1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hoor je mij Fifa afkraken?? Of Pes ophemelen?? Nee dacht het niet nee. Jullie reageren meteen fel als ik ff zeg dat ik nederlands commentaar ballen vind zuigen.

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Als je dat gewoon op het begin had gezegt had ik er niks over gezegt, maar je snapt neem ik aan wel dat het anders beetje dom was om fifa af te straffen op waarschijnlijk Nederlands commentaar terwijl je hem ook gewoon engels kan krijgen op site's. Maargoed, teveel moeite kan dan nog wel begrijpen, maar je kwam zonder argumenten over dat commentaar in fifa.En daar stoorde ik me even aan. Maar ik begrijp het nu wel ;)
    Ben ik met je eens dat fifa08 erg stroef speelde.

Laatst bewerkt: 29 sep 2008
  3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    ho ho.. Ik persoonlijk vind Nederlands commentaar ook niks, maar het is lange na voor mij geen reden om daardoor het spel in de winkel te laten liggen. Als jij dat wél vind, oké, maar als ik het spel echt graag wou hebben, en persé engels commentaar. Dan zou ik hem hoe dan ook wel in het Engels krijgen, en daar ging me die discussie om!

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    M'n laatste comment was niet echt meer op jou gericht hoor. Ging om die tjap die overal en altijd Pes aan het afzeiken is zonder echte argumenten. Maar jij snapt mij en ik jou dus we laten het hierbij oke??

ff weer ontopic.

Afstandschoten, waarom gaan die bij mij zo torenhoog over?? Ik druk maar heel ff op de schietknop. Komt het omdat ik maybe ook teveel het ppokje naar boven druk??

En waarom lukt het niet om als je de verdediger langs bent met de bal hem echt achter je te houden. Ik wordt zo vaak ingehaald of van de bal afgeduwd.

En wat ik ook best klote vind is om een man een bosje te geven. Gewoon er op snelheid langs en actie maken.

5. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Echt hatelijk he als je een spel die net uit is niet meteen goed kan, he? o.0

6. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    hmmm mediamarkt heeft hem niet in de aanbieding. Tenminste niet in Arnhem of Roermond, staat niet in de nieuwe flyer.

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ga straks na school langs MM Roermond ;) dus dan laat ik 't wel weten

8. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Hoe laat ga je ongeveer? dan kijk ik in een tussenuurtje of je hem al hebt. bij Mediamarkt Zoetermeer krantje staat ie voor 49 euro. En boven op die pagina staat: "Geldig vanaf 29 sept tot ...". Weet niet of dat ook voor FIFA geld, vanaf de 29e

9. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Spannende dagen, kan niet wachten om weer op niveau te raken en toernooien te spelen :D

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jammer, FIFA 09 staat niet in het krantje van MM Eindhoven. Maar ik ga er vanmiddag toch even langs. Je weet maar nooit! Dat hij niet in het krantje staat wil natuurlijk niets zeggen. Daar staan alleen de aanbiedingen in, en al kost hij €60,-..kopen doe ik 'm!

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist MM Eindhoven gebeld. Vandaag krijgen ze hem niet. Ze verwachten hem morgen of overmorgen, maar goede kans dat hij er morgen al ligt zei de telefonist. Voor €55,- ongeveer, dat wisten ze nog niet zeker.

Maar vandaag krijgt MM Eindhoven hem in ieder geval nog niet.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Op maandag komen er toch ook geen leveringen?? Dus verwacht niet dat hij er vanaag ligt. Denk wel dat jw hem morgen kan gaan scoren.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, morgen maar even langs. :)

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer vandaag niks dus

15. Red&Yellow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu even bellen naar wat bedrijven.

Edit: Duh, maandag later open. Zometeen gaat MM open dan maar ff bellen.

Laatst bewerkt: 29 sep 2008
  16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Laat iets weten ook als ze maar 1 binnen hebben ;)

17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik ga het straks even proberen bij Futurezone maar die krijgen meestal pas in de middag hun leveringen

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Moet vanmiddag toch wat boodschappen halen voor me ma, loop ik meteen langs de Intertoys, Eplaza en FRS. :)

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

Is dat alleen maar in Rotterdam de Futurezone ?

20. Red&Yellow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik belde net naar de MM en die zegt 2/3 oktober.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina