1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt niks, kan ook gaan over Engelse menu's. Dus vraag nog maar eens duidelijkheid :9

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hij stelt een vraag over Engels commentaar en dan zullen zij toch niet denken dat hij Engelse menu's bedoelt? Ik ga wel een beetje uit van Engels commentaar. Het is altijd zo geweest, behalve vorig jaar.

3. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal nog wel even duidelijk mailen.
    Ik post het wel als ik antwoord heb.

4. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    @Sjarrl NL

Dat zou erg mooi zijn zeg als dat zo is:) Kan ik hem eindelijk eens in NL kopen:)

Maar ik ben nog beetje argwanend:9

5. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Euro 2008 was weer in het engels...

6. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik ga het alsnog proberen bij de FRS, met 1% kans. Even lulverhaaltje vertellen. Als ze hem binnen hebben dan geeft een knuppel m misschien mee. Moet toch nog voor kleding naar Den Haag

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zou mooi meegenomen zijn als Engels commentaar bij de Nederlandse versie zit! Zo niet, jammer dan. Ik ga 'm daarvoor niet importeren.

Ik bel morgen FRS Eindhoven ook wel even! :+

8. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    De Mediamarkt in Den Haag heeft 'm nog niet binnen ivm leveranciers stop of zo :mad: Misschien komt 'ie maandag binnen

9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt geen idee hoe dom helpdeskmedewerkers zijn.

Het is me zo vaak gebeurd dat ik volstrekt duidelijke (zelfs genummerde) vragen stelde aan een willekeurige helpdesk en dat er maar 1 van de 5 vragen half werd beantwoord.

10. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
  11. Achillias

Achillias Guest

Kans zit er inderdaad in dat er morgen paar nederlanders zijn die via vrienden die in een gamewinkel werken ook het spel meekrijgen.

12. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Als het spel binnen is bij de winkels is de kans enorm dat ze hem ook verkopen.

Alleen bij spellen als GTA riskeren gamehandelaren een boete. Maar meestal worden ze gewoon de verkoop ingegooid zodra ze binnen zijn.

13. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ja en vooral FRS heeft daar een handje van. Elke winkel morgen afstruinen haha

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

Met gta was er een heel strenge boete.Nu is dat niet.Hopelijk komt die snel.Ik gok op dinsdag maar ik hoop vroeger

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    hóór deze :+

Morgen maar even de demo downloaden en dan checken of de gameplay beter is dan alle voorgaande en PES 2008 :+

16. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen pas :eek:

17. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
  18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja altijd hekel gehad aan fifa, maar hoor nu toch dat het een goeie is. Dus even testen dan maar :+ wou eigenlijk pas doen wanneer ik het ook met PES kon vergelijken

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het lijkt me niet dat hij morgen al ergens te koop is. Dat is dan 5 dagen voor de officiële release! Maargoed. Ben toch benieuwd! :cool:

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    tsja, wat iedereen ook kan posten, en kan beweren.. Het is gewoon afwachten tot morgen en dan maar te horen krijgen waar die wel of niet te koop is. En anders gewoon tot volgende week wachten, maakt me in principe ook nog niet zoveel uit, aangezien ik in dit weekend toch niet veel thuis ben

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina