1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben niet zo goed hoor :+
    Sommige tegenstanders kom ik totaal niet door de verdediging heen en bij andere is het weer andersom. Heb nog altijd geen vaste formatie, is altijd wel íets aan de hand maar wil best tegen je spelen voeg me maar toe zie je vanzelf wel online.

2. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zo wedstrijdje tegen mij?

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Aaight, level 4 nu. Komt eindelijk vooruitgang in :)

4. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Echt klote soms kan ik gewoon echt 10 min. geen game vinden :confused:
    En als ik "thuis" speel bij quikmatch kan ik bijna sowieso nooit spelen...
    moeten poorten open ofzo? Ben 49/50x het uitspelende team namelijk.

5. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    AAAAAH. Had fifa 09 gekocht, zo goed als niet gespeeld. Heb hem weer verkocht, heb ik er weer veel zin in 8).

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gek. Ik heb juist 99,99% van de keren direct een tegenstander en als ik bij een vriend speel op de ps3 kost het altijd tussen de 2-10minuten

7. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Heb wel direct tegenstander.. maar staat steeds dattie dus geen connectie kan maken dus moet ocnstant opnieuw blijven klikken totdat wel lukt.
    Hele tijd; this game session is not available. Die krijg ik sowieso als iki HOME ben..
    edit: speelde net even tegen man u, blijft een kutteam alleen maar mazzeltjes en christiano ronaldo die alles kan.heb nu echt besloten dat ik niet meer tegne MAN U speel

EDIT: vind ik eindelijk iemand, heeftie dikke lag. Vind ik weer iemand heeft een guest.. damn.. al kwartier bezig.

EDIT2:
    Haha.. ik chelsea tegen juventus..
    2-0 achter in 10 min.. maak 2-2 ... verander mijn opstelling daarna hij geen schijn van kans. Scoort ie in de 120' minuut (wilde bal wegschieten ketst ie tegen speler van hem precies voor ed voeten van een medespeler die 'm erin schiet).. 3-2 verloren.
    Ff wat fatcs;
    SHOTS 5 vs 24
    on target 5 vs 14
    44% vs 56% possession.

Echt fifa weer.. Mis soms pro evo waarbij de beste toch meestal wel won :mad:

Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  8. YamaPI

YamaPI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een statistiekje
    Goals 3 vs 2

Uitendelijk doet alleen de score er nog toe als een wedstrijd voorbij is, al heb je nog zo goed gespeeld. Een tegenstander zwaar overklassen en toch nog verliezen gebeurt niet alleen in FIFA hoor maar, ook in andere sporten en zelfs in het echten leven. Niets is eerlijk

(O-))

9. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik speel bijna alleen maar met Frankrijk, lekker team is dat om mee te spelen. Ik heb ook wel aardig goede stats (:

10. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    ik heb bij vriend fifa 09 gespeeld en was daar aldoor Argentinie, wat een zalig team :thumbs:

11. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Weet iemand misschien een goede opstelling voor Barca ? Ik speel er laatst veel mee maar als ik in de aanval ben komen ze heel moeilijk mee naar voren.

12. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met Barca niet goed kan spelen dan ben je wel heel :lol::lol::lol:

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo vervelend. Ik dacht; ''Ik geef Fifa weer een kans''. Wilde een 3 sterren team tegen +- 3,5 team wedstrijd. Dus ik kies Wolves, kiest die balhaar Inter. Scoort hij in de 80ste minuut de 1-0, doet hij de robot.

Gelijk weer in de kast gelegd

En over Barca; Ik speel beter met Atletico Madrid dan met Barca. Speel daar op een of andere manier altijd bagger mee

14. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vreemd dat je FIFA 2009, de beste voetbalspel tot nu toe, beoordeelt op een potje Wolves vs Inter.

Kan je woede begrijpen maar dit zou ook bij PES kunnen gebeuren.

O nee, die hebben geen Wolves. PES United dan.

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is bullshit wat je zegt.

16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Vriend, het is een team waar ik nooit mee gespeeld heb. Soms gaat alles heel vloeiend en soms lijkt het wel een markt. Vandaar dat ik vraag of iemand een goede opstelling weet.

Dus praat a.u.b geen poep.

17. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Geen verstand van barca. Maar die hebben geloof ik 3 snelle aanvallers. Henry Eto'o en ....... dan kan je best proberen; 4-2-3-1

Zet je de meest balvaste voorin. aan de buitenkanten zet je dan de andere twee aanvallers.. en achter de spits een middenvelder goed kan afmaken en balvast is.

Dan kan je over de flanken supersnel aanvallen (aangezien je daar 2 snelle aanvallers hebt). Met de spits die een goed scorend vermogen heeft veel scoren en de middenvelder achter de spits geld hetzelfde (als je de spits niet kan bereiken).

18. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kut community heeft dit spel ook. Of je komt iemand tegen die al zijn spelers in de verdediging stopt, Een manchester united successupporter die ronaldo in de spits zet en alleen maar steekpasen gebruikt of iemand die een gehacked team heeft en als laatst nog mensen die een lagswitch gebruiken die verdienen gewoon de dood

19. Colintt

Colintt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je dat ook doen.

20. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Vind wat jij allemaal zegt nog wel meevallen. Die dreamteam glitch ben ik zelf nog nooit tegengekomen. Iedereen in de verdediging ook niet. Die spelers die allemaal met Manchester United spelen zijn ook allemaal wel goed te verslaan vind ik zelf.
    Zoals eerder gezegd hier, gewoon in de eerste 5 minuten leaven als je merkt dat er iets kut is.

Deel Deze Pagina