1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vanochtend kreeg ik de Mediamarkt Eindhoven direct te pakken. Ik loop daar morgen na school even binnen.
     
  2. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    In hengelo heeft de Intertoys, Bart Smit, FRS, Dixons en Gameshop twente 'm nog niet.

    Intertoys en bart smit konden me niet vertellen wanneer ze 'm wel hadden. FRS zei 2 oktober, en Gameshop twente vertelde me dat ze morgen Fifa 09 voor de DS, PSP, ps2 en Wii binnenkregen, maar wisten niet hoe het met de ps3 en 360 versie zat :confused:. Waarschijnlijk eind van de week of volgende week zeiden ze.
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Las net op een ander forum:
     
  4. Torres

    Torres Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk Liverpool-...
    tegenstander weet ik zo nog niet.

    en in de manager mode denk ik met ajax
     
  5. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ja dat soort winkels hebben het heel vaak "druk"
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha ja dat is dezelfde persoon ja. hahahaha
     
  7. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin met een wedstrijd waar ik altijd een voetbal game mee begin :
    Real Madrid - Barcelona

    Manager Mode:
    Denk Hull City, Sunderland of Aston Villa
    Leeds Utd terug brenge lijkt me ook wel leuk :) maar dan als afsluiting van mijn manager carriere :p
     
  8. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Had ook niet goed gelezen, want Rivanov had ook al hetzelfde gezegd
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik begin gewoon met het leukste, de online modus. Met de demo wilde ik eigenlijk alleen maar online. Die andere modes zal ik wel een keer proberen, maar daarvoor koop ik het spel niet. Online vind ik gewoon gaaf, ook al verlies ik dik.
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat is manager mode precies? Toch gewoon dat je een lager team moet kiezen en daarmee alle competities speelt en zo aan het einde van het seizoen kan je ontslagen worden of weg naar een andere team toch??

    Dit zit toch al in een aantal fifa's terug? Of ben ik in de war?
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je word een manager en in het begin van het seizoen kun je elk team kiezen. Na het seizoen kun je ontslag nemen of doorgaan. Als je ontslag neemt kun je niet meer elk team kiezen alleen de wat mindere teams. Je zult dan eerst wat 'respect' moeten krijgen om hogere teams te kunnen. Je kunt dan ook spelen met EXP en met sponsors en transfers etc. Best cool :cool:
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    08 kocht ik voor online, maar nu de gameplay van 09 zo goed is zal ik heel veel offline spelen. Ik kan in ieder geval niet wachten tot de kleine kindjes weer vluchten in de 89ste minuut en alleen kunnen scoren door snel over te passen in het 16 meter gebied. :'-(
     
  14. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, maar je kan ook gelijk met een top club beginnen volgens mij
     
  15. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon net als de ML, je kan gelijk ook met Barcelona beginnen als jij dat wilt alleen bij FIFA heb je dan wel de grote status zoals het echte Barcelona, wat ik persoonlijk wel beter vind. Het is alleen moeilijker om spelers te contracteren die al bij grote clubs of bij rivalen spelen.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Maar hoe mooi is het als je met Leeds United gaat spelen en dan tegen Newcastle oid. En dan met 4-1 voor komt te staan en de tegenstander helemaal gek word via headset en rare dingen begint te doen en te schreeuwen. En dan een disconnect krijgen. _O_
     
  17. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten doen dat mensen die 3 keer op één dag disconnecten voor een dag gebanned worden. Zo ben je in de avond alweer van die zielige mensen af
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, in ieder geval een oplossing voor disconnecten. Ik disconnect ook wel eens, maar dat is als ik midden in een wedstijd moet eten oid. Nooit omdat ik achter sta. Maar 3 keer op een dag is misschien wel handig, maar dan nog misschien hoor je wel bij die 3. Maar dat hou je ook nooit tegen..
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Leuk gevoel is dat ja, maar als die flikker dan weg rent dan ben ik al weer chagrijnig. Je bent toch geen klein kind meer die niet tegen zijn verlies kan. Vind het echt zielig.

    Maar mocht je echt weg moeten dan begrijp ik het wel, zo lang je dan maar een message stuurt. Heel soms disconnect ik ook, maar dan moet ik eten. Maar dan laat ik het wel even weten waarom, en stuur ik hem een message. Niet dat ik een message terug krijg waar staat dat ik mijn moeder moet neuken en dat ik vals speel ofzo. |:-
     
  20. CapEsiouS

    CapEsiouS Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Net contact gehad met de MediaMarkt in Eindhoven, daar vertelde ze me dat het spel vandaag of morgen te koop zal zijn.. NICE! Mja eerst zien, dan pas geloven natuurlijk..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina