1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoy96

Yoy96 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je?

2. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Joehoe!? Iemand??

Ik snap jullie drukte echt wel hoor met die nieuwe mode, maar geef wel ff antwoord please;)

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Bedoel je met de transfers van Huntelaar en co? Dat is allang gefixed :+

4. Colintt

Colintt Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik ben al 3x op vakantie geweest.

5. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    EA Forum

Latest Update:
    Monday March 23, 4:15pm PST / Monday March 23, 11:45pm GMT

360 USERS ONLY:

‘We have a fix identified for the card trading issues and we’re in the process of testing it in game. The fix will be deployed later this evening (in 4-6 hours). It will likely involve bringing the servers down momentarily for a few minutes. We don’t plan on having it down for an extended period but I will keep you posted if there are any changes.’

6. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe komen jullie telkens aan zoveel coins, ben al mijn geld kwijt aan contractkaarten en fitnesskaarten :'-(

7. forzav

forzav Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De UT zorgt ervoor dat heel het spel continu vastloopt.. Echt drama, een hele slechte release van EA, hoop dat ze dit snel oplossen..

De mode is leuk maar het moet dan wel gewoon werken....

8. superslimsimon

superslimsimon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk moet er ook een optie komen dat je heel gericht kan zoeken... het is niet te doen als je een bepaald clublogo wil kopen op de ruilmarkt... moet je honderden pagina's gaan doorbladeren (en die laadtijden zijn echt te lang!)
    Je moet gewoon kunnen invoeren dat je een shirt zoekt uit nederlandse competitie en dat je dan op de ruilmarkt alleen nederlandse spullen ziet.

9. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    EA Forum :

Latest Update:
    Monday March 23, 9:35pm PST / Tuesday March 24, 4:35am GMT

PS3 and 360 USERS:
    The fixes have been deployed and the game is live again.

On PS3 trading has been optimised as it had slowed down today to levels seen on 360 in recent days prior to database crashes.

On 360 we've repaired the bad fix from this morning, so you will be able to view more than one page of trade search results. Note we are not able to provide these in ascending order of time remaining due to the length of time that search takes.

Additionally the EA Locker server has been subject to some fixes. This is where your Created Player's physical being is stored, so I hope this means he won't vanish and will reappear for you. It may also help with offline tournament progress.

Finally we have enabled something known as fast fail. At busy times this is designed to refuse the client access to the database. So your trade search may be rejected, keep trying if so. This protects the database from being swamped with requests.

As ever please let us know your experiences, and if this stabalises the game we can then go about fixing the other bugs currently stalling full enjoyment.

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat Ultimate Team gebeuren werkt toch best wel geinig. Gisteren een aantal wedstrijden gespeeld en 90% gewonnen. Jammer dat de laatste wedstrijd tegen een 4 sterren team moest.

M'n neefje heeft zelf een club, FC Breda. Ik wil ( als m'n 360 terug is ) beginnen met Kidneypool of een ander acroniem wat te maken heeft met Liverpool :+ Hij was eerst 1 ster, na wat kaartjes te hebben gekocht met coins was dat ineens al 3. Dat verschil kan je wel merken.

Ligt misschien aan mij, maar schieten op goal is gewoon ineens weer tof om te doen, ballen krullen, zwabberen en vliegen er 50/50 wel eens in ook! Heerlijk, nu moet EA alleen de bugs eruit werken en zorgen dat het allemaal IETS sneller gaat, dan hoor je mij niet meer klagen. 8)

11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Maar schieten (lees: de gameplay) is toch gewoon hetzelfde als met de 'normale' fifa 09 zonder UT?

Ben zelf nog in dubio of ik UT ga aanschaffen. Vanavond eerst maar eens wat testmatches proberen.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, klopt. Schieten is wel hetzelfde ... maar voelt gewoon beter. Gisteren schoot ik met een 3 sterren team echt ballen vol-hard in de kruising die ik normaal gesproken met Ronaldo / Rooney / Torres / Ibrahimovich er nog niet in krijg :)

Wel gaaf dit! Als me 360 terug is 12 wedstrijden spelen en gaan.

13. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie ook niet meer in fifa? als ik hem opstart blijft hij hangen bij die kop van ronaldinho. een maat van me heeft hetzelfde.

14. forzav

forzav Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dit was juist een makkelijke optie waarbij je 'voor weinig' mooi spelers kon kopen..

15. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook... =(

16. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ook hier. Respect voor EA dat ze het spel steeds iets harder verneuken

17. MrCaveman

MrCaveman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn bezig met een fix he. Be patient...
    Het is wel irritant ja, maar ik ben aan het werk momenteel, dus heb niet echt medelijden met jullie :D
    Hoop dat het vanavond beter is, maar ze geven in ieder geval alle problemen toe. Dan kunnen fixes niet uitblijven natuurlijk.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Krijg je bij offline matches ook coins (Bij UT) ?

19. MrCaveman

MrCaveman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep. volgens mij volgens dezelfde berekening dus ongeveer even veel. Online is leuker natuurlijk.

20. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    club matches, yessur. maar dan moeten wel de servers 'up' zijn uiteraard. je hebt wel multipliers voor het niveau waar je tegen speelt, online is het dacht ik x 1.50, legendary x 2.0, world class x 1.5
    ik win online trouwens vaker met grote uitslagen dan offline :eek:

Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina