1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Je krijgt pas een rank en statistieken als je rank boven de 600 komt, dus speel even door en win vooral.

    Dit was in deeltje 07 en 08 ook.
     
  2. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je toegevoegd, een minder goede club uit Zweden, Belgie, France of Duitsland vind je toch ook niet erg;)

    See ya online
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had tegen alphine Groningen - Heerenveen gespeeld, hij werd pissig omdat Sibon zo focking traag is, echt grappig:+
     
  4. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    zou ik ook wel willen weten :thumbs:
     
  5. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Be a pro mode en dan als je genoeg tegenstanders hebt (dus wat je zelf wilt) starten en bij het kiezen van de bestuurbare spelers allebei ANY kiezen.

    Of bedoel je dit niet?
     
  6. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    in een lobby gaan zitten en een room aanmaken met of zonder password, afhankelijk of je alleen met vrienden wilt.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gisteravond eindelijk is een keer met sneeuw gespeeld. Maar daar werd ik echt helemaal duizelig van, jezus. Vind het maar tegenvallen die sneeuw en regen, brengt totaal geen andere gameplay. Sneeuw blijft ook niet liggen op het veld. Weet nog dat je bij PES5 mensen zag ademen, handschoenen aan enz. Zou veel leuker zijn als dat hier ook zo was.

    Knalde wel vanaf de middellijn keihard een schot richting mijn tegenstander. Over de keeper, tegen de lat boven, viel naar beneden en stuiterde weg. Crap :mad:
     
  8. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog een minpuntje, je kan be a pro niet met zn tweeen spelen, dat kon bij uefa 2008 wel :mad:
     
  9. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Trekken aan shirt of duwen/tackle doe je door druk te zetten. Normale controls druk op A, B voor hulp van CPU medespeler. Heel af en toe krijg je een vrije trap tegen.
    Pas op met slidings, ze zijn gul met gele en rode kaarten;)

    - Tactiek veranderen waardoor je minder aanvallend speelt (verdedigers meer naar achteren plaatsen en langere pass proberen?).
    - Buitenspelval al eens geprobeerd?

    Aantal van jullie toegevoegd op Live :)
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  10. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt echt bizar snel gele kaarten in het begin maar het word langzaam aan makkelijker om een beetje taktisch te tackelen (om het spel stil te leggen)

    ik ben trouwens meteen op het moeilijkste niveau begonnen en ik heb nog niets verloren in de manager mode
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Thanks voor je reactie :)
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het hier allemaal zo lees pik in morgen op het station Fifa09 toch gewoon op denk ik, al is het alleen maar om te proberen totdat PES09 uitkomt.

    Mocht de game zo goed bevallen dan is het zelfs mogelijk dat ik gewoon deze houdt en PES09 later een keer oppik. Of ik ruil deze via Xbazar ofzo tegen PES09.

    Ik ga deze game sowieso een eerlijke kans geven want ik lees er toch wel erg veel goede dingen over.
     
  13. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje,

    misschien dat deze vraag al eerder gesteld is, maar ik heb geen zin om 4 delen fifa door te nemen....

    ik heb inmiddels wat potjes online ranked gedaan, meeste verloren... maar who gives a shit.... maar wat mij opvalt is dat als ik via xbox live naar de leaderbords kijk, mijn gegevens niet naar voren komen.... tevens kan ik nederland niet selecteren om daar de leaderboards van te zien... wat is hier aan de hand???

    moet ik iets activeren ofzo?? alvast bedankt......
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    Nederland heeft dit niet Belgie wel.
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, ik denk dat hij je zeker gaat bevallen. Offline (moet eerlijk zijn) tegen de CPU vind ik hem wel minder, maar dat komt door de AI. Spelers blijven soms uren lang lopen met de bal, vooral in de Be A Pro modus. Dat is toch wel jammer. Maar online, of offline tegen menselijke tegenstanders is hij echt heel erg vet!

    Ik was ook PES speler, maar ik vind deze FIFA toch wel erg goed spelen. PES 2009 is gewoon te weinig veranderd. Kan dan wel weer spelen als PES5, zelfs beter, maar kom op zeg. Ik wil vernieuwde animaties e.d. Een nieuwe engine. PES is en blijft offline (tegen de AI) erg goed, maar het vernieuwt gewoon niet. Gemiste kans!
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Iemand?
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Volgwns mij bij alle 2 nee. in ieder geval punt 1. Ben het nog niet tegen gekomen en vind dit wel jammer eigenlijk.
     
  18. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    thx voor het antwoord!! weet jij misschien ook waarom mijn stats in de leaderboards totaal niet naar voren komen, volgens de leaderboard heb ik wel een aantal wedstrijden gespeeld maar heb ik bij ranking een streep staan...
    of is misschien deze functie ook voor den ollanders uitgeschakeld??
     
  19. GMEENEEN

    GMEENEEN Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, ik wil graag toegevoegd worden aan het XBW team.
    Ben altijd een meelezer geweest maar wil graag de club joinen.

    IK heb ook 2 vraagjes,

    1: Als ik een voorzet geef dan scoor ik daar nooit uit, de plaatsing van de spits is nooit goed, hoe plaats je de spits zo dat bal goed komt of komt het pur door de voorzet (die overigens keurig tussen keeper en verdediger komt als ie geschoten word.

    2: Welk trucje te gebruiken om een man eindelijk eens voorbij te komen, ik word er ziek van dat ik nooit een man voorbij kan gaan.

    AVB.

    (BTW mn xbox live nick is Ultra NL)
     
  20. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina