Jammer dat Real een cheatteam wordt volgende FIFA, terwijl ik vaak Real neem (bij uitwedstrijden dan, thuis heeft hun stadion een kutveld) Hoop dat ze C.Ronaldo niet zoals deze FIFA maken. Het is de beste speler ter wereld maar snelheid+fifa 09=win momenteel, dat moeten ze veranderen.
Voetbal al 9 jaar Maar laatste 2 jaar eigenlijk niet meer gevolgd wordt volgend jaar keeper Is veel cooler als voetballen
Laatste tijd als ik ranked quick match speel krijg ik ook veel teams tegen met een fantasie opstelling... Bayern met Torres, Ronaldo en noem maar op... Hoe kan dit????
Zoiets Nee, ik word dit jaar pas keeper Maar heb er wel veel naar gekeken ja om mezelfd te verbeteren Ik keek wel voetbal, maar vind het raar dat ik die naam nooit tevoorschijn heb horen komen
Gewoon lui die zo'n cheat toepassen. Je moet gewoon even opletten of ze die spelers erin hebben (naar wie ze passen) in de 1e vijf minuten. En als je dreamteam ziet gewoon quitten (geen loss oid en hoef je tenminste niet tegen lame cheaters te spelen).
Een paar dagen geleden kwam ik ook zo'n dream team tegen met Ajax. Ik heb het potje gewoon uitgespeeld en gewonnen met 1-2 door een fout van hem in de 90ste minuut .
Marcelinho0583 [Level 13] vs Aernhem [Level 13] 1 - 4 (final score) Marcelinho0583 [Level 13] vs Aernhem [Level 14] 0 - 7 (final score) Marcelinho0583 [Level 13] vs Aernhem [Level 14] 1 - 2 (final score) Marcelinho0583 [Level 13] vs Aernhem [Level 14] 1 - 2 (final score) Hij had geen schijn van kans. Laatste potje was nog het ergst. 1 schot op goal en maakt hij 'm ook nog (prachtige kopbal met prachtige voorzet weliswaar) En in de 90+' minuut rolt de bal BIJNA bij mij over de doellijn kon 'm nog nét wegtrappen pfew.. bijna verlenging haha.