1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Naja, vaak als je eerst een speler de diepte in stuurt, en dan eerst terug kapt, en dan met LB+Y naar voren schiet, blijft mijn verdediger altijd even staan. En dat gebeurde écht heel vaak. Je hebt er inderdaad maar 2 of 3 mee gescoord, maar dat kwam omdat je ook niet alles raakte uit die kansen. ;)

    Neem het je verder ook niet kwalijk ofzo, want heb gewoon terrecht verloren. Maar dat zijn gewoon dingen wat naar mijn mening verandert moet worden in Fifa.


    @ Fiasco, hehe inderdaad. Ik had die van N'Kufo al geteld! Volgens mij was het moeilijker om hem te missen dan te raken.:+

    Overigens was die buitenspel goal van mij totaal geen buitenspel, want was gewoon op 1 lijn.

    Goed gespeeld;)
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2009
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Net bijna weer verloren, stond weer 2-0 achter. Ik zat al meteen van, eerst verlies je er 40 op rij niet en nu in 1x 2x achter elkaar. Maar uiteindelijk nog verlenging uit weten te halen, toen snel nog twee doelpunten gescoord toen scoorde hij nog 1 en in de 2e helft van de verlenging werd er niet meer gescoord.

    Zulke potjes zijn wel het leukst :b:
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Waarom maak je je eigenlijk zoveel zorgen om je win-streak? Je constant bezig houden met je stats haalt IMO wel een beetje het plezier uit het spel weg.;)
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik maak me daar geen zorgen over, maar hoe langer hoe beter natuurlijk. Het is altijd vervelend als iemand onterecht wint.
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nja, kwam bij mij wel over als een stats-hoer, om het zo maar even te noemen. Je haalde het vrijwel iedere keer wel even aan in een zin. Maar als jij zegt dat het niet zo is, geloof ik je daar ook wel op hoor.;)
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Oh, dat ben ik ook wel een beetje hoor. Vind het leuk om goede stats te hebben, maar het is niet zo dat ik er alles aan doe om ze te hebben. Ik kan ook best tegen me verlies als het terecht is, vind het alleen zuur om te verliezen als je zelf de betere van de partij bent. Maar daar ben ik echt niet de enige in lijkt mij
     
  7. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2

    khad je vanmiddag een invite gestuurd.... vanavond potje? als je durft :D
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb je ook helemaal gelijk in. Ik win ook het liefste, en als ik terrecht verlies geef ik dat ook toe. Maar het boeit me eerlijk gezegt niet of ik een win-streak heb. Dan ben je alleen maar bezig om je win-streak omhoog te krijgen, dan een leuk potje voetbal te spelen denk ik.
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, dat klopt ook wel hoor. Je maakt je druk als je gelijk al bijvoorbeeld achterkomt, terwijl het eigenlijk nergens op slaat. Ik probeer gewoon elke wedstrijd met zoveel doelpunten verschil te winnen, ik zal toegeven dat ik niet altijd even goed tegen me verlies kan, maar een slechte verliezer ben ik zeer zeker niet. Een spannend potje heb ik 10x liever dan de zoveelste 4/5-0 waar iemand hem weer bij peert.

    En ja ik had het gezien, toen je me had toegevoegd was ik met Raluff aan het spelen dus kon ik niet. Vanavond zullen we wel een potje spelen dan, bang ben ik nooit ;)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wie wil er.. leave a message.. *tum tum tum*
     
  11. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft er ook last er ook last van dat de spits (meestal) de bal heel sloom meeneemt als je hem de diepte (1-op-1) stuurt met Lb+Y, zo sloom dat de verdediger in zijn rug een stuk dichterbij komt en soms zelfs de bal afpakt?
     
  12. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat heeft gewoon met de bal aannamen te maken, soms neemt hij hem goed mee, soms niet, maar als je de ruimte ervoor hebt zou ik richting geven met het rechter pookje, dan neemt hij hem vaker goed aan alleen als de keeper uitkomt ben je de bal kwijt
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat hebben ze gelukkig in FIFA '10 verbeterd! :D
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik wil het eerst nog wel eens zien of het nu daadwerkelijk beter is qua bal aannamen.
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    We gaan het ook ongetwijfeld zien, ik heb er in elk geval weer zin in. Ik heb Fifa 2009 echt gewoon bijna een jaar gespeeld (oké, er waren ook weken/maanden dat ik niet speelde), maar na bijna een jaar tijd doe ik nog altijd met alle plezier Fifa 2009 in de console. Kan ik van geen ander game zeggen
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Precies, heb ik ook. Maar komt misschien ook omdat vrijwel elk potje anders is. En dan doel ik dus op het online gedeelte, want dat steekt gewoon prima in elkaar.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, is dat nieuw eigenlijk, LB+Y gebruiken. Laatste keer (behalve gisteren) dat ik online FIFA9 had gespeeld gebruikte niemand LB+Y, en nu ik gisteren wat potjes heb gespeeld zie ik het iedereen gebruiken. :+
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, is niet nieuw. Maar als je het op 't juiste moment doet, blijft de verdediging van de tegenstander gewoon stil staan, of hij loopt de andere kant op. En dan kun je dus vrij eenvoudig 1 op 1 komen.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja daarom dus, vind het een beetje nep. Hopelijk verbeteren ze dat in 10.
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind dat ook nep, echt kut als je verdedigers blijven staan. Ik counter ook nooit in een wedstrijd dus ligt er altijd ruimte achter me verdediging.Verlies dan vaak de wedstrijd door 1 lucky steekpass!
     

Deel Deze Pagina