1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dodonkey

    dodonkey Droog & Dodelijk !

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gister ff wat potjes gespeeld, Semi-Pro was harstikke makkelijk, dalijk ff Professional spelen, op welke niveaus spelen jullie?
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik speel hem sinds het begin op professional en dat gaat mij goed af, een niveautje hoger is voor mij al wat lastiger maar misschien komt dat nog dat dat beter wordt, veel oefenen
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb tot nu toe alleen een paar potjes online tegen vrienden gespeeld. Maar het speelt lekker weg. M'n mooiste doelpunt was met Ado (!) tegen Sparta, Cornelisse die 'm van buiten de zestien, onderkant lat (waar ik ook een achievement voor kreeg), er in schoot. Maar ik kon niet vinden waar ik de replay kon opslaan. Zonde.
     
  4. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het geprobeerd, ik heb bij elkaar een uurtje of 16 erin zitten en ik vind het nog steeds een ruk spel!ik heb totaal niet het gevoel erbij dat ik met PES wel heb.Vanacht om half 4 gestopt met fifa en toen ff de demo van pes gespeeld....en ja dat is voor mij gewoon de footie game.Ook al kraakt meniggeen hem af,met Pes heb ik gewoon een veel directer gevoel met wat er op het veld gebeurd en met Fifa totaal niet.Bij het eerste potje dat ik speelde had ik hetzelfde gevoel als 16 uur later,dus het is voor mij niet een beter spel geworden door het veel te spelen.Hij gaat de deur uit voor een leuk prijsje!!
     
  5. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet wel wat mijn mooiste was :+
     
  6. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Rechtstreeks een vriend inviten, dan speel je unranked
     
  7. thewongandonly

    thewongandonly Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik bij mijn stats kijk zie ik dat alle online matches op Pro niveau waren. Kan ik dit instellen? Ik zou graag een niveautje hoger proberen....
     
  8. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben begonnen met Portsmouth in Manager Mode gister eerste wedstrijd met 4-2 gewonnen van West Brom, Defoe en Krancjar beide 2 goals, bij West Brom was het een NL dagje 1x ZUiverloon en Donk kwam er in en scoort ook gewoon hahaha
    Hopelijk is over 2 jaar Leeds terug in de Premier League dan kan ik over stappen naar hun maar de League One vond ik toch wel iets te laag om in te beginnen
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11

    Als dat in 10 vs 10 kon zou dat helemaal top zijn. we hebben al een hele hoop pareltjes gescoord, die aanval dat ik de bal diep gaf op hybridtheory, dat hij de bal vlak voor de keeper breed lag en dat Jojo hem er toen oor open goal in schoot, mijn lobje vanaf de zijkant direct nadat zij scoorde.
    Al die goals waren gewoon echt zalig, niemand was ook echt zelfzuchtig!

    Ik ben Tottenham Hotspur in managermode. ik speel op Professional.

    mijn opstelling is Bent (81) in de spits, Pavlyuchenko (82) daarachter.
    Dan een 4-mans middenveld met 2 centrale middenvelders Modric (83 ) en Jenas (80) en dan een opkomende links mid Dos Santos (79) en de rechts mid Bentley (82).
    Dan 4 verdedigers, 2 centrale Southgate (82) en King (82) en 2 licht opkomende backs, Corluka (82) en Hutton (78 ).
    Op goal staat natuurlijk Gomes (82)

    Dan heb ik 4 wissels die ik er vaak inbreng rond de 60ste minuut:

    Campbell (74) voor Bent
    Lennon (80) voor Bentley
    Huddlestone (77) voor Jenas
    Zokora (77) voor Jenas.

    Ik sta na 6 wedstrijden 2de met 14 punten, Chelsea staat 1ste met 17 punten maar 1 wedstrijd meer gespeeld en Middlessbrough staat 3de met 13 punten en 1 meer gespeeld.

    Ik vind het echt vet dat je met betere team duidelijk meer moeite hebt dan met mindere teams!

    Ik won op Old Trafford 1-0 van Man Utd door een doelpunt in de laatste minuut van King terwijl ik de hele wedstrijd de mindere was, en ik speelde 0-0 gelijk tegen Liverpool terwijl ik in de League Cup 5-0 van Norwich won:+
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  10. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je het commentaar op engels zet? youri en evert vindt ik niks
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Gister ging het zo goed, nu 4x op rij verloren ranked :mad:

    Maak het mezelf onnodig moeilijk steeds :x
     
  12. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Instellingen en dan naar Audio of zo en dan commentaar op Engels
     
  13. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    :mad:
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Als ik ranked speel, en er staat opeens, 'the connection with your opponent has been lost' is het dan zo dat hij gewoon z'n xbox heeft uitgezet?
    Of ligt dat aan mijn eigen verbinding?
    Ik denk zelf het 1ste, want het is nu de 3de keer, en was steeds toen ik de 3-0, 2-0 of de 3-1 maakte...
     
  15. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    hoe kan ik samen met een maatje (die thuis achter zijn eigen console zit) in één team online tegen andere(n) gamen.
    Graag iemand?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je kan volgens mij op het scherm waar je sides kiest met Y een guest toevoegen
     
  17. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    hully of je zoekt het zelf ff uit?
     
  18. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een beetje een domme vraag maar zit er in Fifa ook een goede edit-mode, om de stats van spelers aan te passen? Ik ben al jaren een PES speler en ben misschien van plan om over te stappen, vandaarO-).
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    of je voegt ff iets zinnigs toe O-)

    (ik vond het zelf ook een beetje onduidelijk)
     
  20. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil een paar potjes doen nu?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina