1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Hmm, nog nooit online gespeeld maar heb toch al iets van 3000 of 30.000 punten.. Heb wel Uefa 2008 op me PS3 gespeeld, zou dat daarom zo zijn ?

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, komt van alle EA games. Ook Tiger Woods en alles.

3. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het enige wat ik verwijderd had was de Fifa ultimate team content (stond er misschien niet duidelijk), ik heb verder niets verwijderd.
    Denk zelf ook dat ik mijn profiel kwijt ben, maar die heb ik zelf dus niet verwijderd.

4. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je even zoeken op je harde schijf naar je profiel misschien heb je per ongeluk een keer te vaak op "A" gedrukt en dat hij verwijderd is.
    Maar ik denk niet dat je hem nog terug krijgt.

5. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :thumbs: zal even kijken op mijn schijf, maar ik denk ook dat ik mijn profiel kwijt ben.

6. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Waarom kan ik bij herhaling niks uploaden?(filmpje)
    Als ik het afspeel en dan terug spoel dan kan ik het niet Uploaden. Onderaan blijft upload in het grijs en als ik op Y druk dan gebeurt er niks?

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zit je wel op live>?

8. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier laatste tijd ook last van, ben gewoon ingelogd op LIVE maar kan niets uploaden :{

9. Beemrrr

Beemrrr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je da dan? filmpje uploaden... want die achievement moet ik nog

10. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Stomme vraag misschien, maar wel het juiste topic (en ik al zitten zoeken maar kan het topic niet vinden hierover), maar ik erger me dood aan die idioten die in het online teamspel lopen te klooien, zodra d'r ook maar een paar serieus zijn is het meteen vet, maar is er hier geen topic om de serieuze mensen even bij elkaar te brengen?

Oftewel, zijn er nog mensen hier die wel serieus een online spel willen spelen met een groep? (is hier geen topic voor?), natuurlijk kan dit dan via Friends, maar dan moet je d'r wel genoeg hebben om fatsoenlijk 10 tegen 10 te spelen... Iemand een suggestie?

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is er wel geweest (XBW team) maar is nu niet meer actief ;)

Tottenham wat speelt dat team geweldig met FIFA 09!

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Sinds vorige week deze game gaan spelen :) Tof spel. Ben op de laagste moeilijkheidsgraad begonnen aan de coach mode. Merk dat het nu al te makkelijk wordt, na 12 wedstrijden een doelsaldo van 35 :D. Echter, een standje hoger en ik scoor of helemaal niet of verlies alles. Lastig :emo:

Even een vraagje. Ik heb Vela gekocht van Arsenal. Nog erg jong en een goede spits in mijn team (AZ) hij zit nu rond de 80 maar ik wil hem natuurlijk hoger hebben. Kan je spelers nog trainen of is het alleen maar meespelen in wedstrijden waardoor ze beter in hun vaardigheden worden?

:thumbs:

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dat 2e, je moet ook andere dingen upgraden zoals je stadion enz daar kan je ook kiezen dat hun beter getraind worden en je dus meer vaardigheids punten krijgt. :8

Ik moet toch een keer level 13 kunnen worden :mad: kom steeds in de 1600 skillpunten en dan zak ik weer naar 1500..

Laatst bewerkt: 4 mei 2009
  14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeten te vertellen;

Was vorige week eindelijk lvl. 22 geworden:)

15. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Op een moeilijker niveau moet je gewoon even doorbijten. Speelde eerst altijd op amateur voor de gein maar wou een paar dagen geleden toch meer uitdaging. Overgestapt op semi-pro en na twee wedstrijden had ik het door en het speelt nu net zo makkelijk als amateur. Zal dus komende dag ook wel de stap maken naar professioneel.
    Btw, als je zin hebt in een potje laat maar weten via xbl. Kijken of je ook iets anders kan dan skate.;)

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zo 3 wedstrijden gewonnen ranked, zit weer in de 1600 skillpoints :)

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    12 win-streak. :)

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Netjes, word zelf altijd verslagen als ik net een 10 win-streak ga halen :mad:

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ging dus plat na me 34 streak, echt balen toen, was echt geen goede tegenstander!
    Sindsdien 9 dagen geen FIFA gespeeld:eek:

20. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Arshavin transfereren naar Arsenal, maar Zenit zit er niet in. Kan ik hem dan niet over zetten of kan het via International Selections ofzo? Of moet ik een tweede Arshavin createn ofzo? Thanks

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina