Hoi hoi iedereen, Ik speelde ook een potje tegen iemand vanmiddag met allemaal super goeie spelers erin, naderhand bleek hij ook een level 28 te zijn. Maakte twee kleine foutjes waardoor ik met 2 - 1 verloor Heb wel al super veel zin in fifa 10 \o/
EA SPORTS™ – Aernhem 7 B4 Blackbones 4 Haha wat een pot, stond 1- 4 achter (tot de helft).. 85e minuut (op dat moment staat het al 3 - 4) krijg ik nog rood vanaf dat moment met 10 man tegen 11 90' minuut maak ik 4 - 4.. en extra tijd met man minder eroverheen gelopen
Zijn hier nog wel eens mensen die 10vs.10 ( Wat minder mag ook ) spelen. Ging net na een hele lange tijd weer eens een 10vs.10 match spelen en het blijft wel geniaal. Enigste is dat ik dan met onbekende speel = iedereen ego. Mochten er mensen zijn die dit nog wel eens spelen, laat het me weten. Heb zin om mee te doen.
ja moet eerst zelf een doos fixen, etiket enzo is al uitgeprint, dan straks bellen wanneer ze hem kunnen komen halen, wil hem zo snel mogelijk terug want nu mis ik Prototype al
Lol Anyway, je hebt hem meestal binnen 9 dagen terug incl. de tijd voor het wachten op de labels, dus wees maar gerust
ik heb het gelezen... Het is mij te veel werk . Als je al een sterrenteam wil speel dan gwn met Man Utd of Barca. Hoop trouwens niet dat volgende de helft van alle FIFA'ers gaat cheaten...
Lekker boeiend eigenlijk allemaal, over een paar maanden heb je FIFA '10.. Dan moet je toch weer helemaal overnieuw beginnen (toch?)