1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    +/- 200.000 boven de transfersom bij de betere spelers, het waren opzich allemaal koopjes, alleen Sulejmani heeft me 1,5 miljoen gekost.
    Door de lage lonen maak je na elke wedstrijd veel winst, 300.000 dus werd geld niet echt een probleem:)
    Dat zal nu wel veranderen want Favalli vangt 25.000 per wedstrijd
     
  2. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook dezelfde vraag als viktor waar vind je je foto's ?
     
  3. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een klein vraagje. Ik ben een fanatieke PES speler en ben sinds kort weer begonnen aan Fifa, mede doordat de laatste twee versies van PES een stuk minder waren ten opzichte van voorgaande edities. Fifa speelt op zich prima, alleen ik heb één klein probleem. Ik kan met mijn verdedigers zonder bal nooit de aanvaller van de tegenpartij bijhouden die met bal aan zijn voeten sprint (voornamelijk online). Nu is dit niet echt realistisch om te zien, maar mijn vraag is nu; Hoe kan ik dit voorkomen? Ik heb mijn besturing omgezet naar PES voorbeeld, en ren met mijn rechter trigger, en verwissel van speler met de linker trigger. De RB en LB zijn dus andere vaardigheden. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij met de LB of de RB toets (nu je PES instellingen hebt ingevoerd) en achteruit lopen. Dan zie je dat hij verdedigend achteruit loopt en het makkelijker voor jou is om de bal af te pakken.
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Me eerste ranked potje met de nieuwe xbox 3-0 gewonnen en meteen een rainbow over de keeper:D

    Wilt iemand ranked?
    Stuur ff een message op live of add me als ik nog niet je vriend ben..;)
     
  6. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff tegen Victor gespeeld, had helaas niet hoeven verliezen vond ik. Krijg de 90e minuut de 2-1 tegen. Echt balen. Wel een heerlijke vrije trap vanaf 25 meter in de kruising :).

    Mag ik hier Secouris officieel kandidaat stellen voor de mietigste, gelukkigste fifa speler? Wat heeft die jongen een geluk zeg, tik je de bal weg voor pato, kaka, of ronaldinho en nog zijn ze daarna eerder bij de bal. Zo kreeg hij 2 corners... en gok is, ja die maakte die op die trukkige manier. Voetballen ken ie echt niet, want hij geeft de bal aan kaka of pato en gaat maar meteen rennen. Ik dolde hem gewoon qua spel, alleen die 2 corners en die gelukkige kutgoal van m.

    Ik hoop dat ze in fifa 010 dat afschaffen, dat ze overal zo makkelijk doorheen lopen. Ik weet zeker dat Secouris geen 1 wedstrijdje meer wint..
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    En het is inderdaad Seqi, ik hoorde secouris aka Vip Secour gisteren praten en hij klonk hetzelfde als Seqi waarbij ik in de club zat.
    Seq en Secouris lijkt ook wel op elkaar.

    Misschien zat er meer in maar die Vrije Trap had ook niet erin hoeven gaan, ik vergat te springen..:+ wel zuur voor je dat het in de 90ste minuut raak is
     
  8. devmarc

    devmarc Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    El Akciaoui ? Nieuwe speler zeker :p Nee, ik heb El-Akchaoui zelf ook in mijn coca cola league 2 team. Nu speel ik league 1 trouwens, word wel erg makkelijk nu. Sponsor van 1miljoen per wedstrijd en salarissen niet hoger dan 50k. Team van 3,5 sterren tegen 2 ster teams. Wel saai opzich, maar wel grappig.
     
  9. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat springen vond ik ook al raar, daarom keek ik de herhaling ook nog ;) Maar de 1-0 vond ik ook al klote, want als mijn keeper gewoon uit kwam had ie ook niet gezeten. De 2-1 tja, lekkere goal maar ik vond dat ie voor mijn verdediger moest zijn. ;)
    Maar was een leuke pot!

    Dat moeten ze trouwens ook zeker aanpassen in 010, dat keepers beter uitkomen bij hoge diepe ballen etc. en dat hij bijv. ook een bal tegenhoud die corner zal gaan, want dan blijft ie ook doodleuk in de goal staan :')
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    de 2-1 had voorkomen kunnen worden maar de 1-0 vond ik juist zalig:D

    Mijn doel met Dalington is gewoon om volgend seizoen ver te komen in de League Cup en de FA Cup, die Johnson Paint Trophy moet je eigenlijk winnen en ik wil promoveren:cool:

    Nog 8 wedstrijden dit seizoen en ik sta 7de, moet 3de worden maar heb er ook wel vertouwen in eerste te worden.

    Weet iemand nou waar je foto's vind? ik zie het nergens op easportworld.com...
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    @hierboven

    Volgens mij moet je naar Profile of My Football World en dan moet je ff instellen dat je foto's ook op de frontpage verschijnen.

    zal zo ff kijken moet alleen ff weten welke email adres :9

    EDIT:

    Rechtsbovenaan op ''Add Widgets'' klikken dan bij ''My Photo's'' op Add klikken
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoeveel punten gaat die content kosten volgende week ? Vond het in UEFA CL echt tof dus misschien hier ook maar kopen.
     
  13. Yoy96

    Yoy96 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de keepers bij FIFA opzich wel goed. Als er een flankspeler opkomt en hij probeert de bal vanuit de zijkant achter de verdediging te krijgen zodat de spits kan intikken, kun je opzich de keeper met uitkomen + sprint inhouden, dan kan hij de bal minimaal blokken. Bij mij is dat vaker goedgegaan...het is een risico, maar vaak zijn dat verradelijke ballen. Als ik weer Fifa kan spelen wil ik beginnen met een Braziliaanse club ofzo, nooit gedaan, lijkt me wel geinig.
     
  14. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor een content:$
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ultimate Team en content met nieuwe acties om te juichen.
     
  16. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon in 1 content? Dat ultimate team wat is daar handig aan dan ik zag het filmpje? Is dat voor online of offline, en juichen mhhh :)
     
  17. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ik gister al de ultimate team zag staan? voor 100 punten?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nee was dacht ik 20 Maart.

    En volgens mij kan je het online en offline spelen. In ieder geval online kaartjes ruilen dacht ik.
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Vandaag 8 keer gespeeld en 8x gewonnen, zojuist leek er een einde aan me steak te komen.

    Ik stond na 10 minuten 2-0 achter, in de 60ste minuut scoorde ik verdiend de aansluitingstreffer.
    In de 70ste minuut scoorde hij de 3-1, toen ging hij tijdrekken en kreeg ik rood met Arshavin dus leek de winst voor hem binnen.
    In de 82ste minuut scoorde Fabregas en was het 3-2 waarna hij cornervlag voetbal ging spelen, bij zijn eigen cornervlag, in de blessuretijd passte hij de bal voor zijn goal langs en onderschepte ik met Adebayor, 3-3.
    In de verlenging ging ik vol op de verdediging met me man minder waardoor het op strafschoppen uitliep.
    Ik miste de eerste, hij scoorde door het midden
    Ik scoor, hij mist door het midden
    Ik scoor, hij mist door het midden
    Ik mis, hij soort.

    Hij schoot dus de eerste 3 allen door het midden maar doordat ik ook 2x mis gaan we door, de 7de schiet hij ook door het midden wat ik doorheb waardoor ik win:D
    Aha, thanks!

    Sulejmani bij Darlington (de bal ging op de paal:+)


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    JJJJJJJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa liverpool 1-4 gewonnen van manchester. Hopelijk gaan ze dik achteruit woensdag. Kan haast niet wachten tot het zover is :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina