1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zou de kleinste speler zijn? :D En wat is Lounge Mode, mis ik iets?
     
  2. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe ja dat ging lekker alleen wat unreadable disc errors alleen ligt denk ik aan mijn xbox.
     
  3. Torres

    Torres Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    lounge mode is football party :9
     
  4. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik word echt schijtziek om elke keer tegen Man Utd, Liverpool of Barca te spelen, zijn er geen mensen die gewoon eens een potje S.C. Heerenveen - Groningen willen spelen ofzo?
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Jawel, voeg me maar toe ;)
     
  6. PatManZ

    PatManZ Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee wat het volgende kan veroorzaken:

    Ik kan met (zo goed als) iedereen een online match spelen. Maar zo gauw als ik met een vriend een onderlingen wedstrijd wil doen, lukt dit nooit.

    We krijgen wel het scherm waar je de clubs kan selecteren, alleen de uitspelende kan niet selecteren en na een paar seconden komt er een melding dat de gamesessie niet meer beschikbaar is

    Ook mijn vriend kan andere wedstrijden gewoon spelen

    Patrick
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Done :) Ben niet online trouwens, druk bezig om een nieuwe tv te vinden. (de menu's zijn gewoon bijna niet te lezen op een 55 cm grote ouwe tv)
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik wil dat wel doen hoor. Ben ook niet echt goed online maarja :p

    mijn gamertag: The egelhunter

    En vind het ook een beetje raar dat ik in de manager mode met psv speel, dat Groningen op de 13e plaats staat.. en NEC op 2... kunnen ze niet net als de Adidas live mode zo doen dat de betere clubs in het echt ook in de game goedspelen? En komt de Eredivisie nog een keer in de Adidas live mode? Toch een beetje meer realisme in de game.

    Iemand misschien een lijst voor om het nederlands elftal compleet te maken met alle spelers die waar spelen? Zoek het niet allemaal uit te zoeken
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2008
  9. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje, ik word helemaal gek van die gasten die bij de doeltrap zitten te azen op een korte pass. Moet je echt op zo'n manier scoren?!
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja want het is zo dom als je hem dan inspeelt. je kan gewoon de backs inspelen hoor.
     
  11. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hier de huidige selectie, op vi.nl kan je alles vinden.


    Doel: Edwin van der Sar (Manchester United), Henk Timmer (Feyenoord), Michel Vorm (FC Utrecht).

    Verdediging: Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Tim de Cler (Feyenoord), John Heitinga (Atlético Madrid), Dirk Marcellis (PSV), Joris Mathijsen (Hamburger SV), André Ooijer (Blackburn Rovers).

    Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Mark van Bommel (Bayern München), Orlando Engelaar (Schalke 04), Nigel de Jong (Hamburger SV), Wesley Sneijder (Real Madrid), Rafael van der Vaart (Real Madrid), Demy de Zeeuw (AZ).

    Aanval: Ryan Babel (Liverpool), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Liverpool), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Real Madrid), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic)
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Zoeken jullie nog iemand voor het XBW-World Team, wil dan namelijk wel joinen?
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Moet je even een bericht posten in het XBW-elftal topic in de Xbox Live Gaming thread.
    Ik kan niet wachten tot ik deze game ook heb! :cool:
     
  14. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is heeft één van jullie de router (nat) op restrict staan.
     
  15. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik iemand haat is het C.Ronaldo. In het echt mag ik hem maar bij FIFA nemen ze alleen Man U voor hem.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dit heb ik ook, maar mijn NAT staat gewoon open. Snap er ook niets van. Ook wanneer ik Quick Ranked Match doe dan krijg ik af en toe de melding dat de game sessie ineens niet meer beschikbaar is.

    Misschien zijn de servers nog niet optimaal?
     
  17. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Kun je behalve quick match geen ranked potjes spelen? En ik heb net 3 keer van iemadn gewonnen op Ranked quick match, maar volgens de leaderboards heb ik nog niet gespeeld, terwijl ik wel de achievement voor het winnen van een ranked potjes heb gekregen. Hoe kan dit?
     
  18. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb moeite om vanaf de vleugel spelers in de 16 meter gebied te bereiken en te scoren, heeft iemand hier tips voor?
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Door al de posts is mijn vraag weggezakt, kan iemand dit beantwoorden aub? :thumbs:
     
  20. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfffffff ik word gek hier. Er volgens mij niemand die meer 1on1 kansen verprutst als ik. Zelfs bij een leeg doel met een keeper aan de andere kant van het doel, schiet ik mis of recht in zijn handen. :mad:

    Iemand tips voor het afmaken? Ik ben radeloos. :9 Ik heb het schieten op semi maar is dat handig? Ik probeer zelf altijd wel mee te sturen. Ik heb automatisch geprobeerd maar daarmee vliegen alle ballen in de handen van de keeper.. is manual goed te doen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina