1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    net een potje online gewoon met 4-1 tegen Arsenal, ik speelde met Man United een keertje. Maakte ik een schitterende goal met mijn backheel van vanaf de strafschopstip \o/
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat ik trouwens ook beter vind aanvoelen is de hoge steekbal.
    Ik weet niet of EA dat heel veel heeft veranderd, maar het voelt voor mij stukken beter dan in FIFA 08. Ik kan nu prachtige steekballen door de lucht geven op mijn spelers die op snelheid zo hun mannetje kunnen passeren. Ik heb het ook al voor elkaar gekregen dat de steekpass heerlijk over de verdediging heenging en mijn spits de bal in een keer uit de lucht haalde. De bal was nog niet gestuiterd dus. Heerlijke aanvallen zijn dat! De bal ging overigens het stadion uit. Ik was iets te enthousiast dat alles op z'n plaats viel ;)

    Lobjes zijn ook weer prachtig. Heb er toch al zeker een stuk of vijf gemaakt met een lob!

    En al een lucky goal gehad. Schot vanaf een meter of 30 (leverde me dus een achievement op), kwam op de lat, bal komt terug en komt tegen de rug van de doelman. De bal rolt vervolgens op z'n gemak het doel in. :D
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik speel vaak met Inter, add me maar of geef je gamertag. Wil wel wat potjes met je spelen! :cool:
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat is echt vet cool_O_:+

    Die achievement heeft bijna iedereen omdat hij per persoon door wordt gegeven..
     
  5. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    hey mannen, allemaal blij met fifa denk ik zo :) ik ook, 2 goals upgeload, waar kan ik die checken? en van andere? zag ook dat er een subleague is van xbw, daar ga ik me ook maar aan toevoegen als dat nog kan :)

    edit: al gevonden xD
     
  6. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Niemand? :'-(
    Moet ik hier bepaalde competities voor kopen of zo?
    HELP!
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wou het net ook proberen, maar vind ook niks.

    Heb het trouwens helemaal gehad met die Manchester United pussy's. 9 van de 10 keer speel je tegen Man Utd, en waarom ? R-O-N-A-L-D-O. Ben klaar met die klootzakjes die alleen maar via hem kunnen spelen en zo snel acties maken. Als ik zie dat ik mijn tegenstander met Man Utd wil spelen ben ik vanaf nu weg. :mad:
     
  8. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk iets met je instellingen ofzo.. want je hoort het gewoon te kunnen vinden..
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind Barca lekker spelen met Bojan en Toure.
     
  10. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok,en weet iemand ook welke instellingen? Of moet een bepaald aantal punten hebben,of bepaald aantal ranked matches hebben gespeeld?
    Dat er 10 vs 10 inzit was voor mij doorslaggevend om het spel te kopen,maar nu kom ik er niet in.. Frustrerend!
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb nou 2 doelpunten geupload maar zie ze niet bij mijn profiel staan op eafootballworld.com. Waar staan ze daar op de pagina?
     
  12. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, die hebben alleen maar sterren. Belachelijk eigenlijk.
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    gewoon bij zoeken je eigen naam intikken en daar zijn ze
     
  14. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een kneusje met 6-0 verslagen ( fenerbahce-arsenal )
    :+
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Waarom is het gelijk een kneusje? Misschien heeft hij nooit fifa gespeeld etc.... beetje respectloos.. maar goed jij zal het wel stoer vinden..

    "klap klap"
     
  16. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Jows wij een keer een potje spelen? Wat is je GA?
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Net een dikke bug in de arena. Speelde met Ronaldinho, rugnummer 80 in een Portugal shirt 8)...
     
  18. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ey ik sta net met Liverpool 6-2 voor tegen Chelsea online ranked(5x Gerrard)

    De laatste goal was een penalty waarbij ik panenka(of hoe je het ook schrijft) deed.

    Toen disconnecte hij. Gaat EA hier nog wat aan doen of niet?
     
  19. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat zouden ze moeten doen?? Een ban geven? Je wint het potje sowieso, dat is het meeste wat EA kan doen denk ik.
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    FIFA 09 breekt alle verkooprecords
    Nieuws | 7 oktober 2008 - FIFA 09 is de meest succesvolle FIFA in de geschiedenis van de franchise. Het heeft een nieuw verkooprecord bereikt sinds het spel in de winkelschappen ligt en staat momenteel op nummer 1 in de Britse charts. Star Wars: The Force Unleashed is van de eerste plaats afgestoten en staat nu op een tweede plaats. Op de derde plaats staat Brothers In Arms: Hells Highway.

    Volgens Chart-Track is Fifa 09, op GTA 4 en Halo 3 na, de snelst verkopende Xbox 360 titel allertijden.Van alle verkochte exemplaren zijn de meeste voor de Xbox 360 (42 %) verkocht. De PlayStation 3 volgt op een tweede plaats (40 %), gevolgd door de PlayStation 2 (11 %) en PSP (3 %). :thumbs:\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina