1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    aardig gek hier
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zit de laatste tijd ook in een 'verlies' streek, de laatste dagen heb ik er 9 verloren en maar 4 gewonnen, en die 4winst waren met veel geluk, maar hoe komt dat, iemand met een idee?
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb er volgens mij nu v/d 10 ongeveer 8 of 7 verloren?
    jeah man im the best :+

    Wat is het hier trouwens rustig als er een wedstrijd bezig is :9
     
  4. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Wat een wedstrijden, vooral Manchester United en Barcelona.
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is Inter wel sterker geworden. Wedstrijd van 2 weken geleden was niet veel en de eerste paar minuten van deze wedstrijd ook niet
     
  6. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Van der Sar houdt zijn doel wederom schoon. 2-0 :)
     
  7. Yoy96

    Yoy96 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Kutzooi, had ik mn FIFA 09 laten maken (poleisteren), vandaag opgehaald enzo. Ik spelen.. na 5 min Disc Unreadable. Bel ik die gasten op willen ze um nog een x poleisteren voor niets en anders krijg ik een splinternieuwe.
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Toch relax? Alleen jammer dat je hem dan weer ff kwijt bent.
     
  9. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Man wat is Arsenal een heerlijk team geworden na de Live Season update! Heb nu eindelijk mijn slechte reeks een beetje doorbroken door nu 6x achter elkaar te winnen. Jammer dat ik deze week ben gezakt van plaats 850 naar 2000 ofzo. Maarja, heb nu de weg naar boven weer gevonden:D
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt , ik heb gisteren ook twee potjes gespeeld met Arsenal. Heerlijk combinatie voetbal, ik won ook met 7-1.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik speel altijd met Arsenal zonder live season. Speelt echt heerlijk, beste team waar ik mee kan omgaan in FIFA.
     
  12. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel fifa niet zo vaak... ik had pes 2009 gehaald die viel me wel tegen, dus uiteindelijk fifa maar die vind ik op de 1 of andere manier ook niet goed... het speelt niet naar me zin. Ik vind fifa 08 de beste fifa op de 360 en pes6 is de topper in mijn ogen!:)
     
  13. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, doe ik ook vaak. Het enige minpunt is dan dat je op de flanken wat weinig echte snelheid hebt. Met Live Season heb je dat nu wel doordat je Eduardo LM kan zetten en Walcott RM die allebei erg snel zijn.
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Arshavin is toch snel? En Nasri is ook niet de langzaamste.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Walcott is snel, altijd handig voor de counter. Arshavin haal ik er uit en zet er Nasri op. Voor de flanken is hij aardig, maar vind hem vooral handig voor het middenveld met Fabregas. Van Persie is gewoon een superster en Adebayor is de man voor de kopballen. Verdediging is ook gewoon nice. :cool:
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik speel nu veel met Bayern. Alhoewel het ook veel wisselt. Als mijn tegenstander met een 4/4,5 sterren team speelt, pak ik meestal ook een soortgelijk elftal. Heb gisteren 6 wedstrijden gespeeld, en maar 1 verloren. Heb de stijgende lijn weer te pakken. \o/
     
  17. SC Voorne C2

    SC Voorne C2 Guest

    Speel zelf ook graag met Bayern. Speelt erg fijn en Podolski zet ik er ook gewoon in.
    Als ik een tegen een 4,5* speel neem ik meestal dan Schalke 04 speelt echt lekker. Lekker counteren of gewoon over de vleugels via Farfan en kopt Kuranyi wel binnen. Denk dat ik met Schalke mijn hoogste winstpercentage heb..
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Speel nog steeds met Aston Villa, al heb ik de laatste paar dagen geen FIFA 09 meer gespeeld :eek: Arsenal, tja daar speel ik echt voor geen meter mee om één of andere reden :eek:
    Na de Live update misschien even terug naar Liverpool en kijken hoe ik daar nu mee speel...
     
  19. SC Voorne C2

    SC Voorne C2 Guest

    Het meest klote team om tegen te spelen vind ik eigenlijk wel Aston Villa. Is voor een 4,5* heel goed en kies vaak dan een te slecht team er tegen. Nu neem ik dan Schalke en laat ik hun wat meer aanvallen en ga ik counteren i.p.v. andersom. Als je tegen Aston Villa vol op de aanval gaat word je helemaal gek van die Young en Agbonlahor die dan steeds mijn verdedigers in de counter eruit rennen, heel storend.
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Het meeste aan de bal bij mij is dan toch wel Carew, en eigenlijk ben ik niet zo'n sprintertje ik ben meer van het tikken en gewoon dwars door het midden wegdraaien scoren. en ook nog het type van diepe steekpasen die wel vaak goed op Agbonlahor terecht komen :+ wel leuk dat sommige mensen altijd de stick naar voren houden en zo bij een hoge steekpaas dus ook naar voren lopen en ik dus gewoon 1 tegen 1 kan lopen _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina