIGE GAMEPLAY VAN FIFA