1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live heeft wat problemen, is al sinds gisteren. Erg irritant inderdaad.

2. Achillias

Achillias Guest

Dit spel blijft me keer op keer verbazen, wat een realisme het lijkt wel of ik een premier league/ cl wedstrijd zit te kijken als ik het spel speel.

Net online tegen een gozer die Arsenal was zitten spelen. Hij komt op voorsprong in de 40ste minuut door een volley te nemen na een voorzet.

Ik ga dus volledig in de aanval en zorg er voor dat mijn mannetjes risico nemen met het effectief lopen. De ene na de andere kans krijg ik maar de bal wilt er gewoon niet in gaan.

Tot het moment dat Adriano zich waagt aan een solo-run, zat inmiddels in de 90ste minuut dus alles of niets voetbal moest ik hanteren. De ene na de andere verdediger speelde ik uit en kwam dus 1 op 1 te staan met de keeper.

Met een geplaatst schot plaats ik de bal vol effect in het dak van de doel.

Verlenging!

En Adriano doet het toch maar even weer om met nog 4 maar minuten te gaan de winnende te schieten. Randje 16 een welbekende PES pegel.

Gelijk gevierd met de Martins salto :)

1-2 na 120 minuten

Geweldig.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2008
  3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    vette shit :D

ik heb net 2 potjes online gedaan tegen een duitser , hij met Bayern en ik met Real , het ging opzich best lekker , want het is nog flink wennen voor me , uiteindelijk na veel kansen te hebben gekregen en hij veel steken te hebben laten liggen , scoort ie ie in de laatste minuut van de verlening =(

Daarnaa meteen een rematch gedaan , en ja hoor in de 60 ste minuut scoor ik super mooie goal , doormidden van snel overtikken en zo met een lob over de verdeging heen aan de spits en hoppaaa , ik steeg ff van me stoel af :lol:

Heerlijke game , alleen heb ik nog geen ranked potje gedaan , dus dan zullen deze wedstrijden wel niet tellen he ?

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Alleen Ranked telt.

5. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    werkt dat adidas live niet in je tegendeel? stel je speelt altijd met arsenal en arsenal presteert opeens vet slecht dan word arsenal dus ook slecht in de game?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is de bedoeling ;)

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En als ze goed presteren, presteren ze goed in het spel.
    Dat is nu het geweldige van Live Seasons.

8. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achterop het boekje staat dat je het Adidas Live seizoen gratis kunt uitproberen met 'n proefperiode 08-09. Kan iemand mij vertellen hoe dat nou zit? Kun je het in die periode
    1x gratis gebruiken of dit hele seizoen lang?

9. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Eerste keer is het gratis. Wil je nog een abbo, op een andere league, dan kost het je geld...

10. arnold76

arnold76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :mad::mad:zit je lekker fifa te spelen krijg je de melding disc unreaydebel(of zo iets)ff bellen met support(4de keer) en de xbox ligt nu klaar om opgehaald te worden door ups.
    vetmazzel mee net 1 maand voor dat de garantie afloopt.
    Nu maar kijken waneer hij terug komt.
    Wel een goede service!

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  11. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je kunt 1 league uitkiezen, en die wordt constant geupdate in het seizoen 2008-2009?

12. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
  13. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx, dat wordt dan zeker de Premier league

14. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    opgestuurd door een unreadable disc? of is je xbox echt naar de %$^^? Want geloof dat iedereen wel eens een unreadable disc heeft in de zoveel tijd.. heb het afgelopen jaar paar x gehad maar mijn xbox leeft nog steeds.

15. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geld voor dit seizoen volgens mij

16. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou toch nog wat wachten met je hiervoor aan te melden.
    Ik hoor van die engelsen zeggen dat de stats totaal niet correct worden toegepast.
    je kunt dat toch nog hebben dat er een (echte) speler na een goede match te hebben gespeeld een laag beoordelingscijfer krijgt in de krant ofzo.
    Maar dan zit je wel ineens met die speler in FIFA met lage stats.
    En het gaat hier van afwerken 89 naar afwerken 96 enzo dus.

Ik wacht in ieder geval wat af.

17. arnold76

arnold76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het al heel vaak gehad(meer als 20x in 6 maanden tijd:confused:) en ik heb samen met iemand van xboxsupport alle mogelijke manieren doorgenomen om het op te lossen,helaas niet geholpen,de xbox maakt ook een ratelend geluid als hij vast loopt dus voor hun aanleiding om hem eens goed na te kijken geheel kosteloos.
    Super toch

18. staeske

staeske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu fifa en wil lounge mode (football party) met teams doen die je gewoon aangewezen krijgt? Kan dit ? weet dat het bij de vorige versie wel kon .

19. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook veel DREs met Fifa 08-09 niet met andere spellen. Maar dat is makkelijk op te lossen

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Je kan je wel aanmelden maar je moet het ook nog downloaden, dus het staat niet gelijk naar ieder weekend in je stats.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina