1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meowth

Meowth Guest

Ben nieuw op het forum, en nieuw op de xbox, wilt iemand een potje spelen?

qL Meowth.

Hier nog een paar resultaten, omdat ze het hier toch allemaal doen, haha. ;)

Wie speelt er clubs enzo, zou dat ook graag willen proberen!

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2009
  2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik word af en toe zo knettergek van dit tifusspel :mad::mad::mad:

Ben ik net godverredomme 118 minuten beter, allemaal grote kansen die van de Sar onmogelijk eruit haalt. En natuurlijk in 119de minuut krijgt hij bij toeval een vrije bal rand 16, zijn eerste kans en die schiet hij erin. Was ook echt zo'n kleine druk zetten overtreding niet een sliding van achter ofzo. Niet eens door mij maar door een speler gecontrolleerd door de computer.

3. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    bij mij doet hij de laatste dagen ook raar
    heel langzaam met opstarten soms loopt zelfs de xbox er vast van..
    heb hem nu op me hdd gezet en gister ging het iets beter...
    maar het ligt aan de servers van EA denk ik aangezien ik gister me ethernet kabel eruit trok en toen ging alles gewoon weer snel...
    hoop dat het vandaag niet zo traag is maar dat zie ik vanavond wel :)

4. Fuente

Fuente Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je zien welk level je bent enzo?
    ik speel al super lang fifa en nog nooit gezien

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Soms is FIFA echt kut, maar tegelijkertijd ook wel geinig. Speelde net met mijn Ulitmate Team in de halve finale tegen Villarreal. Kreeg echt te veel kansen, niks ging erin. Uiteindelijk maak ik rond de 115ste de 1-0. Yes, helemaal blij. Hun vallen aan, ik maak per ongeluk een tackle ( Wou de bal weg schieten ) en tackle zo een speler neer, penalty. 1-1 natuurlijk.

Penalty's waren echt spannend, beide bleven maar scoren. Uiteindelijk rond de 9ste penalty schiet ik en raak ik de paal. Hun aan de beurt: Ik hou hem eindelijk tegen. Weer verder, uiteindelijk kom ik bij penalty nummer 12. Ik schiet en de keeper heeft hem tegengehouden, hun weer en ja ik hou hem ook weer tegen. Ik begin met veel moed aan nummer 13 maar ook die wordt tegengehouden. Dacht dat ik het kunstje weer opnieuw zou flikken, helaas hun scoren. :+ :mad:

6. Meowth

Meowth Guest

Niemand een potje? :eek:

7. Marvilliosa

Marvilliosa fanfreakintastic

Leuk Bevonden:
    0
    Als je denkt dat je bent uitgespeeld en dit wat ik doe heb je nog nooit gedaan, moet je ´t is proberen.
    ik en een vriend van me hebben een manager mode gestart in de eredivisie met De graafschap.(2 sterren) op semi-pro waren we kampioen geworden en ondertussen nog betere spelers gekocht.
    nu zijn we bezig met het 2e seizoen, maar dan een stapje moeilijker: Proffesional.
    we zijn hier ook al bijna klaar mee, en we zitten in de halve finale van de Champions league. we hebben 2x chelsea en 2x arsenal 2x bayern verslagen. en het is nog leuker dat het spannend was en niet makkelijk.
    inmiddels hebben we Del Piero gekocht ( afkomst: Juventus ) en is De Graafschap nu 4 sterren. het is veel leuker om met een slecht team te beginnen en zo veel beter maken.
    en het is dan nog leuker met een vriend.

Veel Plezier ;) !

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je Arshavin over kunt zetten naar Arsenal zonder Internet te gebruiken? Want via Rusland krijg ik het toch niet voor elkaar.. Thanks

9. Stantana

Leuk Bevonden:
    15
    hebben meer mensen last van fifa wat super traag is of niet wilt opstarten
    ik krijg elke keer een disconnect van de EA server en soms blijft hij ook in de arena gewoon hangen als ik op start druk?
    Op het EA forum zag ik nog een paar mensen die er last van hebben ben wel benieuwd of er hier ook mensen zijn die er last van hebben?
    het is namelijk zwaar irritant aan het worden!! :mad:

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Bij mij duurt het de laatste tijd ook lang. Dan blijft hij weer in het scherm hangen waar Ronaldinho staat, dan laad hij de menu's weer niet. Dan is Ultimate Team sloom en daarna kom ik niet eens op de EA Server. Komt niet door mijn disk.

11. Stantana

Leuk Bevonden:
    15
    dat heb ik dus ook al een paar dagen... En heb hem op me harddisk staan dus kan ook niet de disc zijn.. Hoop dat ze dit snel oplossen want heb nog nooit problemen online gehad met fifa? :mad:

12. Chef Legan

Chef Legan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit is inderdaad een probleem van FIFA.
    Dit zal binnen enkele uren of dagen snel voorbij zijn.
    Soms kun je maar beter iets anders gaaan doen.

13. Stantana

Leuk Bevonden:
    15
    Het is bij mij al 2 dagen zo.. Maar hoe weet jij dat dit over een paar uur of dagen goed is dan? Waar staat dat? Ik kon namelijk echt niks erover vinden..

14. Fuente

Fuente Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik ook al een tijdje

ik ben gestart met Southhampton 2 sterren, nu heb ik villa in de spits, sneijder en camoranesi op middenveld, en bijna alle spelers 80+

seizoen 5 met Southhampton nu.

ik herhaal mijn vraag;
    Waar zie je welk level je bent met fifa?:{

15. Meowth

Meowth Guest

Start een SAB: Online team play spel, en wacht een tijdje, dan verdwijnen de sterren en zie je je level.

Ga naar een lobby en doe: zoek op vaardigheidsniveau, dan kijken welke level je bent. *)

16. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    yo gasten, als iemand nog zin heeft in een lekker potje fifa voeg me toe, en oja, ik moet nog paar online achievements..

Real world winner
    Win 5 Interactive League matches

1st time out
    Win an Online League match

The Poon Sang
    Win with a team of 11 created players in an unranked Xbox LIVE match (Secret)

The Kwong23 (10)
    Score a headed goal with the shortest created player (Secret)

als iemand me kan helpen en zelf ook nog iets nodig heeft, add me ;)!

17. Meowth

Meowth Guest

Zal je zo even toevoegen, DvD, en ik kan je jammer genoeg niet helpen met de achievements, alleen een paar tips:

Poon Sang is easy, gewoon 11 spelers met ieder een positie, en een vriend unranked uitnodigen, en met de spelers spelen.

The Kwong is wat moeilijker maar te doen, gewoon met 'Be a Pro' mode een gast maken op zijn kleinst. En dan koppen en nauwkeurigheid koppen 99 maken, dan zal het je wel lukken na een tijdje.

18. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het al 5 dagen en ik overdrijf niet;)

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Speel het ook niet meer omdat ie in het weekend alleen maar vast liep. Nou geen zin meer om het te proberen!

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Godverdomme, wat kan dit spel zo kut zijn, zeg. Speel ik een wedstrijd lang alleen maar op de tegenstander zijn helft, gaat die bal meer dan vijf keer op de paal. Hele tijd kansen die er niet in gaan en dan uiteindelijk verliezen door penalty's.

Net als een wedstrijd waar ik een bal terug speel op de keeper en hij faliekant over de bal heen trapt, kom op. Argh!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina