1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    WIE WILLEN ONS HELPEN AAN FIFA 09 ACHIEVEMENT 10 VS 10????????
    WE STAAN NU IN DE KLEEDKAMER STUUR EVEN BERICHT NAAR UniQ Gamer NL

    OF mikeVermeule!
     
  2. heardofdark

    heardofdark HEARDOFDARK

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe maak ik een buikschuivert als ik scoor ?
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    2:53
     
  4. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij helpen aan The Poon Sang?
    Achievement van FIFA 09

    The Poon Sang 20
    Win with 11 created players over xbox live.

    To start off with, go to Manage teams from the main menu, then go into the creation zone and create a player. Create 11 players, you'll want 1 Goalkeeper, 4 defenders, 4 midfielders and 2 Forwards. Put them onto any team you want. Then go back to the main menu, back to manage teams, and go to team management. Find the team you put the players on and edit the squad so that they are all the starting 11.

    For the next bit I seriously suggest a boosting partner, because its going to be hard winning genuinely with 11 created players against someone who will more than likely use one of the best teams on the game. Set up a game with your partner over xbox live, and have him let you win. Achievement will pop up at the end.


    Voeg me maar toe en stuur me een bericht!!
     
  5. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen met:
    1st time out 10 G
    Win an Online League match
     
  6. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Kan iemand mij in het kort uitleggen hoe en door wie de gegevens van Live Season worden bepaald?
    Ik zie zojuist namelijk dat je zelf ook de vorm van een speler kunt kiezen. Wat word hier dan mee gedaan?
    En word de vorm bepaald over alleen de competitie wedstrijden, of ook beker wedstrijden ed. ?
     
  7. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik help jou wel als je mij helpt
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Naar mijn wete is er iedere week een update, en tellen alle wedstrijden mee. Ook interlands. Zelf heb je niks te zeggen over de vorm van een speler, en EA regelt dat allemaal.;)
     
  9. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet die achievement anyway?
    Die van mij...
     
  10. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon makkelijk online league aanmaken en dan moet je in de league bij mij komen en dan van me winnen easy
     
  11. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak jij ff league?
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik wil je ook wel helpen, heb hem zelf ook niet :p (@Biqshow)
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Doe gewoon player match, kies een team als ADO en leave wanneer ze een te goed team pakken, het kan niet lang duren tot je een slechte speler met een matig team treft.

    Dat wordt gebaseerd op alle wedstrijden, de wedstrijden van woensdag tellen de week erna pas mee, je kan zelf ook stemmen op www.easportsfootball.com
    Volgens mij kan een speler niet ver boven zich uitstijgen, al maar hij 5 goals in een wedstrijd, Babel zal niet boven de 90 kunnen komen, er zijn minimale en maximale grenzen gesteld, daarom is Van Nistelrooy met zijn blessure niet lager dan 75 terwijl Bouma met zijn blessure 66 was.
     
  14. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Maar dat kan dus ook enigzins verklaren waarom C.Ronaldo zo abnormaal in vorm blijft? Al die Man Utd sl*tjes stemmen uiteraard op hem..

    (niet dat het wat uitmaakt al was die 65 dan liep hij nog overal doorheen..)
     
  15. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
     
  16. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    waar ik tegenwoordig trouwens vaak last van heb is dat ik het niet meer te zien krijg als mijn tegenstander een rode kaart krijgt. Net had mijn tegenstander blijkbaar 2 rode kaarten maar ik heb ze niet gezien. Het was wel 2x een doorgebroken speler dus ik dacht al nou scheids als hij daar al geen kaart voor krijgt.. maar wel dus.
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Niet zeuren, jij kan tenminste spelen:+
     
  18. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Het is geen zeuren :p gewoon een irritant kwaaltje :D

    en hoezo kan jij niet spelen dan?
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Xbox kapot, hij wordt morgen opgehaald, je begint somigge dingen pas echt te waarderen wanneer je het niet hebt.

    Ik had het al gezegd maar het is echt een aanrader om in Coca Cola League 2 te beginnen met een team van 1 ster, en dan op Legendary (hoeft natuurlijk niet) je naar de Premier League te werken, dan is winnen en spelers kopen ook veel leuker, ik had Elyounoussi van Heerenveen gekocht en hij is de beste speler in de competitie!
     
  20. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat klinkt wel als een hele pittige uitdaging. Ik hou niet zo van het spelen tegen een computer. Ik ben nu zelf met Tottenham op Wereldklasse bezig. Ook best pittig ( voor mij )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina