1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Chill um! Als je hem een dag voor de release kunt spelen is dat mooi meegenomen. Relax en geniet van Arsenal-Porto. Lekker tempo in die wedstrijd. Of houd je bezig met de Adminsitrative Principles van Herbert A. Simon zoals ik dat doe... Terwijl ik voetbal kijk dat wel8). Tempo van het voetbal is hoger als het mijne dat kan ik je wel vertellen. Ik pik Fifa hopelijk morgen op voor het leuke prijsje van 40,20}:].
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Road to the world cup 98, mijn 1ste fifa. Meest gespeelde fifa ooit. Zo vet ook indoor voetballen!
     
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders word jij advocaat ofzo. Tsjonge jonge zeg, ga jij vannacht maar lekker in bed zitten woelen of het wel waar is.
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Zou heel goed kunnen dat dat fifa 98 was. Was in ieder geval een geweldige tijd. Maar ik zie al die top nummer van de vroegere fifa's nog wel in een nieuwe fifa terugkomen, ik hoop het in ieder geval.

    En over dat van de free record shop. Ik geloof die jongen wel, maar ik neem 't echter wel met een korreltje zout. Dus mochten ze hem morgen niet hebben, zal ik absoluut niet met een lang gezicht de winkel uit lopen. Ik ben er zowiezo zeker van dat ik hem donderdag heb, dus morgen of donderdag zal me echter worst wezen!
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2008
  5. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij fietsen ofzo man, ik verheug me op dit spelletje en ik wil niet rondlopen met de gedachte dat hij er morgen zit maar dat een of ander ventje op een raar forum zegt dat hij er is en vervolgens in de regen naar huis moet fietsen. Ik wil het gewoon weten.

    Ik kijk Fenerbahce8)
     
  6. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij gaat in ieder geval al fietsen vertel je me zelf. Je doet net of hij de enige bron is en de rest van de 1000 winkels hebben gezegd dat hij vrijdag komt. Tientallen mensen hebben hier al te horen gekregen van verschillende bronnen dat hij morgen te koop zal zijn.
     
  7. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Blur-Song 2, dat was toch wel het FIFA nummer voor mij. Moet altijd aan die talloze uren denken die ik in die game heb zitten als ik dat nummer hoor.
     
  8. Phoebe85

    Phoebe85 Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    is het nou zo dat je hier met 11 man in 1 elftal online kan spelen?
     
  9. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn eerste fifa was 97, daarna heb ik 99 gespeeld en zo verder, nooit echt pes gespeeld behalve deeltje 5 & 6 van PES. Rude Boy Rock by Lionrock & Funk Soul Brother - Fatboy Slim zijn mijn FIFA nummers :D
     
  10. Torres

    Torres Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    met 10 volgens mij,
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Met 10 man kan het, de keeper wordt nog CPU bestuurd.
     
  12. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik ben begonnen met fifa 95 op de sega megadrive! wow ik weet het nog als de dag van gisteren!

    Nu is het 2008 en weet even niet wat en wie ik moet kiezen. ik hoop dat ik kan wachten met beslissen totdat ik de pes demo gespeeld heb.
     
  14. Phoebe85

    Phoebe85 Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    oke mensen bedankt voor het antwoorden
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    ..of dat liedje ' Rude Boy Rock van Lionrock ' die was ook echt top, met wat leuke sounds erin!
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    http://nl.youtube.com/watch?v=o3omR4XJDRs
     
  17. the boss

    the boss Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    wat boeit mij al die muziek nou? zet me eigen muziek wel aan!
    het betere nieuws is dat we eindelijk van dat lelijke De Les Artes Stadion af zijn!
     
  18. Phoebe85

    Phoebe85 Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    muziek brengt ook een sfeertje
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Waarom reageer je er dan op?
    Als ik zo'n liedje van vroeger van fifa op de radio hoor, dan doet mij dat gewoon aan fifa denken, en echt niet zomaar, maar omdat het er gewoon perfect bij past. Dit heb ik bij andere spellen totaal niet, als van andere spellen een liedje op de radio komt, en je zegt me dan ' hee, dat is uit dat spel blablabla..' dan zou ik dat echt niet snel herkennen
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er nog in.Alleen spelen er minder ploegen in
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina