Ja ik snap het ook niet, ik scoorde wel 1 keer via de onderkant van de lat, misschien dat dat iets uitmaakt.
Lol, chelsea de underdog? Ik speelde weken nu om en om met real of juventus. Volgend jaar neem ik denk ik Juventus! Ze moeten wel iets sterker worden want ze spelen niet echt lekker!
Nou ik zie ZEER weinig mensen met chelsea spelen. Meeste die ik zie met Manchester (die is té goed), Barca (messi, eto'o balvastheid niet normaal) en Liverpool (Torres). Of Spanje, Brazilië.
Kom juist heel veel chelsea tegen, vooral vorige week toen de aanval 87 was. Manchester en barca zie je ook heel veel!
Zo heb zitten schelden net!! Zit je 4 seizoenen lang be a pro mode te spelen om eindelijk legend te worden met je land. Zit je eindelijk in dat tournooi met je land ga je naar de laatste 16. loopt de xbox constant vast tijdens het laden van de wedstrijd. dus ik denk nou het is maar tegen bulgarije laat ik hem maar is simuleren anders kom ik ook geen steek verder. en jaa hoor 3-2 verloren met natuurlijk auto-save aan... grrr dag achievement
Chelsea is de laatste tijd erg gewild, doordat ze met Live Season 87-87-84 hebben ofzo. En als je 4-4-2 speelt, heb je dus Drogba en Anelka in de aanval, die vorige week respectievelijk 92 en 90 hadden volgens mij
Ben je lekker potje spelen. 0-0 verlenging. Gaat ie cheaten met onzichtbare spelers. Ik ben bij penalty;s gestopt. Kon niet eens zien of er iemand bij de penaltystip stond. Dus vond het wel welletjes. Dan maar geen punten.
Ik weet hoe ik de dreamteamglitch moet doen, maar ik ga 'em niet gebruiken, vind het maar oneerlijk tegenover mensen. (Had Ronaldo & Kaká naar Real gestuurd, hij gelijk zeiken, dus ik stopte het maar)