1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dit was echt de moeilijkste wedstrijd die ik uiteindelijk ook nog heb gewonnen!
     
  2. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    God, net offline tegen ajax,, wordt helemaal gek van die huntelaar.. Die gast is in het echt echt super traag en rent op het spel gewoon ff Hofland Vlaar en Marcellis er zonder moeite uit... Niet dat dat de snelsten zijn, maar zeker niet trager dan huntelaar.. Aan dit soort dingen kan ik me dan wel weer heel erg ergeren.. Zeker omdat ze dan de hele wedstrijd achter over leunen en dan een bal er overheen gooien waar huntelaar achteraan rent alsof tie leonardo is.. Beetje onrealistisch..
     
  3. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaargh! 3x op de lat geschoten met PSV tegen Espanyol! Vervolgens met penalties verloren! (online)
     
  4. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zal je altijd zien in voetbal games. Huntelaar is gewoon duidelijk een "grote" speler bij ajax, en heeft ook duidelijk alle vaardigheden beter. Er zullen genoeg spelers zijn bij sparta ofzo die sneller zijn dan bepaalde spelers van barcelona, maar dat zie je gewoon niet terug in zo'n game.
     
  5. Japa

    Japa Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik meen me te herinneren dat Huntelaar een tijdje geleden de snelste was op de training van Ajax...
    waar ik het wel mee eens ben is het schrijnende verschil in snelheid, kijk als je nou walcott tegenover heubach zet kan ik het begrijpen dat het bijna 2 keer zo snel gaat maar cristiano ronaldo die 2 keer zo snel is als de hele rest van het spel?
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Stade Velodrome, met Tele, zo wide mogelijk met het laagste camera standpunt ... prachtig

    (andere stadion vind ik soms zeer onprettig en/of lelijk, maar Velodrome is mooi veld)

    Ook de 'Stand' in beeld is belachlijk. Waarom niet klein in een hoekje??? Ik heb hem nu uit. Wat een irritatie
     
  7. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond 2 potje tegen Anju gespeeld:

    Hij Roda JC - Ik Helsingborg 1 - 1 Ik won na penalty's
    Hij Aachen - IK Oslo 2 - 0

    Anju was veel beter en had ook meer geluk met de bal IN het doel krijgen. Ben weer een ervaring rijker ;)

    @ Loonens binnenkort ff een potje doen? Ben ook nog niet zo goed, speel nu singleplayer op Prof. Hoor het van je :)
     
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7

    Ik wil wel een x een potje tegen je doen, als ik As-Saint Entienne mag zijn\o/
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  9. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed! Heb je toegevoegd.
    Zal ik een gelijkwaardig team erbij kiezen uit Zweden, Noorwegen e.d. ;)

    Ben niet zo van de Liverpools, Milans en Barcelona's :cool::+
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik vraag me af he, de mensen die met 7-0 van een Prof/Legendary CPU winnen, of online een record van 50-5 hebben ofzo, wat zijn jullie controller instellingen ?

    Kan me nml. niet voorstellen dat diegenen met alles op Manual spelen.

    Gisteren werd ik voor de zoveelste keer geslacht online, en waar ik moeite moet doen om een pass bij een medespeler te krijgen, lijkt het alsof het bij die tegenstanders allemaal vanzelf gaat.

    En als ik online search naar tegenstanders die controller opties op Manual hebben staan vind ik nooit een game
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Manual heb ik opgegeven, TE onberekenbaar (en verdenk 8-way passing beperking), dus nu alles op Semi ... verder speel ik op Legendary met Bordeaux en kan nu 2 sterren teams 'bijbenen', zeg maar de Sparta's.

    Ik schaar de 8-0 op legendary op grootspraak. Ik geloof dat niet.

    PS: Mijn AI tegenstander op legendary krijgt ook redelijk geel soms. Zo versloeg ik met moeite met 2-1 Het zwitserse ??? Lausanne of zo. Die stonde op het laatst met 8(!) man op het veld, en hadden 3(!) man van mij het veld uitgetrapt ... dat was de AI die dat deed ... schoffelpartij, geweldig.

    En zelf tegen 8 man had ik nog moeite. Wellicht omdat ik iets te gehaast speelde.

    (Wel gaaf allemaal)
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De AI maakt echt bijna nooit verdedigingsfouten heb ik 't idee, iig niet op Professional of hoger.
     
  13. D3VOLA

    D3VOLA Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt (uit m'n hoofd) in het menu XboxLive->Settings instellen dat er bij ranked en unranked matches gezocht moet worden naar een tegenstander die het qua nivo zo dicht mogelijk bij jou in de buurt zit.
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Des te gaver als je dan wel een goal maakt.

    Ik heb er nog helemaal niet zoveel gemaakt, stuk of 10-15 of zo, maar al wel de 30-yard achievement. Die was echt gaaf. Vanaf 40m over de terugrennende keeper. Jammer genoeg geen upload/filmpje van:mad:
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Buddha

    Ik speel de game op de PS3 vanwege de controller dus kan moeilijk tegen jou een potje doen :+

    Ik vind het wel heel erg jammer dat er geen trainingen inzitten om jezelf beter te maken en alles onder de knie te krijgen. Ik kan alles wel in het boekje lezen maar daar wordt ik ook niet veel wijzer uit. Buttons staan redelijk anders bij mij.

    En je kan gewoon niet oefenen met bepaalde acties/bewegingen. Erg jammer....
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik neem geen Quik Ranked meer, host er een met een niveau die op die van mij lijkt. Vind ik wat beter, heb nu 3 potjes gespeeld en nog geen Manchester United tegen gekomen. Wel alle 3 gewonnen, Inter 4-0 Barca, HSV 1-0 Stuttgart en Arsenal 3-0 Aston Villa. Sta nu op 8 Wins en 9 verloren, proberen vanmiddag meer wins te maken. :D
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor jullie voornamelijk over online, maar is de singleplayer ook een beetje leuk of niet?
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    :)
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Mijn posts gaan alleen maar over offline, en dan nog alleen over exhibition match, met alleen Bordeaux, op alleen 2x20m op Legendary ...

    ... en JA, dat vind ik leuk:) (en ik vind het ook gewoon goed, maar ja, ben niet zo'n zeurpiet)
     
  20. Japa

    Japa Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Buddha en Martijn-HH heb jullie ook even toegevoegd om een keertje online te spelen:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina