1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Nice, hoe bedoel je Engelaar gewonnen?
    Kan je spelers winnen..?

En misschien is er wel een nieuw systeem in de leaderboards..

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je hebt een soort van ebay, dus gewoon bieden :9

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    En hoe duur kosten gouden pakjes? Microsoft Points? Gamer Points? EA punten?

Want snap geen hol hoe je betere spelers kan "kopen".

4. Shotgun Edd

Shotgun Edd Alaaf!

Leuk Bevonden:
    0
    Gouden pakjes kosten 5000 coins of 80 MS (als je er echt voor wilt betalen:confused:) Na iedere wedstrijden krijg je coins, deze kun je sparen en uitgeven aan packs of de ruilmarkt opgaan in het spel zelf en goede spelers kopen voor af en toe een leuke prijs! Best geinig. Zo heb ik Sneijder en Kuyt voor 1000 coins gekocht:)

5. TechniQue

TechniQue Fifa 09 !

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een wedstrijd gespeeld hebt, dan ontvang je coins en gemiddeld is dat zo'n 600. Bronze pakjes zijn 500 coins, daar krijg je spelers tot en met 64 en niet beter. Met 2500 coins koop je een silver pakje en daar krijg je spelers in die tot de 75 gaan. En heb je 5000 coins beschikbaar dan koop je een Goud pakje en daar vind je spelers tot en met 99.

Je kan beter losse spelers kopen, maar na een tijdje moet je wel pakje kopen aangezien je contracten nodig hebt wil je je spelers behouden.

Het leukste is om langzaam op te bouwen, maar je kan er ook voor kiezen om lang Coins te sparen om vervolgens Ibrahimovic te kopen en elke bal richting Ibrahimovic te spelen.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  6. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik win alles met mijn 1 ster team. Ook van de 5 sterren teams. heel raar, vaak rent mijn aanvaller er makkelijk doorheen.

7. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Correct me if i'm wrong, maar de gegevens van afgelopen speelronde worden toch pas op de woensdag ge-update? En een rode kaart heeft in mijn ogen er niet veel mee te maken. Ondanks dat ben ik het wel met je eens dat ze altijd zwaar overrated zijn en vooral C. Ronaldo.

@viktortje
    Je hebt wel flink pech he?!
    Mijn xbox heeft het op de dag van UT ook begeven en is nu ook opgestuurd. Kan niet wachten tot ik ermee aan de slag kan.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Eigenlijk moet je blij zijn, er zitten nog vele foutjes in :)

Trouwens deze topic heeft gewoon 250 berichten in 2 of 3 dagen... :9

9. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker hoor, loopt ie vast tijdens een toernooi, telt het als verlies, doe ik dat toernooi opnieuw, loopt ie weer vast :/

10. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kost 800 G toch?

Dan koop ik ff 800 via Gamehubs voor een tientje is dat goedkoop?

11. TechniQue

TechniQue Fifa 09 !

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een normale prijs, maar als je op marktplaats kijkt vind je een 2100 punten kaart al voor 20 euro. Dus dan is 800 punten voor 10 euro weer duur.

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Je kan ook 2100 punten voor 20,-. Dus het is niet goedkoop, wel handig.

13. Willem-P

Willem-P Fifa 09

Leuk Bevonden:
    0
    Net zo'n heerlijk potje gehad:

Berger NL [niveau 18] tegen davkost37 [niveau 20]

2 - 1 (einduitslag)

Vaardigheidsniveau-punten = 39

Hij stond hele wedstrijd 1-0 voor. Ik ging laatste 20 minuten ultra-aanvallend spelen, hij krijgt 2 grote kansen, maar scoort ze niet. Ik heb in de 90e minuut prachtige aanval, ik doe y iets te veel naar voren. Daarom drukte ik op a en b, om druk te zetten. Blijkt het dat ik de bal krijg en schiet Cruz hem vol in de kruising van 30 meter. Verlengen was ook wel leuk, mooi afstandschot van Ibra erin en een paar 1 op 1's gemist.

Nu nog 30 punten voor leaderboards!

14. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat Vaardigheidsniveau-punten systeem eigenlijk. Soms krijg ik 30 punten na een 6-0 overwinning terwijl de volgende keer 100 krijg als ik met 2-1 of 1-0 win.

15. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Het ligt aan het verschil in niveau tussen jou en de tegenstander en de teams waarmee gespeeld wordt

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Weet je wat ik heeeel erg nep vind?

Dat de spelers op één tegen één behoorlijk scheef schieten en bij een vrije trap zijn ze net Christiano Ronaldo, heb net bijna van 47 meter gescoord (was op de lat met RB) , daarna met LB vanaf 27 meter ook tegen de lat (die moest er gewoon in :mad:)

17. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Pfoe ik krijg ze niet eens in de buurt van de lat...

18. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me net toch een goal met Van Persie gescoord, heerlijke vrije trap in de lange hoek met effect, hij veerde via het dak van het doel in de zijnetten, heerlijk gezicht.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb al iets van 10 gouden pakjes gekocht, maar ik krijg maar geen goede spelers. Alleen een goede keeper, 85 Diego. En Xavi van Barcelona. Had nog wel voor 1600 Vucinic gekocht, en 4000 voor Sneijder. Ik ga de spelers nu maar een beetje los kopen, want heb wel genoeg Contract kaartjes.

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb in mijn eerste gouden pakje meteen Reina gekregen :D

Btw net een vette wedstrijd gespeeld. Was IL.

Ik Fulham en hij MU. Ik kwam onterecht op 2 - 0 achter. In de tweede helft maak ik 2 - 2.

En in de allerlaatste minuut geef ik een voorzet achter het standbeen langs en knal hem met een omhaal erin :lol:

En die vent leaved natuurlijk meteen :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina