1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niet spelen met hem:9 Ik moet het hebben van Kewell, Lincoln en Baros. Arda is irl veel technischer, ze moesten hem ietsjes beter maken.
     
  2. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen online vriendschappelijke potjes wille spelen, voeg me maar toe :) Ben wel nog beginneling hehe. Het eerste wat me opviel online is dat er veel mensen Man U neemt =/ erg jammer
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    al geprobeerd cache te legen? disc unreadable kan ook aan een slechte update liggen
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Viktortje, game al op de HD geïnstalleerd? Gister had ik hetzelfde met Mirror's Edge. Op de HD geïnstalleerd en nu geen problemen meer.
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Uhu, wen er maar aan. Ik neem vaak zelf ook Man U dan om ze te fokken :) Nemen ze vaak of een ander team of het word Man U tegen Man U, kan je ook niet meer zeiken dat het niet eerlijk is 8)
     
  6. Yoy96

    Yoy96 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon opsturen naar EA. Ook gedaan. HEB HEM EINDELIJK VANDAAG TERUG:D... ben net trg van werken. Ga eerst ajax afkijken en dan FIFA:D maar ik zou echt opsturen. Voor 7 euro krijg je een nieuwe in seal en al.
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wel leuk als je ff het ''ff voorstellen'' topic bekijkt en vervolgens die van Viktortje en Shariff (Nethris/Seqq/blablabla) tegenkomt. :)

    Ontopic:

    Wat is het hier de laatste tijd stil?
    Komt het door mij omdat ik niet zo veel meer post? :mad:
     
  8. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik word hier binnenkort active als ik weet niet wat :> Krijg morgen of Vrijdag Fifa binnen dus ;)
     
  9. Yoy96

    Yoy96 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ferron straks miss of morgen potje doen? Eerst natuurlijk ajax afkijken(H)
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vind je dat ontopic?8)

    Iemand een potje?
     
  11. Yoy96

    Yoy96 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik boycot ook Man U. Niet te geloven! Zonet weer zo'n dom lomp klerejong. Zet ie ronaldo in de spits. Alles 1x raken totdat ronaldo de bal krijgt...rennen, rennen, rennen... Kom ik terug op 2-1. Gaat ie hele tijd slidings doen en maar hele tijd op Ronaldo spelen. Bah
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    sssssssssst je verraad me 8)
    Nee, ik heb niet zoveel meer te vertellen omdat ik de laatste paar dagen geen FIFA heb gespeeld :9

    Nu wel echt ontopic:

    Ik ging weer tegen een vriend van me ik ging de hele tijd weg 2 - 0 voor hem daarna 2 - 3 voor mij geworden. Best wel logisch aangezien hij zuigt 8)

    En weet je wat het leukste is:

    Seqq is weer verbannen en deze keer wat grondiger.
    Dankjewel The Matrix :)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2009
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb je dan nog wel je geheugen? en hoe doe je dat..8)

    Hoelang heeft het dan geduurt?
    Een vriend zegt dat hij hem kan maken door hem goed schoon te maken met een middeltje
     
  14. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is toch de release van Ultimate? Hoe laat komt de update online?

    Laterrrrrr
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Gisteren met Arsenal gespeeld. Eigenlijk niet leuk, die zijn met de nieuwe live-update veel te goed. Arshavin +90, Walcott ook rond de 90, Adebayor 85, Eboué 85 etc.
    Daardoor wel 2x een ManU noob verslagen. Eentje was erg mooi. Kom eerst 0-1 achter, maar win uiteindelijk wel met 6-1, door 4 goals van Walcott en 2 van Arshavin. :lol:
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Bwaaaaaaaah! Nu weet ik HELEMAAAAAAL zeker dat EA een deal heeft met Manchester United.

    Ze hebben van Inter gewonnen met 2-0 en daarna met 4-1 verloren van Liverpool. Guess what? Liverpool is nog steeds slechter dan Man. United. Unbelievable. :mad::{
     
  17. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou Man Utd. hier aan hebben dan dat ze zo goed zijn? Naast een slechte naam bij FIFA 09 online?
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Dashboard bij "Play FIFA 09" op Y drukken en dan "Install game to HD". Dit kan zeker wel eens helpen, ik had ook soms disc unreadable tot ik FIFA installeerde op de HD, sindsdien geen last meer van gehad.
    Volgensmij morgen pas.
     
  19. Yoy96

    Yoy96 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    staat er al
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    In het echt is Man. United beter dan Liverpool die ene wedstrijd gaat daar niet veel aan veranderen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina