1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    56,50. Goedkoopste wat er is.

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik de demo van FIFA 09 speelde was ik ook bijna onmiddelijk overgehaald. Maar na een paar potjes kwam ik dezelfde ergernissen als bij 08 tegen, en kon het niet laten om "zo nu en dan" een scheldwoordje richting TV te werpen.

Vervolgens PES2008 opgestart, en alle irritaties verdwenen als sneeuw voor de zon.

Ik had ergens opgepikt dat PES de licentie voor de Primera DivisiĆ³n is kwijtgeraakt, hoop niet dat het waar is; zou een echte aderlating zijn voor mij. Blijft toch de mooiste competitie die PES vooralsnog te bieden heeft gehad.

Maarja, Champions League compenseert dat deels, en ik ga hoogstwaarschijnlijk ook voor PES dit jaar (FIFA zal er een dezer maanden ook wel bij komen, daar niet van:+).

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe weet jij nou dat je als je Fifa lange tijd speelt je terug gaat verlangen naar PES? Daar moet Fifa eerst een lange tijd voor uit zijn. Bovendien speel ik al maanden geen PES meer, maar Euro 2008, en ik heb er meer plezier van dan dat ik met PES op de next-gen heb gehad.

/Edit: is er nou al bekend of de NL versie ook met Engels commentaar is?

Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839

OWNAGE !!!!! K.O

5. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik dat zelf ondervonden heb? Of begreep je daar even niet ik puur subjectief aan het posten was. Jij pikt het objectief op.

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jij hebt het ondervonden.. jij hebt al lange tijd Fifa 09 gespeeld? Een voetbalgame speel ik over het algemeen een jaar, dus een lange tijd is minstens een maand. Zo lang is de demo nog niet eens uit, en bovendien kan je ook nog niet weten of de volledige game precies hetzelfde is als de demo...

7. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel mij eens wat FIFA09 zo drastisch nieuw maakt ten opzichte van deel 08?

8. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je heb veel meer contole over je team en spelers zaols ronaldo drogba waren niet te stoppen in 08 en die zijn nu makkelijk van de bal te zetten zelf met fc toronto kan je ownen als je skills heb !!!!

Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  9. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met nadruk op drastisch ;) FIFA09 is ook wel veranderd waardoor die wat aantrekkelijker is geworden. Ik weet het nog niet, ik had mijn zinnen gezet op FIFA09.

10. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Graphics
    Sfeer ( moet er nog bij komen )
    Spelers--> vooral fysiek, betere verschillen
    Gameplay--> vloeiender
    AI
    Spelers lopen beter in iedere situatie ( zelfs als je achterin tikt )

FIFA is dit jaar mijn spel\o/

11. Farkaed 0172

Farkaed 0172 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft de NL versie Engels commentaar of is het nog niet bekend?

Alvast bedankt:)

12. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sfeer moet er nog bij komen en toch weet je dat het drastisch veranderd is?:confused: Hoe dan? :{

Overigens bij dat laatste punt, ik vind het irritant dat de tegenstander blijft jagen als ik even de bal rondtik achterin, alsof ze nooit even rust willen

13. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is hun goed recht. Weet niet of je gister Aguero tegen PSV zag?

Het is verbeterd, denk je dat ze alles erin doen in een demotje van 700 MB? Anders het het minimaal 1.5 GB, dat is veels te groot voor een FIFA-demo.

14. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nog steeds geen antwoord op de vraag hoe je er bij komt dat dat drastisch veranderd is, maar goed.

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Net even naar de stad geweest, en bij free record shop komt die gewoon pas 2 oktober uit, dus geen idee waarom er gezegt word dat die aanstaande vrijdag al uit komt!

Verder vind ik het ook wel irritant dat de tegenstander maar blijft rennen alsof er geen rem op zit, zelfs als ze 3-0 achterstaan... Geeft mij dan toch weer een onrealistisch gevoel.

16. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    mooi gezegd (just my thoughts), maar zoals iemand hiervoor ook al zei: er mag in die nieuwe PES gewoon geen greintje lag (on- en offline) zitten anders is het echt fucked-up.

17. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pes mensen zijn gewoon jaloers omdat pes zuigt op grafischs gebied nog geen ps2 waardig

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1

_0/

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Damn wat heb jij je hierzelf voor lul gezet zeg, jou geloofwaardigheid is net gedaald tot 0.

20. tijmsja

tijmsja Tijmen

Leuk Bevonden:
    0
    haha inderdaad! prachtig die kerel XD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina