1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Sommige mensen hebben er last van en sommige niet.
    Je broertje moet gewoon ff bellen :eek:

2. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Oké, EA bellen neem ik aan? Zal het hem zeggen. Wel vreemd trouwens, als zij het als het ware kunnen deblokkeren.

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet niet of het zal helpen hoor, maar je kan het altijd proberen.
    Ze hebben al heel vaak gezegd dat het een fout in hun systeem is die al verholpen is, maar sommige mensen hebben er nog steeds last van.

Overigens heb ik mijn email adres als 18+ staan, misschien dat dat wat uitmaakt.

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat heb ik ook, omdat ik ook 18+ ben ;) Maar hij is 13, en heeft dat ook in z'n emailaccount staan, waardoor hij, als hij Live wil gaan FIFA'en, een melding krijgt dat hij te jong is. Ik geloof niet dat hij z'n geboortedatum van z'n hotmailaccount kan veranderen, en zo ja, dan moet i dat maar ff proberen :p

5. supremacy

supremacy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil eens een potje tegen mij spelen??
    Ik win de laatste tijd alles, behalve als ik Heerenveen tegen 5 sterren speel.
    Dan verlies ik ook meteen met dikke cijfers 4-1 5-1:p
    Gister won ik met Heerenveen van manU met 6-2.

6. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wel tegen je spelen voeg me maar toe : Van Joppel

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Om het wat leuker te maken speel ik nu anders:
    Ik scoor elke keer eerst een goal bij mezelf.

Dan wil ik er zelf nog overheen. Lukt uiteraard niet altijd, maar is natuurlijk wel leuker als je dan nog weet te winnen (en voor hun des te kutter).
    Zo stond het net 1-0 voor hem (mijn eigen goal).. werd het 2 - 0, 2 -1, 3 - 1, 3 - 2, 3-3 , 3 - 4 gewonnen hij zette meteen zijn xbox uit :lol::lol:

edit: nog 2 mensen verslagen terwijl ik in de eerste minuut bij mezelf scoor.. wat me opvalt is dat ze allemaal de xbox uit doen hahahahaha

Laatst bewerkt: 9 jun 2009
  8. dmxniek

dmxniek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind dat best een trieste actie eigenlijk, eerst eigen doelpunt scoren.... Als iemand al direct zo irritant doet heb ik er altijd al snel genoeg van..

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Het is inderdaad niet echt sportief, als je nou gewoon tegen moeilijkere speelt via AZIË 1 dan kan ik je garanderen dat je dat doelpunt tegen niet hoeft te maken want daar is het niveau hoger. En als iemand binnen de 5 min al meteen de bal over zijn eigen lijn laat rollen ben ik ook weg. Het is een soort teken dat je geeft aan je tegenstander bijv: "Je bent te slecht, dus daarom scoor ik wel voor je".

10. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is sowieso nutteloos om je zo op te stellen. De kunst is niet om je eigen goal weg te poetsen, dan ontkracht je meteen het hele doel van voetbal.
    Ik ga de laatste tijd veel minder, veel verliespartijen (1 op de vier partijen ofzo) en ik ben van ranking 2300 naar ranking 4200 gezakt, echt jammer. Vooral door de Examens heb ik lange tijd geen goede reeks meer kunnen neerzetten.
    Gisteren wel de mooiste goal gemaakt ooit in mijn online-periode, Anelka de bal meters buiten de zestien, toen een wanhoopsschot vol in de kruising. Was echt een heerlijk moment want die jongen had 660123 punten ofzo. Ik weet dat dat niet je rank o.i.d. aangeeft, maar het geeft wel een kleine indicatie van iemands mogelijke skills.

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Tuurlijk niet, voor mij is het gewoon een manier op fifa te leren spelen tegen achterstand. Eerst verloor ik ALTIJD als ik achterkwam, nu kan ik me anders instellen daaroverheen te zetten. :) Mensen mogen gewoon blij zijn dat ze een goal extra krijgen...

AZIË 1 bedoel je daar een SERVER mee of team uit azië??
    Als je server bedoelt lijkt me dat beetje dom, aangezien ik graag wel een goede internet connectie wil
    Als je een team uit azië bedoelt; Ik wil zo goed mogelijk worden met chelsea, aangezien ik dat een van de weinige teams vind die wel goed is maar niet zo té (bijna cheaterig) goed (zoals bijv. manchester united). Dan heeft het geen zin voor mij om met een aziatisch team met totaal andere spelers en opstelling te spelen.

Laatst bewerkt: 10 jun 2009
  12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nou, mensen. Er is WEER een enorm irritante glitch. Gisteren in levende lijve mee kunnen maken.

Wedstrijd : Liverpool - Inter Milan
    Stand : 0-1 na 3 minuten speeltijd

Ik schiet op goal maar de keeper vangt de bal. Er kwam geen timer in beeld, helemaal niks. Hij heeft tot het einde van de eerste helft met de bal in zijn handen rond gelopen. In de 2e helft was ik dus waakzaam voor zwabber-ballen of simpele vang-ballen.

Na wat gekloot scoorde ik in de 81ste minuut de 1-1 met Ryan Babel. In de verlenging kwam ik jammer genoeg weer achter te staan met 1-2 dankzij een kut goal van Ibrahimovich. Toen de 2e verlening begon probeerde hij met de keeper de bal te onderscheppen / te vangen. Dit lukte hem niet en ik kwam via Torres ( indraai bal ) op 2-2. Toen alles-op-alles gezet om te winnen ( strafschoppen = verliezen ) en schoot er nog 2 in met Gerrard en Benayoun. 4-2 gewonnen gelukkig!

Let WEL op!

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Die glitch maakte we 2 á 3 maanden terug ook al mee met fifa clubs. ;)
    Zielig hoe ze op zo'n manier proberen te winnen.

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7

Nee dat is een online mode die gewoon zo heet. Je moet naar Online modes >>2x RT klikken >> En dan staat er onderaan staat AZIE 1 en dan moet je op die klikken en daar kan je bij een naam kijken wat zijn online score is. Ze komen niet uit AZIE en je hoeft geen team uit AZIE te nemen. Je kan zoals jij zegt gewoon Chelsea nemen. Je hoeft alleen maar iemand te kiezen naar jouw keuze en op RANKED zetten en dan spelen. Meer niet!

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    vandaag billenkoek gekregen van meowth :D

16. Meowth

Meowth Guest

Man, ik word soms te agressief van FIFA, dan heb ik een winstreak van 16, moet ik tegen iemand die in de dikke lag heeft, en verdedigen kon helemaal niet meer, hij wint met 4-3, doei winningspree.

:emo:

E: Heb al 7 headsets kapot gemaakt omdat ik heb verloren, mensen die FIFA best goedkoop vinden, er komen extra kosten bij!

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2009
  17. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dat?

It's just a game Secour...

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    _O_

19. Meowth

Meowth Guest

Play me, and feel the urge to kill headsets.

@ Ralluf: *), 2 maanden geleden vroeg ik of je tegen me wou, en we hebben nog niet eens 1 wedstrijd gespeeld.

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    2 maanden geleden speelde jij nog onder je 1ste account. Ondertussen zijn we 6 accounts verder, dus met dit account kun jij mij maximaal 2 weken geleden voor het eerst gevraagd hebben voor een potje fifa. Overigens was mijn antwoord nee, dus ik zie het probleem niet zo. Heb 1x tegen je gespeelt, gewonnen, maar met die speelstijl van jou, heb ik geen zin in een 2de potje.

Deel Deze Pagina