Ik had een paar dagen terug toch de mooiste uitspraak uit FIFA: ''Daar zijn we weer Youri!'' ''Ha Evert, hoeist jonge?''
Ik heb spaans commentaar, dat versta ik niet dus erger ik me er ook niet aan. Engels erger ik me net zo goed aan
Wauw, net in een potje kreeg ik een vrije trap van 41 meter. Knal ik hem met Dani Alves keihard in de kruising. Was echt super vet. Kreeg daarna een message van hem: 'Unbelievable free kick'
Hehe vandaag ook weer Fifa gedaan, met zn 2en online gespeeld.. Zegmaar, wij 2 tegen random mensen. Echt lache maar wel elke keer verloren..
Ik heb wat vragen: 1. Ik zit nu in een club' maar wil die leaven zodat ik met iemand de ventola ice achievement kan halen: Win met je club online. Hoe leave ik mijn club? (als er mensen me willen helpen.) 2. Ik probeer al wedstrijden lang van 30 meter te knallen met rooney iets voor me uit en dan LT en schieten, speler op doel bij tegenstander, amateur dif. het helpt niet. Iemand tips?
1. Naar my club gaan en dan op je naam klikken, dan Leave Club 2. Geluk hebben. Als je het voor de achievement doet kan je het ook nog met een vriend doen die de keeper uit laat komen en jij 'm erin schiet. Of bij een voorsprong van 1 of 2 goals een corner in de laatste minuten geven, als die speler ultra offensive speelt komt de keeper mee
Ik moet de snoekduik nog en de vrije trap maar beiden zal ik wel niet meer halen voordta fifa 10 er is.
Tja met die snoekduik moet je ook een beetje geluk hebben maar heb je nog nooit een vrije trap gescoord? Kan bijna niet, zo moeilijk is het niet. Desnoods start je een wedstrijd op en haal je met je 2e controller een speler vlak voor de 16 neer. Dan richt je langs de muur in de hoek waar de keeper staat en houd LB in als je schiet. Bal zal dan snoeihard op doel gaan.
Met snoekduik is het handig om voor te zetten met 2 keer B (Dat is toch voorgeven bij de meeste?) dan komt ie laag. Heb zo trouwens 1 van me raarste goals ooit gemaakt
Ik speel elke avond een paar potjes tegen een kameraad online en krijg vaak zat een vrije trap net buiten de 16. Alleen gebruik ik dus nooit lb , dus dat gaat ik eens proberen Edit: is het zeker LB? omdat dat normaal gesproken een lob is? RB is gericht op doel schieten toch?