1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spolak

    spolak Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is trouwens het nut van die eafootballworld naast de filmpjes uploaden? je kunt je rank niet zien, hij telt unranked matches ook mee..
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Over 2 weken wel :+ (dan hoor je me coole stem) misschien koop ik later wel zo'n ding waar je zelf gewoon een goedkope headset in kan pluggen (want dan koop ik de headset bij de action voor 2 euro! :D )
    Waarom zou jij me uberhaupt inviten!!!?!!!!!?!!?!?
    Nee, maar viktor en ik zitten te wachten op de club match :emo:

    en trouwens je hebt nu zelf je headset er niet in! :eek:
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
  3. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Net anderhalf potje gespeeld tegen Victor. 2e werd ie er uitgekickt door EA. ( ja alweer een tegenstander van mij ;) ) Eerste potje 3-1 verloren. 2-1 van hem was een erg rare goal. Eigen goal van mijn keeper op een voorzet, hij stompte m er zelf gewoon in. Daarna nette 3-1 met een stiftje. Mijn verdediger kon zijn aanvaller niet bijhouden. Daarna nog een kans gehad, maar wilde ik te mooi doen. Stiftje op de lat.


    Ik wil btw ook wel ff meedoen met Clubs, alleen me headset werkt ook ff niet ? Start me 360 wel ff opnieuw op, dan doet ie het wel weer.
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik mijn post posste bedoelde ik vooral dit soort post's.
    Uiteraard ook die Score's. Als je gewoon echt een superwedstrijd ofzo had oke, maar beetje onoverzichtelijk als iedereen élke score post.
    Heb Fifa zelf ook dus weet hoe de game is hoor, vind m vett :)

    Maargoed ik zag al dat er genoeg mensen het met mij eens waren en dat jullie het zelf ook wel inzagen, dus ik zal niets zeuren :)

    Hoe schieten jullie meestal op de goal? Ik maak tegenwoordig eigenlijk alleen maar af met RB+schiet.. Ik gebruik namelijk zó vaak doorsteekpassjes, vind voorzetten niet vaak genoeg lukken. Dan vaak kopbal en dat doet ie vaak niet hard genoeg :9
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik druk gewoon op B, kan niet nadenken als ik eindelijk een kans heb. 8)
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wel grappig dat degene die hier bijna nooit kwamen, nu opeens beginnen te zeuren over de spam. en bovendien RedDevil vind ik dat geen spam ;) misschien 1 of 2 daaruit maar meer ook niet, het gaat allemaal over FIFA 09.

    Bijv: Bij het COD5 forum word toch ook afgesproken? ik neem aan dat je daar een reactie op geeft.

    en nu ff ontopic.

    Ik schiet gewoon met X (B) vroeger altijd rb maar dan gaat ie niet hard genoeg.
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doen jullie dat met voorzetten en koppen, ik scoor nooit op die manier..
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die bal moet je naar beneden koppen! :+

    Voorzet lukt niet zoveel meer bij mij, al ben ik niet iemand die vaak voorzet. Met corners heb ik altijd Adebayor, dat is wel handig. Gewoon net voordat de bal bij je hoofd komt B en stick naar beneden. :cool:
     
  9. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik richt altijd op het doel, maar naar beneden koppen dus. En voorzitten deed je altijd met gewoon 'x'?
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jup, zo doe ik het altijd. Maar je hebt verschillende soorten, 2x kort X was dacht ik laag voorzetten. Maar volgens mij zijn er nog meer soorten.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorzetten lukte mij ook nooit eerst, tot ik LB+X ontdekte. Dan legt ie hem vaak precies op het hoofd van je medespeler en kan je hem lekker inkoppen. Verder gebruik ik soms de 3x X variant, die lage voorzet.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoor ik ook niet in dit topic thuis dan? Heb net even zitten kloten op me 360, heb nu eindelijk de corners en kopballen onder de knie. Maargoed, kan alleen tegen de CPU spelen momenteel, live verlopen. Vrijdag weer tijd om een nieuwe code te halen :)
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het verkeerd om zitten (New Alternative is dat geloof ik), vind het fijner om met X te schieten. PES vroeger bij vrienden veel gespeeld.
    Maar voorzet doe ik meestal (in jullie setting) met 2x X of gewoon 1x X en dan beetje letten op de kracht.
    Daarna afmaken wil ik vaak volley maar weet niet hoe je dat nou 'uitlokt' ofzow.. Meerdere keren B (schiet) drukken is wel hoe je omhalen etc doet, maar dan moet die bal maar net op de goede plaats komen of niet?

    Trouwens, bij die Arena heeft ie het telkens over 'Jockey' met je tegenstander om de bal.. (LT ingedrukt houden), is dat dat hij gewoon de bal-afschermt wanneer je de bal al hebt? Of heeft dit iets te maken met de moment dat je naast elkaar schouder aan schouder naar de bal rent fzow..? Lijkt me niet, want dan heb k altijd RT ingedrukt en LT+RT is juist cancel. Zegmaar, dan doet je speler even nix (handig als je al op schiet gedrukt had ofz en je hebt de bal nog niet!).

    Edit: Om nog even te reageren op Ferron; Klopt, CoD5 heb ik niet dus dat topic check ik niet. Fifa hád ik niet dus checkte ik ook niet ;)
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb het niet over jou :9

    @Reddevil

    Is goed hoor, maakt mij niks uit :D
    En ik vind new alternative ook veel fijner dan die andere setting.

    voorzetten scoor ik ook wel redelijk vaak, net zo als corners.
    van de 5 corners die ik krijg scoor ik er eigenlijk altijd wel 1 (2)
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kloten jullie eigenlijk ook altijd met die opstellingen en shit? Altijd voor die Quick Matches dan doet die andere eerst een tijdje shit instelle enzo.. Njah ik doe dat gewoon nooit. Weet nooit echt wat de beste is ofzo..
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik laat het gewoon standaard :)
     
  17. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga eens naar deeltje 4 en lees dan dit deeltje opnieuw. De inhoud is exact hetzelfde.
     
  18. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    2x kort is voorzet richting eerste paal, 1x is gewoon 'normaal' voor de pot en 3x is laag.
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik wissel altijd wel wat spelers rond zodat ik specifieke kwaliteiten heb op (voor mij) de juiste plaats. Met de meeste teams speel ik ook 4-2-2-2 of 4-1-2-1-2 (4-4-2 ruit op middeveld dus eigenlijk) online. Maar in manager mode pas ik dat dan wel wat aan aan mijn spelers. Zo speel ik 4-1-2-1-2 met Aston Villa en dan Pirlo als rechtshalf wat meer centraal en dan maicon wat meer naar voren als rechtsback (mijn 2 versterkingen). Tevens heb ik dan de linkshalf wat meer naar buiten toe en wat naar voren (Milner). Rest is gewoon 4-1-2-1-2.

    Aan die custom tactics zit ik niet.
     
  20. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Ik speel vaak met 5-1-4 met Manchester en dan kloot ik nog wat aan de custom tactics en dat is zo'n beetje mijn succesgeheimpje, haha.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina