FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Dynamisch V2.. Kort erop, dus niet zo veel overzicht, maar wel erg mooi en het went om zo te spelen. En kan je spelers zwart maken? Want dan ga ik dat doen denk ik.
     
  2. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ranked online stats zijn nu 12/2 Streak:10 Cleansheets:7 Rank:1800

    Gaat snel. Toen ik twee uur geleden begon was ik 4000-5000
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb nu ook dynamisch geprobeerd en dat gaat nu wel lekker.

    Maar ik heb een paar punten waar ik nog niet goed ben in het spel, misschien dat jullie advies willen geven ( want ik ben echt Pro Evo gewend)

    - Dribbelen , ik kom gewoon geen man voorbij ook al speel ik met Ronaldinho

    - Afspeelmogelijkheden, ik kan gewoon goed rond tikken maar ik heb vaak dat ik met een mannetje geen afspeelmogelijkheden heb ( ik heb vaak dingen veranderd in me taktiek) en dan moet ik de man uitspelen en dan zie punt 1.

    - Schieten, ik lukt me nooit een bal laag te houden, als ik niet me me binnenkant schiet, ik druk hem heel kort in maar hij vliegt alsnog 3 meter over

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
     
  4. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zit Ivoor kust nooit in Fifa?
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja volgens mij kan dat gewoon in de edit mode.
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 33 wins en 5 keer verloren loopt lekker.Ik sta 4de in de Belgische leaderboards.Wel raar dat er geen Nederlandse leaderboard is.
     
  7. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een kleine opmerking: Krijg regelmatig van XBW'ers een game-invite. Als ik niet reageer, zit ik al in een wedstrijd. Wel lastig dat andere dat niet kunnen zien.
     
  8. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij zit toch ook in de xbw league? Zo is een match? gamertag is Juugetsu
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Punt 1 is toch gewoon een kwestie van oefenen en ook gewoon doen, probeer wat uit met trucjes maar ga niet te moeilijk lopen doen. Probeer het gewoon uit (begin bijv. met een simpele schaar) dan gaat het steeds beter. Timing is erg belangrijk, je kunt het ook zonder trucjes doen. In beide gevallen moet je erg goed timen.

    Punt 2, misschien bij custom tactics de passing het balkje naar links doen, zodat je short passing hebt. De spelers komen dan dichter naar elkaar toe, msisschien dat dat helpt;)

    Punt 3, tja ook een kwestie van tijd denk ik totdat het gaat lukken. Ik had dat in het begin ook maar het is denk ik een beetje een timingskwestie. Na een tijdje krijg je het wel door.

    Succes:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  10. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjongejonge, ben dat spel nu 2 dagen aan het spelen, 1e dag had ik niet zoveel tijd ervoor..speel het nu ff een tijdje, maar wat een spel. Zo lekker heb ik nog nooit met PES gespeeld..dit is het lekkerste, mooiste, simpelweg de BESTE voetbalspel die ik OOIT gespeeld heb! Ben geen fanboy van beide games. Heb sommige fifa's gespeeld, sommige PES games, maar heb me nog nooit zo vermaakt met een voetbalgame..petje af voor EA hoor..
     
  11. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Tegen Volendam is ook 1 van de makkelijkste wedstrijden he! Ik sta nu op wereldklasse 1ste met 5 punten voorsprong op PSV (ben Feyenoord)
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja normaal kan ik deze avond.Maar misschien doe ik de manager mode verder.Anders spelen we morgen
     
  13. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Kun je met 2 spelers online tegen de cpu spelen? Zo ja, hoe?
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik loop fifty-fifty online, 10 gewonnen, 11 verloren.

    Iemand nog tips voor goede kopballen? Ik heb net wel per ongeluk gescoord met een diving header, dat was mijn eerste goal met het hoofd. Dus iedere tip is welkom.
     
  15. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Supremacy zullen een wedstrijdje spelen ?
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind de 10 vs 10 mode echt lachen met xbw team:) ik ben verdediger vind ik wel leuk, had ik niet gedacht ;)
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je mag me wel toevoegen, maar vandaag speel ik niet meer. Last van hoofdpijn en van gamen wordt dat niet beter ;) Een ander keertje mag je me met 10-0 inmaken
     
  18. Lunatixzz

    Lunatixzz Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo FIFA-ers;

    Ik heb een belangrijke vraag en hoop hier snel hulp mee te krijgen want we zitten er een beetje mee omhoog. Het volgende;

    Ik ben hier met 4 vrienden en we willen met z'n 5-en een competitie tegen elkaar spelen. Ik heb vervolgens "eigen toernooi" gekozen en we hebben alle clubs ingevuld. Zodra we de teams willen selecteren (poppetje voor team) kan dit jammergenoeg alleen bij 4 teams. Je mag dus maar 4 teams selecteren.

    We willen gewoon tegen elkaar spelen. Dit kon in 08 maar hier blijkbaar niet. Wie heeft voor mij de oplossing? Ik ben je zeeeeeeeeer dankbaar als je me uit de brand helpt!!!!
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand die tegen me wilt spelen ?
     
  20. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel, ben nog een beginnertje hoor maar ik leer wel snel :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina