1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Met fifa 08 was dat als je tegenstander voor de 15min het spel verlaat telt de score niet.Ik weet niet hoe het nu zit ik heb het nog niet meegemaakt

2. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Net 5-5 gelijkgespeeld en verloren op penals:mad: wel jammer want ik had het echt af moeten maken. ik kwam onterecht 3-1 achter en speeldde nog maar met 10 man. toen terug gekomen tot 3-3. daarna verlening scoor ik 4-3 dan hij 4-4 dan ik 5-4 en hij in de 120e minuut 5-5.

3. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het zou nu na 5min zijn. Dit is toch een grote verbetering online.
    Moet het ook in de praktijk nog testen. Ben je kandidaat? ;)

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is al beter na 5 min.We zullen straks is een wedstrijdje spelen ik win toch ;)

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Stadion van Real Madrid ziet er niet eens in ? :confused: Je kan trouwens ook niet in elke stadion regen krijgen, zo heb ik het alleen nog maar gezien in dacht ik de Olympiastadion in Duitsland. Paar keer daar gespeeld en alleen maar regen.

Ik wil sneeuw! :cool:

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ga overigens na het fluit signaal geen stomme dingen doen ( beuken of tackelen ) want daar kan je wel eens dik rood voor krijgen :p

7. jjstyle33

jjstyle33 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ervaring in ? :p

8. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Moeten nog meer mee doen met de xbw comp

naam: XBW
    Wachtwoord: oo7 (zijn geen nullen)

9. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

Hij heeft in het echt zo al is rood gekregen :lol:

10. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    KUT:confused: mijn xbox loopt weer steeds vast. vlak voordat ik de rrod kreeg was dit ook het geval. iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen?

11. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, ik schrijf me straks in!

12. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon afwachten, vroeg of laat krijg je een rrod. Had ik ook, al twee keer. :mad:

13. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ja hij komt niet verder dan het beginscherm nu:mad: nja lekker is dat kan hij weer opgestuurd worden.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Klopt! Ik sloeg iemand op z'n neus tijdens een wedstrijd omdat hij met een veel te hoge tackle de bal wou veroveren. Dit koste me een goeie lap vlees en een stel haren net boven mijn knie. Paar wedstrijden later deed hij hetzelfde alleen dan goed, hij kreeg rood en ik kon 3 maanden lang niks meer en mocht van de dokter NIET MEER voetballen :mad:

15. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeeeeuj, heb 'm ook eindelijk :D . Voor 57 euro bij mediamarkt Groningen, laagste prijs op moment in groningen

16. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb de FIFA omgeruild en nu kan ik weer lekker spelen. Heb meteen ook een nieuwe Live Season erbij, heb er dus 2:)

17. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha geluksvogel. De medewerkers weten daar natuurlijk niks van.

18. enrico74nl

enrico74nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren een aantal team management aanpassingen gedaan (opstellingen e.d.).
    Ook heb ik de juiste spelers in het Nederlands Elftal gezet. Vandaag kwam ik erachter dat deze aanpassingen weer ongedaan gemaakt waren.

Heeft dit te maken met Adidas Live Season? Volgens mij zijn mijn aanpassingen na het downloaden van de Adidas Live Season update ongedaan gemaakt.

19. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft het te maken met een of ander Squad File die je downloadt. Overigens is Live Season alleen te gebruiken in Exhibition en Interactive League.

20. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Steeds als ik Fifa opstart word ik gedisconnect bij Xbox Live. Heeft iemand nog meer dit probleem, want ik zie dat iedereen al online met Fifa speelt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina