FIFA 09 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
  2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  3. Meowth

Meowth Guest

Niemand een potje spelen?

4. Basserr

Basserr You're Breakfast!

Leuk Bevonden:
    0
    iemand? :)

*edit* oh heb het gevonden op EA Football world:
    NUMBER OF SKILL POINTS: 647

maarja hoe kan ik dan weten welk level ik ben?

Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    zie startpagina

6. Basserr

Basserr You're Breakfast!

Leuk Bevonden:
    0
    heb het gezien, thanks

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Heb vanavond wel tijd.;)

8. Meowth

Meowth Guest

Hoelaat?

9. Ashavan

Ashavan Guest

Van de week van World Class naar Legendary gegaan. Wat een verschil qua verdedigen opeens. Even een steekpass en dan de tegenstanders er op snelheid uitrennen gaat niet meer zo makkelijk. :)

10. Meowth

Meowth Guest

Zo leer je wel sneller denken want niet iedereen verdedigd zo dat je er met een steekpass door heen komt. :)

11. Meowth

Meowth Guest

12. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    heb ff een paar vraagjes.
    Ik heb via Xbox live de tranfer update gedownload en handmatig de selectie van het nederlands elftal aangepast. Alleen zie ik deze verandering niet in mijn Be a Pro seizoen. Komt dat omdat ik het seizoen gestart ben voordat ik al die transfers heb gedaan?
    Van het Nederlands elftal kan ik begrijpen ivm licenties enzo. Maar speel nu bij FC Twente en zou het toch leuk vinden als Perez in het team zou zitten.

Komt het nooit voor dat je pas in de 70e minuut in het team wordt gebracht? Heb nu zo'n 20 wedstrijden gespeeld en stond altijd in de basis.

En tot slot. Kun je in be a pro seizoen de uiterlijke kenmerken van je speler nog wijzigen? Ben namelijk niet helemaal tevreden over de haarkleur...

edit: echt de laatste vraag. Bij replay's is 'upload' en 'screenshot' grijs gekleurd. als in niet beschikbaar. Ik heb wel gewoon verbinding met Live en een account op de EA site. Moet je Gold hebben voor het uploaden?

Laatst bewerkt: 20 mei 2009
  13. Meowth

Meowth Guest

1. Het komt omdat je eerder bent gestart, en Perez moet je ook gewoon veranderen voordat je er aan begint.

2. Nee, dat komt nooit voor, of je zit in de basis, of niet. (Weet het eigenlijk niet zó zeker)

3. Dat weet ik ook niet zeker, maar ik dacht dat je dit ervóór moest doen!

4. Je moet ook verbonden zijn met de EA-Servers, of je gold nodig heb weet ik niet zeker.

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de game vandaag aangeschaft.
    Ben pro evo gewend dus dit is wel even wennen.
    Hoe kan je dribbelen? Of is dat niet mogelijk bij fifa?
    Bij pro evo kon ik op moeilijkste niveau de ene na de andere uitkappen, perfecte passes geven en scoren. Hier lijken de spelers niet zo balvast..

15. Meowth

Meowth Guest

FIFA is volgens mij dan wel realistischer, wanneer je tegen het hoogste niveau speelt kan je niet zo makkelijk steekballen geven, kappen en draaien wanneer je wilt, je moet timen. Dribbelen kan je doen door gewoon te lopen, hij doet het dus automatisch.

*)

16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    ja begin het een beetje onder de knie te krijgen.. heel veel passen voor dat ene gaatje.. geduld ;)
    enige wat ik nog wel beetje nep vind is dat bijv. een aanvaller met bal net zo hard loopt als verdediger. Hierdoor staat er nauwelijks meer druk op aanvaller en kan hij vrij op doel af gaan.

Laatst bewerkt: 20 mei 2009
  17. Meowth

Meowth Guest

Als je verdedigt met de B knop, dan is er altijd nog een man achter je om er wel druk op te zetten.

18. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pak je met B af? Ik dacht met A :confused: B doet hij bij niet ? IS dat standaard instelling?

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Met B stuur je een tweede speler erop af.

20. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Hey guys hoe is de game online? speel eigenlijk altijd pes maar dat online gedeelte begint me echt zwaar teirriteren , dus als fifa online wel soepel loopt ben ik geneigt over testappen .
    Alvast bedankt
    Budje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina