FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer trouwens om me aan te melden bij Fifa maar ik moet de dienstvoorwaarden accepteren. Waar kan ik dat doen? Elke online optie zegt hij dat ik dat moet doen maar ik kan het nergens kiezen, ook niet bij de online speltypen en dan dienstvoorwaarden.

    Iemand een idee?

    EDIT

    gevonden, via het online speltypen menu naar mijn online fifa09 gaan en dan de dienstvoorwaarden ophalen en accepten. Eerst wel inloggen op eafootballworld.com. Dit hielp bij mij.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  2. Torres

    Torres Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn xbox wel aangesloten op t internet, alleen geen live kaart op t moment, kan ik alleen uploaden met een live kaart of zou t zo ook moeten kunnen met een silver abbo, het lukt iig niet.. heb wel een EA acount
     
  3. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, hoe zielig kunnen mensen zijn..

    Interactive League, ik ben Atletico.

    Hij:
    - is Barca
    - lagt
    - cheat

    Sta ik 0-1 voor, gaat hij nog weg ook nog!
     
  4. Achillias

    Achillias Guest

    Kleine update.

    134 wedstrijden gespeeld waarvan 112 gewonnen en 22 verloren.

    Alleen wilt het niet echt lukken vandaag.
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar kan je in manager mode de rugnummers veranderen?
     
  6. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan helaas niet voor zover ik weet
     
  7. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Vind het online-gebeuren maar slecht qua overzicht. Wil graag bijv. in een 'room' waar ik 2 vs 2 (met vreemden op afstand wil spelen), maar kan er geen chocolade van maken.
     
  8. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmmm dat is wel kut. een spits met nummer 4 en een back met nummer 9.
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Kun je dat niet ergens bij Team Managment veranderen? In andere Fifa's kon dat wel altijd.
     
  10. enrico74nl

    enrico74nl Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ook het volgende probleem?

    Als ik een speler (van Tottenham) op een andere positie zet dan gaat zijn rating omhoog of omlaag.
    Logisch zou je zeggen, maar als ik een RM speler op zijn favoriete positie zet (RM dus) dan daalt zijn rating van bijv. 80 naar 66. Zet ik hem centraal of op links dan heeft hij een normalere rating (75-80). Ik heb meerdere spelers op RM geprobeerd en de meeste ratings dalen drastisch op deze positie. Ook heb ik gemerkt dat rechtsbenige spelers met een voorkeur voor de rechterkant op links een hogere rating hebben dan op rechts.

    Is dit een bug?
     
  11. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Dat ik FIFA ga kopen in plaats van PES is nu wel zeker, ik ga em morgen oppikken. Twijfel alleen voor welke console. Beide hebben voor - en nadelen. Zal wel een beslissing worden op het moment dat ik in de winkel sta.
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben me toch op dreef met Arsenal _O_

    zojuist 4 potjes ranked:

    1ste: 8-0 gewonnen, de tegenstander zij dat hij nog nooit met meer dan 5 goals vershcil had gewonnen, stond versteld en vroeg om adviezen etc:+

    2de: 8-0 gewonnen, meteen daarna 8-0 tegen een andere tegenstander, ik dacht echt wtf!

    3de: 4-0 gewonnen, wederom tegen een andere tegenstander

    4de: 8-0 gewonnen, echt raar ik blijf op de 8 steken, ik heb dus 4 potjes achterelkaar waarvan 3 met 8-0 gewonnen:lol:

    online heb ik nu 23 gewonnen en 4 verloren..
     
  13. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Is dat niet saai ... elke keer 8-0?

    Anyway, ik speel offline, legendary, semi, 2x20m, exhibition met Bordeaux tegen bv Sparta (om te oefenen) en dan moet ik echt heel hard werken voor mijn doelpunten (als ik al scoor)

    Ik vind het wel een tof spelletje. Vooral dat opbouwen, rondtikken en versnellen vind ik heel gaaf. Alleen de eindpass ontbreekt het vaak aan. Zit vaak nog net een verdediger tussen. Maar ja, da's dan ook net weer echt.

    Ik moet toegeven dat, ALS ik scoor, dat er nu wel zo'n YESSS gevoeletje begint te komen gewoon omdat ik beter weet waarmee/hoe ik bezig was.

    Kortom, ik heb geen spijt van mijn experiment met Fifa.

    Edit: LB=sprintje???? Hier merk ik dus helemaal NIETS van (of doe ik iets verkeerd?)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2008
  14. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    RT rechtertrigger......
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik weet niet tegen wat voor kneuzen jij speelt, maar van mij win je echt niet met 8-0...... ;) Niemand zelfs :D

    Gister weer een potje online gedaan. Ik Juventus, tegenstander Man Utd. Ik kom 1-0 voor, 2-1 voor en in de laatste minuut scoort die eikel de 2-2. In verlenging dus niet scoren > Penalties. Uiteindelijk gewonnen, maar wel zwaar terecht :D
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb nu ook een winningstreak met Liverpool van 8.
    Iedereen pakt Man Utd maar die zet ik ook gewoon netjes aan de kant. Gisteren stond ik weer met 3-0 voor bij rust, Quit de tegenstander..
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ja, DAT wist ik wel:)

    Maar nu sla ik het boekje open en zie: Aanvallen, LB=Naar Voren Lopen

    Hmmm!? naar voren lopen ... wat houdt dat dan in?

    In-game dacht ik iets anders (sprintje) te zien staan (zal vanaaf eens checken)
     
  18. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan iemand mij misschien in het kort uitleggen wat die Interactieve League is?
    Alvast dank!
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ok misschien moet ik de volgende keer 7 tegen goals incaseren om er een spannende uitslag van te maken:confused:

    voeg me toe, viktortje007. dan gaan we ff een oefenpotje doen;)
     
  20. mucc

    mucc Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Iedereen

    Ik heb een aantal vraagjes over Fifa 09 misschien dat jullie hierop antwoorden hebben.

    - Je ziet bij sommige filmpjes in de practice arena verschillende achtergronden, kun je dat ergens instellen?

    - Ik heb Adidas live season aangezet met de gratis code, nu vraag ik me af of je dat ook ergens uit kan zetten, ik dacht namelijk dat het een aparte comeptitie was.

    - In mijn eerste wedstrijd van het seizoen verlies ik Makaay aan een blessure, nu heb ik Biseswar er in gezet, is het mogelijk om ergens te zien of hij beter wordt, statistisch gezien?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina