1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Haha tot het strafschop gebied gaat het wel aardig nu bij mij.. maar afmaken zit er niet in.
    Zit altijd zo helemaal dicht bij de tegenstanders en je kan een mannetje vrij moeilijk passeren... Is het de bedoeling om steeds de spits open te breken met een steekpass en dan te scoren? Wat is de beste manier om 1 op 1 met keep te scoren? Dit wil mij namelijk ook maar niet lukken. Gewoon schieten of met RB (geplaatst)?

Bij pro evo kon ik altijd makkelijk 1 op 1 bij keeper scoren door Fake-shot te doen. Of geplaatst schieten ging die 9/10 er ook in.
    Het is trouwens ook wel wennen dat je bij schot altijd een richting uit moet kiezen. Bij pro evo deed hij dat vanzelf dan hoefde je alleen maar naar voren ingedrukt te houden, hier vergeet ik steeds richting te kiezen waardoor die altijd knoeihard op keeper schiet.

Laatst bewerkt: 22 mei 2009
  2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Yoepie, weer gewonnen van Secour. <3

3. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Heb ik ook nog moeite mee. Was in PES idd wel makkelijker met die fake-kick. Kan in Fifa geloof ik ook, maar is wat lastiger. Heb toevallig gister m'n eerste 1-op-1 doelpunt gemaakt. Denk dat de timing gewoon goed was. Even met LT en het rechterpookje een kant ophouden om een 'ball roll' te maken. Een verdediger ging nog aan m'n schouder, dus was wel verbaasd dat het lukte.

iemand nog antwoord op mijn vraag?

4. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ht beste is gewoon om even een stukje naar rechts te lopen. Of als je het mooi wilt doen scoor je met een rainbow...

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Als je er recht op afkomt moet je gewoon (als hij rechtsbenig is) rechterhoek met RB. Linksbenig natuurlijk linkerhoek met RB.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Gewoon binnenkant voet een hoek kiezen. Scoor zelf bijna altijd 1 op 1.

7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik schiet meestal in de meest onverwachtse hoek. Weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar de keeper verwacht meestal een schot in een bepaalde richting.

VB;

Je loopt rechtdoor in de buurt van de penaltystip, een tikkeltje naar rechts. De keeper denkt dan dat jij hem links in de hoek schiet, maar je moet hem dan rechtdoor schieten, dus in de rechterhoek. Is bijna altijd een doelpunt

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Thanks de goals vallen al wat beter. Online stuk beter te doen dan tegen computer.
    Hoe link je je account eigenlijk aan je account op www.easportsfootball.com?
    Want ik heb wel een filmpje geupload.

9. Meowth

Meowth Guest

Snap het niet meer, eerst een 20 winstreak, dan een 8 losestreak, even stoppen dan maar.

10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Geen geluk meer,het is al weer een tijdje geleden dat ik verloren heb.

11. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er hier al mensen die Fifa op 1250 hebben?
    Ik moet nog 3 achievements, alle online toernooien, dat laatste online toernooi en een vol team in je collectie bij ultimate team. Maar die online dingen zijn wel kut, betwijfel of ik me er toe kan aanzetten ze allemaal te winnen.

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Hoe maak je een duikkopbal? En wat is de beste manier om een trophie/achievement te halen voor die kleinste man die scoort met de kop zeg maar.

Thnx :)

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Duikbal moet je geluk bij hebben. Kleinste man scoren is niet zo moeilijk. Speel tegen een maat en laat hem als jij over de flank uitbreekt Offside trap tactiek doen, dan gaan alle verdedigers naar voren terwijl jij al bent doorgebroken. Dan gaat je kleinste man voor de goal staan (moet natuurlijk wel spits zijn dan;)) en dan koppen;).

Of natuurlijk 99 voor koppen en springen geven.

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Laatst bewerkt: 23 mei 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina