1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    nvm.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2009
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Net 7-4 verloren (had eigenlijk 7-5 moeten zijn) van Secour. Iets van 4 á 5x gescoord met Kaká? Man die gast is niet te stoppen.. erger dan een gefuseerde Christiano Torres.
     
  3. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Ja, maar de assists waren van Pato die eigenlijk al het werk deed.
     
  4. Yoy96

    Yoy96 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk uitzicht op FIFA. Gameshop heeft voor mij de 2e keer die cd gepoleisterd en had um daar uitgetest. Bleek idd dat het een gebrekkig ding was van EA. Voor 7 euro krijg ik een nieuwe van EA. Gameshop stuurt um morgen met de post mee en dan over een week ofzo ben ik weer terug op de velden. Wat is het kut om geblesseerd te zijn hihi:D;)
     
  5. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan ga je nog 7 euro betalen ook? Knetter gek.
     
  6. Yoy96

    Yoy96 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet ik dan? EA is net zo pauper. Zeggen ze jaaa ligt aan jouw cd-speler. Ik zo ja denk het ook wel, bij de gameshop issie in een ander console getest. Maar goed, 7 euro, af van de ellende en hopen adt ik weer lekker spelen kan. Het poleisteren kostte ook 7 euro, maar die heb ik teruggekregen, dus dan kan het geld daarheen:p
     
  7. SC Voorne C2

    SC Voorne C2 Guest

    Dat is juist vaak het erge, aanspeelpunt is Carew die dan doordraait en diep geeft op Agbonlahor of Young waarbij de verdedigers instappen en ze zo vrij voor de keeper staan. Meest storende team bijna om tegen te spelen voor mij persoonlijk.
     
  8. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje en hoop dat jullie me verder kunnen helpen ...
    Ik vroeg me dus af hoe kun je als je aan het opbouwen bent en dus overspeelt naar elkaar mooie passes kan geven bijvoorbeeld met hakjes, ik krijg het zo nu en dan voor elkaar maar dacht dus er zal wel een systeem in zitten hoop dat jullie me verder kunnen helpen
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat gebeurt gewoon soms... is geen truuk voor.
     
  10. Quintos

    Quintos Guest

    Wil iemand mij helpen?
    Ik heb een EA account aangemaakt zodat ik het kon koppelen aan mijn Fifa account.
    Maar dat lukt niet, ik krijg een foutmelding.
    Als ik wachtwoord vergeten doe en vul mijn Gamerstag in komt er dit te staan.

    An email has been sent to an nucleus.ea.com email address. Please check your inbox for an email from EA, then follow the instructions to reset your password and login to your account.
    -----------
    Maar ik krijg geen berichtje in Fifa en mijn mailadres is geen nucleus.ea.com :')
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Welkom terug viktor _O_
    Heb me headset binnen! :)

    Vanavond ben ik er wel om 8 uur bij de club denk ik.
    Anders wat later maar jullie zien wel :D
     
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Waarom post je dit hier...
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Naja boeiend :9
    Ik neem aan dat je het hier ook leest.

    Ontopic:

    Ging net bij een vriend FIFA 09 spelen, had hem wel 1x mooi uitgedold. :p
    Deed zo'n rainbow over hem heen toen hij een sliding maakte :9
    Heb helaas maar 1 keer van de 3 keren gewonnen, damn wat ben ik slecht geworden :mad:
     
  14. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar dat was je toch al :eek: ?
     
  15. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je vriend is beter geworden. Hoe doe je die rainbow dan precies. Het wil mij nog niet lukken iemand tips?
     
  16. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bijv. naar rechts loopt moet je lt inhouden, 1 keer naar links dan en dan 2 keer naar rechts met je rechter stick.
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    thanks, haha;)

    Ik heb meteen me carriérre met Darlington opgepakt.
    Voor me ''ramp'' stond ik 22ste en zag het er uitzichtloos uit.
    Nu sta ik na 30 wedstrijden 8ste maar ben ik er vrij zeker van te gaan promoveren en misschien zelfs kampioen te worden op Legendary:)
    Het seizoen is 46 wedstrijden!
    Ik heb met me matige budget allemaal aardige spelers gekocht waardoor ik nu echt een goed team heb waarmee ik onverslaanbaar ben:cool:

    Ik had aan het begin van het seizoen Elyounoussi (73 ) van Heerenveen gekocht. tevens had ik een speler van 67 gescout.
    Ik speelde slecht en verloor vaak waardoor ik bijna laatste stond, toen ging ik beter spelen en stond ik na 20 speelronde 15, en bij de winter 8ste.
    In de winter heb ik toptransfers gedaan:

    Sulejmani (74)
    El Akciaoui (72)
    Favelli (milan) (74)
    Lindgren (71)
    Bruins (70)
    Granqvist (74)

    allemaal bekende namen en goede spelers in de slechtste competitie van het spel:+

    ik lig uit de League cup en de FA Cup maar zit in de 3de ronde van de Johnstone's Paint Trophy (wtf..)

    Hier een mooie volley:
    http://www.easportsworld.com/en_US/video/4206027

    De eerste van Sulejmani:
    http://www.easportsworld.com/en_US/video/4208528

    waar vind je trouwens foto's?

    Dat lucht op, een FIFA verhaal <3
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Het valt me nu pas op: Tien delen al van een Fifa game op dit forum? Netjes mensen dat jullie het nog zoveel spelen en het er over hebben. Ik vond Fifa 09 ook veel beter dan voorgaande jaren en zeker beter dan de nieuwste PES, maar sportgames zijn veel minder aan mij besteed dan schietspellen en RPG's. Het heeft met de motoriek te maken, en dat heb je in sportspellen en sporten in het echt gewoon nodig. Vergelijk het maar met een mooie tekening maken. ;):)
     
  19. Yoy96

    Yoy96 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Twee ajaxcieden :+
    Wat moest je ze bieden om ze over te halen voor Darlington te gaan spelen?:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina