1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

1. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt geleerd van je verliezen en daarna gewonnen

2. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    De ander dacht: ik ga nu met mn voeten spelen, heb ik een beetje uitdaging.

3. thewongandonly

thewongandonly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde laatst online tegen iemand die een team had gekozen waar én Messi én Cristiano Ronaldo in zat en nog veel meer andere toppers (Eto 'o, Gerard etc). Logo van het team was geel... Iemand een idee welk team dat dat was? Moet je die unlocken of winnen oid? Zo ja, hoe?

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    :+

Ik kreeg echt alle ballen mee en alles viel goed.. gebeurt wel is vaker in fifa.4

Dat zijn cheaters die hun eigen team samenstellen.

5. thewongandonly

thewongandonly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, ik had het een paar pagina's terug al gelezen. Ik had 'em trouwens wel ge-asswhooped :9

6. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat speelt iedereen laf laatste tijd. Of ze cheaten of er staan 5 man achterin. Gebeurt echt te vaak nu.

7. fbree

fbree Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ff een vraagje, weet iemand als ik thuis ben en een vriend van mij bij hem thuis hoe wij met zijn tweeen tegen twee andere kunnen spelen(om misschien de achievement provider te halen)

8. chasin11nl

chasin11nl 023!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je gewoon met BAP (of SAP als je het in Nederlands hebt staan) Be-a-Pro bij Xbox Live. Dan maak je zelf die server en nodig je je vriend uit.

9. tafkal

tafkal Louis F69

Leuk Bevonden:
    0
    zoiets heet taktiek, pas je spel aan of blijf verliezen, aan jouw de keus

10. Fuente

Fuente Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als jij weet dat hij/zij met 5 man achterin staat, dan verander je je speelstijl, om meer kans te hebben?

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    haha verloor net van een level 1...
    hij speelde belachelijk slecht maar ik nog veel erger.
    Kreeg zoveel kansen wist ze maar niet te benutten.
    Hij was wel manchester helaas.

12. okkie1

okkie1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    speel ik net tegen milan heeft die tegenstander er spelers instaan als eto¨o ronaldo torres enz.. speel ik geen ultimate team hoe kan dit.

Wie kan me uitleggen hoe je beter kunt opbouwen sta altijd met 2 spitsen tegenover 4 verdedigers en moet dan nog 40meter tot de goal, loop ik me vaak vast..:mad:

13. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 22 jun 2009
  14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Slim, lekker op een forum zoals XBW gaan posten zodat anderen er ook gebruik van kunnen maken... |:-

15. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon iedereen die dat doet een file complaint sturen. Wordt er langzamer hand ook gek van dat mensen zo spelen.

16. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt lelijk en cheap dat veel mensen online aan het cheaten zijn, dit gaat echt zeer ten koste van het online gameplay. Ik speel de laatste tijd ook veel meer singleplayer dan online tenzij ik tegen friends speel.
    Ik heb 't gevoel dat EA fifa 09 nu 'n beetje links laat liggen en zich geheel op fifa 10 focust, ik voel me zelfs bijna verplicht om fifa 10 meteen op de releasedag al te kopen, wegens deze 'dream'teams online.

17. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja ik ben niet gierig zoals iedereen.
    enne het staat overal zelfs op de officiele fifa forum.. dus wat maakt het nog uit..

18. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu moet EA even laten zien dat het ook voor fair play is om dit even te updaten. Door deze glitch laat ik fifa al een een aantal weken in m'n kast staan.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Af en toe is het zo'n goor kut spel online. Speel ik tegen Sevilla heb ik godverredomme een soort van vertraging/lag erin zitten waardoor ik eerst rood pak (was overtuigd dat ik de bal speelde) en vervolgens in de 75ste minuut de bal maar niet wegros met de keeper terwijl ik zeker B had gedrukt. Om dan in de 90ste minuut nog de kans op de gelijkmaker te verkloten doordat het veelste lang duurt voordat Nihat ook daadwerkelijk schiet :mad::mad:.

Ik merk wel dat ik echt ff weer eens op iets in moet gaan beuken, want nu reageer ik het af op mijn xbox :+

20. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    je moet gewoon in de eerste 5 minuten kijken of de tegenstander een dreamteam heeft.
    Zoja, dan maar quiten (krijg je toch geen loss als je binnen 5 min. eruit gaat). Als iedereen dat doet, is het voor die lui ook niks meer aan..

Deel Deze Pagina