1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ok, ik denk dat ik nu voor het eten wel even snel een potje kan spelen. Dus kom nu online als je kan. ;)
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik denk dat het voor mij eerder erna word aangezien we elk moment kunnen beginnen met eten :b:
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    :lol:
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Goed gespeeld, was een leuke pot. 1e helft was ik sterker, jij de 2e helft (vond ik dan). Score misschien wat geflatteerd, 3e doelpunt ging nergens over 8)

    Ik kon niet echt in me spel komen, laatste paar minuten ging dat wel al beter. Normaliter probeer ik op balbezit kansen te creeëren maar dat ging niet echt bij jou
     
  5. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveeel is het geworden?
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    5-2 in het voordeel van mij

    Was alweer een aantal wedstrijd geleden dat ik doelpunten tegen kreeg :emo:
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hehe, speelde ook niet al te best. Vooral die fout van mij met de keeper tijdens het derde doelpunt. :9

    Ik heb wel zin in een rematch, wat jij?
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, straks ben ik wel weer ff online en kunnen we een rematch doen :)

    Ja, ik had echt zoiets van; 'wat doet hij nou, maar bedankt' en vanaf dat moment ging het ook weer wat beter. Ik vind het leuk om te winnen, maar een goede pot voetbal is veel belangrijker. Ik word ook afentoe moe van dat gequit bij 3/4-0, ben je net lekker op dreef peren ze 'm weer.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt. Daarom speel ik ook nooit meer tegen onbekenden, altijd maar gewoon tegen vrienden. ;)
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Oh, ik wel. Speel alleen maar online als ik Fifa speel, vind ik toch wel het leukste.

    Laatst stond ik ook 14-0 voor en die gast had op het einde 5x rood gehad en toen waren er te weinig spelers op het veld om het spel voort te zetten en floot de scheidsrechter de wedstrijd af, en ipv 14-0 te winnen kreeg ik een magere 3-0 :+
     
  11. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Na verlenging en dan penalty's zijn speler weldegelijk moe geworden.
     
  12. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Vannochtend een heerlijke wedstrijd. 5-2 gewonnen van Liverpool met Man City.

    Eerste keer dat ik met City speelde (Wou eigenlijk L'pool, maar mn tegenstander had die al gekozen). En wat is Robinho een lekkere speler om mee te spelen :eek:
     
  13. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Vind je?

    Ik speel dan met Brazillië en hij schiet vaak naast of op de paal, ik vind Fabiano een heerlijke speler, redelijk snel, sterk en een schot in de benen waar je u tegen zegt.

    Vaak wissel ik Robinho ook voor Love of Adriano als ik 3/4-0 voor sta om het over een andere boeg te gooien
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2009
  14. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is wel lekker snel en behendig ;) . Hij had 2 goals en 3 assists (3 Goals en 2 assists van Bellamy)

    meestal laat ik doelpuntenverschil niet veder oplopen dan 3 goals. Raakt mn tegenstander niet zo gefrustreerd en gaat minder snel weg.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2009
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Als ik stop bij de 3 dan gaat mijn doelpunten gemiddelde omlaag, dus ik wil altijd het meeste eruit halen. Net stond ik al tegen iemand met 7-0 voor in de 35e minuut en hij ging er uiteraard vandoor. Maar soms lukt ook echt álles, niet normaal.

    En ik heb ook wel eens gehad dat Robinho 4-5 goals scoorde hoor, dus ik hou hem zeker er wel bij vanwege zijn snelheid, maar hij is wel een tikkeltje klein en makkelijk van de bal te zetten.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Iemand zo een potje? Ik verveel me een beetje. ;)
     
  17. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe gaan we morgen wel een keertje tegen een potje spelen :D
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik zal je morgen ook even toevoegen dan :b:

    35 winningstreak nu :9
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kom je nu de rematch[es] doen dan? :9
     
  20. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Oh ik kom nu wel ff online dan, maar ik blijf niet rematchen tot je een keer van me wint hoor :cool:
     

Deel Deze Pagina