Je staat pas in de leaderboards bij een bepaald aantal skillpoints. Moet je even het aantal skillpoints checken van de laatst geplaatste in de Leaderboards.
Had het toen ik mijn post maakte, en een uur daarna ook nog. Zojuist nogmaals geprobeerd en het werkte weer. Als hij het bij jouw weer doet Viktortje, zullen wij dan keer potje doen? Aangezien jij de beste speler hier bent, wil ik wel eens zien hoever ik kom.
net mijn eerste cheater tegen gekomen.. Manchester met eto'o,messi,fabregas.. maar wel afgemaakt die kerel met 3-1
Ik ben hier niet de beste speler hoor Maar ik wil wel eens tegen je spelen Dat is irritant Ik kwam er vanmiddag in een potje laat achter (hij deed het eventjes) En toen bleek ie Fabregas, Messi, Maicon, Gerrard en Evra te hebben onder andere.. zo nep..
Even een vraagje over Ultimate team: Kun je dit, net als xbla games, met alle profielen op de xbox 360 spelen wanneer je het hebt gedownload? En dat niet alleen de gamertag waarmee het gedownload is het alleen kan spelen.
Had er gister ook 1. Die speelde met man utd met oa ribery, eto'o, gerrard, fabregas, cassilas, david villa, dani alves en dan nog met real madrid gewoon keihard afstraffen En dan vervolgens een berichtje krijgen dat je lucky was maakt het helemaal mooi haha
Net na lange tijd weer potje gespeeld. Eindelijk heb ik vakantie namelijk. Denk wel anderhalve week geen fifa aangeraakt. Gelukkig gewonnen. SOLJAZ I Telike [Level 17] vs Aernhem [Level 11] 0 - 1 (final score)
partyhorst82 [niveau 5] tegen Kwakmannie NL [niveau 2] 2 - 6 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 31 Schiet echt vaak op de lat/paal. 4x Toch nog een lekkere uitslag.
Wordt helemaal gek van die gameplay bugs online. Mannetjes die perfect staan gepositioneerd om te kopen lopen gewoon weg zodat een ander mannetje van hun de bal kan koppen, maar die is er dus bij lange na niet op tijd. Mannetjes die niet anticiperen op dat de bal misschien veroverd kan worden en dus gewoon diep rennen waardoor de spits volkomen vrij staat. Het achterlijke stilgaan staan bij een dieptepass. Het niet breedmaken van zichzelf bij een dieptepass waardoor de spits gewoon door je verdediger heenloopt en scoort. Het langzame teruglopen van je spelers naar hun positie na een mislukte aanval waardoor er vele gaten onstaan. Mijn verdedigende middenveld was gewoon achterstevoren terug aan het sjokken. Keepers die niet met volle sprint op een bal af rennen die net is weggekopt in een corner. Mijn verdedigers staan er ook maar een beetje bij te sukkelen, enkel de spits van de tegenstander rent. Zo irritant vind ik dat, kan me niet voorstellen dat jullie dat niet allemaal tegenkomen. Dit hierboven was gewoon in 1 potje . Plus al die counters wordt ik een beetje moe van. Ik snap niet dat ze bij FIFA 10 zich zo focussen op de coach mode, er moet nog echt veel gedaan worden aan de flow en de bugs..... P.S. ziezo
Weer lekker begonnen met Manager mode, team Charlton Athletic, wil dus promoveren naar de Premier League. Aankopen dit seizoen; Sahin CMF - Dortmund Lell LB, 90 acceleration - Bayern munchen Marcelo RWB 87 acceleration - Real Madrid Boussoufa CF - Anderlecht Vela ST - Arsenal Elia LW - Twente Elia sinds gisteren gekocht, gelijk mooie acties mee gemaakt (scharen en dan man passeren). Top speler. En het team speelt nu echt lekker.
Hoe kom je erbij dat ze in FIFA '10 zich zo focussen op de coach mode? Volgens mij focussen ze zich gewoon meer op de gameplay, de flow, de bugs, het beter positioneren. Ze proberen volgens mij eerst om de gameplay 99.9% te krijgen en gaan zich daarna (in FIFA '11, '12 etc) focussen op de modes.
Was vandaag online aan het spelen tegen bayern ranked Game. Speelde bij mij tegenstander die Bayern had kaka, messi, C.Ronaldo, fernando torres en nog meer die zeker niet bij Bayern spelen mee. Iemand dit eerder meegemaakt? Heeft me tegenstander zijn xbox omgebouwd?
Tja.. nu die 'truc' openbaar gemaakt is geworden, word hij door vrijwel iedereen gebruikt wat je tegenkomt op live. Gewoon een kwestie van de opstellingen goed checken voor de wedstrijd begint, zodat je nog binnen die 5 minuten weg kan gaan.