Ik ben het spoor helemaal bijster met dit spel. Sinds vorige week doe ik niks anders dan verliezen. Van mensen met niveau 1 tm 20, Manchester of FC Balophetdak, het maakt niks uit. Inmiddels van 2800 skillpoints teruggezakt naar de 2200. In het begin dacht ik: Kan gebeuren, zo'n slechte periode. Maar na een aantal dagen begon ik toch echt te twijfelen of het wel aan mij lag. Ik heb van alles al geprobeerd. Instellingen deleten/resetten, andere controller enz. maar niks helpt. Het loopt gewoon niet vloeiend meer, alsof ik een soort van lag heb. De handelingssnelheid van mijn spelers is wel met een seconde verlengt. Passes over 2 meter gaan over de zijlijn en ga zo maar door. Ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is, maar dat er iets mis is dat is overduidelijk. Ben nu maar eens de hele map FIFA 09 aan het verwijderen op mn xbox en alles overnieuw proberen.
Als dit niet mocht werken, dan hoor ik graag nog andere tips..
EDIT: Geloof het of niet, alles werkt weer zoals het hoort! Waar ik de laatste wedstrijden blij was met een kansje, stond ik nu 2-0 voor binnen 5 minuten. HALLELUJAH!
Laatst bewerkt: 8 jul 2009