1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    FIFA slaat over op de echte wereld en andersom, Lyon hoopt enkel op Benzema tegen Barcelona morgen:emo:
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    geweldig ja hij wou nog photoshoppen :lol:
     
  3. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Zeker! O-)

    Die Seqi is wereldberoemd hier, gare kerel zo te zien.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Het is geen probleem dat je niet wilt zeggen dat je het bent. Reageerde altijd hetzelfde als jij en was ook een Barça fan. Volgens mij kwam hij ook uit Breda. Oh en zijn naam was ook Sheriff. :+

    Maar goed. Vanmiddag weer verder gegaan met een nieuwe carriere met Arsenal. Heb bijna geen geld maar moet even wat spelers kopen. Almunia is een aap :+
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  5. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    What the fuck, ik ben 'm echt niet.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Inmiddels 10 uur geweest, ik ga wel even douchen. Misschien tot zo. :p
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, Seqi had altijd C. Ronaldo in zijn sig en plaatje! :)
    En hij had ook nog genoeg andere namen... :9
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    \Carebear, laten we deze onzinnige discussies gewoon stoppen. Is echt ongelooflijk doelloos
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Sorry, net pas thuis, ik kom gelijk online! ;)
     
  10. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Laten we het over FIFA hebben in plaats van het vergelijken van ene Seqi en mij, krijg gelijk weer een slechte reputatie door dit. :'-(

    Ontopic dus?
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Die had je al:+
     
  12. Yoy96

    Yoy96 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen maar eens bellen emt gameshop of mijn FIFA al een x klaar is:) En dan maximaal gamen:D
     
  13. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn ze hem nog aan het bereiden?
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Moet je hem niet weer slopen:+ Wat was daar ook alweer mee gebeurt? Krassen oid?
     
  15. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Na vorig seizoen 2e te zijn geëindigd, 2 punten achter Man Utd, in de competitie met mijn carriere bij de Spurs heb ik net gelijk mijn revanche genomen. De eerste wedstrijd van het seizoen moest ik gelijk voor de community shield tegen ze en heb met 3-1 gewonnen. Heerlijk! Ik had al een hekel aan ze en dat is door dat seizoen alleen nog maar versterkt :p
    Maar jezus wat is die Defoe snel zeg.. Heb Agbonlahor erbij gekocht voor ernaast, Diego erachter en Modric en Afellay/Jesus Navas op de flanken.
    Wat is het toch een heerlijk spelletje!

    LAME :D
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  16. Yoy96

    Yoy96 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb niks bijzonders gedaan. Bij andere spellen doet de Xbox het gelukkig nog normaal. Maar ik heb um nu echt helemaal apart neergelegd in mijn kast zonder iets in de buurt zoals ze dat mooi zeggen;)

    Nee hij was bekrast. Merkwaardig, want rest van de spellen niet, dus wordt ie gepoleisterd. Schijnt te kunnen als de krassen meevallen:)
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Woehoe, weer een typische Fifa wedstrijd verloren. 5 ballen op de paal, hij scoort 2 keer uit een corner en wint vervolgens met penalty's. Fuck EA
     
  18. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom Ea de schuld geven... Dat hoort ook bij voetbal... Soms zit het mee, soms zit het tegen... Die tegengoals uit corners zijn lullig, maar had je misschien ook kunnen voorkomen... Kijk, Ea kan je de schuld geven dat bijv bepaalde teams te goed zijn, misschien dat er iets te veel ballen op de paal/lat gaan.. Al heb ik daar helemaal geen last van..
     
  19. Yoy96

    Yoy96 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Een oude wijze leraar op de basisschool zei altijd: Een mooie wereld begint bij jezelf:p:D Ach volgende keer win je gewoon
     
  20. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    DAMN!!!!

    4 jaar Be a Pro gespeeld, af en toe wat gesimuleerd, maar wel veel tijd ingestoken. Kan ik eindelijk aan dat laatste internationale toernooi beginnen voor het achievement. Zit ik in de halve finale. Had geen zin meer maar wilde wel het achievement dus save ik de game en simuleer ik de wedstrijd, verloren, snel savegame laden, blijkt het dat hij nog na de nederlaag weer had gesaved en mijn carrière was dus over! :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina