1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij spacet mijn hele FIFA. Klotezooi. Eerst verliest mijn club van de laatste plaats, wil ik zelf laten zien hoe het moet, komt dit. Ik heb zin om alles naar zijn moer te slaan.

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik kan niet meer in UT en dat met dat trade kan ik ook niet.

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Door UT heb ik 1000 plaatsen verloren in de ranking door 1 keer te verliezen, ik wist zelf niet dat het ranked was.

4. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ook en doordat ben ik 2500 plaatsen verloren maarja fock die rankings enzo die hele systeem daar snap ik tog geen moer van

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Je weet dat ie glitched is he..?
    Als je op start drukt en er staat: return to area, dan zit je fout en niet in een quick match. als er bij start staat return to league community screen, dan telt hij mee moch je winnen.

Het eerste potje zie je altijd return to area, leave en speel meteen een nieuw IL potje, dan is ie wel goed. win en doe dat opnieuw voor 5x

6. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    JA, ik weet het. Maar het waren dan ook allemaal IL wedstrijden, anders leave ik gelijk.

7. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Jezus man ik kan me basisspelers niet wisselen wat is dit voor een Kut UT Bug ....

8. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Heb ik ook last van vandaag, je kan ook geen contracten meer aan spelers aanbieden of spelers zoeken.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Oke doe rustig, just checking mate..:+

Het is gewoon een eerste week waarin EA het ff niet op orde heeft, waarschijnlijk is het snel weer beter maar ondertussen heb je allemaal kutbugs, zelf zou ik het niet weten. Maar EA had al zijn excuses aangeboden en gezegd dat ze het probeerden te verhelpen dus je kan beter afwachten..

10. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor het eerst verloren, tegen een 3-sterren team. Het was in de eerste ronde van het toernooi. Ik stond in de eerste helft 0-2 achter. Toen maakte ik 2-2, en zelfs 3-2. Echter, in de 85e minuut loop ik een beetje te kloten bij de cornervlag en die man countert als een Italiaan en prikt hem er bij de tweede paal in. Uiteindelijk 5-3 verloren. Verloren qua conditie, ik ben wel tevreden met mijn team. Als ik serieus bezig ga zijn kan ik ver komen. Maar dan moet ik wel eerst die modus kopen, van waar haal ik 800 punten?

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind de bugs met UT ook een beetje vervelend, maar het is wel een vette modus. En het spel speelt volgens mij alleen anders omdat je nu niet met 5 sterren teams speelt. Hoop wel dat EA snel hun zaakjes op orde heeft.

12. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, speelde net Chelsea-Lyon en toen speelde het weer heerlijk.

:thumbs:

13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Fuck EA.
    Heb ik perongeluk 1 pak kaarten gekocht met MS Points krijg ik mijn kaarten niet
    Ik heb nu egt zn zin om deze game in de prullenbak te gooien

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zou'k niet doen als ik jou was ;)

Gewoon wachten, die kaarten krijg je toch wel.

Ik ga deze game wel weggooien. Schijt Man-United 2x verloren, met goede cijfers en alles staat nog steeds als een huis. Enigste wat er weg is ... is een halve ster. Liverpool kan nog steeds niet tegen hun opboksen

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, ik hoor nu 5400 coins te hebben en ik heb nog steeds mijn 3400 coins.
    Oftewel het blijft gewoon hangen |:-
    Ik speel nu wel ff geen UT meer tot het is gefixt.
    Tot die tijd ff met Liverpool ownen :D

Alpine hou je in! maak FIFA niet kapot! :eek:

En wel ff doorspoelen tot het stukje ''Take it easy'' want de rest zuigt :9

Laatst bewerkt: 22 mrt 2009
  16. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Het gaat gewoon een dag gebeuren dat hij bij mij de prullenbak invliegt!
    Ik wil gewoon me pak kaarten want dit is gewoon 3/4 euro nakken aangezien ik op een gold pack drukte.

Deze FIFA wilt echt PES2008 achterna

Eingenlijk zou mijn FIFA al kapot moeten zijn toen ik op de cover ging stampen maar er zat jammer genoeg geen fifa in :mad:

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Naja, je kan hem gewoon weer uit de prullenbak halen dus dat maakt niks uit.
    Op mijn FIFA 09 zit volgens mij al aardig wat krassen, maarja als hij kapot gaat heb ik al snel een nieuwe :9

lolol ging je op de cover stampen? Ik vind de hoesjes altijd mooier dan de CD :mad:

18. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    FIFA Hoer.
    Eens in de prullenbak altijd in de prullenbak of ik ga er mee frisbeen want ben egt ziek van EA geworden

19. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Als je het tot Rotterdam haalt, frisbee hem dan maar hierheen, altijd wat mensen die er wel blij van worden.

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, naar Ede duurt je maar één uur als je met 100 km/h gooit?
    Moet lukken toch, en dan zou ik hem willen hebben puur om hem door te verkopen :D

FIFA Frisbier. O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina