1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren begonnen met spelen, raakte een beetje gefrustreerd omdat het niet lukte. Zelfs 1 op 1 op de keeper lukte het me niet om het af te maken. Ik had het afwerken van fifa 08 nog helemaal in me zitten, dus schoot telkens tegen de keeper aan. Na redelijk wat potjes ging het steeds beter lopen, vind het nu heel fijn spelen.

    Ik speel met FC Twente en sta nu derde in de competitie, Ajax staat 1 en PSV 2de. Ik heb 2 nieuwe spelers gehaald, een rechtsback en een spits. Allebei talentjes van 18 jaar. De spits is erg snel en dat merk je heel erg goed, hij loopt namelijk makkelijk weg van een verdediger en zo krijg je veel scorings mogelijkheden.

    Net tegen de Graafschap 3-1 gewonnen, met een heerlijke omhaal van N'kufo. Ik kreeg meteen 2 achievements erbij, die van bycicle en volley :).
    Ik vind de game nu erg lekker spelen en ga er nog heel wat uurtjes instoppen totdat FC Twente de CL wint etc. Ik speel trouwens op proffesionel.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe kan je in de arena, oefenen op vrijtrappen?

    Edit: Al gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij 1 van de sticks indrukken , dan kun je een vrije trap nemen vanaf waar je op dat moment staat
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Met de D-Pad kan je een plek kiezen, weet niet welke richting je op moet drukken, maar dat vind je vanzelf wel ;)
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Daarnet echt een lekker potje gespeeld online. Lol ik had aftrap en ik pass naar Nasri en die past in een keer een perfecte steekbal op adebayor en hij hangt: 1-0.
    Na 45 minuten stond het 4-0 voor mij en in de rust quitte hij. Opzich wel begrijpelijk, tweede helft zou toch hetzelfde gaan had voor hem ook geen zin meer. Wat wel grappig is is dat mensen schijnen te denken dat het me ook maar ene moer kan schelen dat ze quitten wanneer de wedstrijd afgelopen is. Ik bedoel, het gaat toch om die wedstrijd of niet. Ik speel fifa niet voor de ranking ofzo:+ Wat wel irritant is als ze na 20 minuten weer quitten ofzo, dan moet ik weer een nieuwe match zoeken ...=(
     
  6. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hebben meer mensen geen verbinding met de EA servers?
     
  7. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Quote van een review :D

     
  8. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het echt zat om elke online match tegen manchester united te spelen
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    weetje wat ze zouden moeten invoeren bij online matches, dat je kan instellen met wat voor soorten teams je wilt spelen. Landen, clubs maar ook teams van 4+ sterren of minder bijvoorbeeld.
     
  10. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, online is het veel te snel. Slow is gewoon veel realistischer maar dat kan online niet.
     
  11. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    aaaaarghhhh!!!!

    ik kan er kennelijk nix van.
    vindt het te frustrerend.
    ik bedoel het schieten!!!
    waarom lukt het me niet.
    speel op manual, ik wil de goal zelf scoren, zonder hulp.
    maar aangezien er totaal geen tutorial of i.d is en een waardeloze handleiding en oefenen in de arena geen nu heeft omdat je van links naar rechts speelt en niet zoals de pro mode lukt het me nog steeds niet.
    de aardigheid is er nu ff af, ik weet ben niet de beste maar als er geen verbetering in zit dan is het kut.
    iemand mischien tips 8)
    met richten , effect etc :confused:
     
  12. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Manual is bijna geen doen. Begin met Semi zou ik zeggen.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Als je een team flink wijzigt is het niet mogelijk om dan ook op die manier online te gaan? Want als je het bij team management in het hoofdmenu doet dan krijg je die andere opstelling gewoon!
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Speel nu met benfica en maak zelf een wedstrijd aan. Benfica is 4* en accepteer alleen als ze niet met een 5* team gaan spelen. Nu 2x gewonnen :).

    FCDANNY [niveau 1] tegen CLARENCE10 [niveau 1]

    4 - 0 (einduitslag)

    Vaardigheidsniveau-punten = 44

    FCDANNY [niveau 1] tegen kayson19 [niveau 1]

    4 - 0 (einduitslag)

    Vaardigheidsniveau-punten = 23

    Wat zijn die vaardigheidspunten?
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik speel offline op Normal ... wat houdt Slow in??
     
  16. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Slomer spelen....
     
  17. Japa

    Japa Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bikkel irritant trouwens dat als je ranked quick match doet je élke keer eerst op yes moet drukken over dat squad update gezeur en dat je eerst 5 keer een foute game sessie krijgt.
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Zeg, ik zet het commentaar op Nederlands maarre IS DAT SERIEUS?????? worden die gasten daar voor betaald??? Holy smoke, dat is echt erg:)

    Het is zooooo slecht dat ik me niet eens meer kan concentreren op het spelletje, de game in de pauze gooi, en dit post.

    Het is dat er engels commentaar is (wat redelijk is) maar als Nederlands de enige optie zou zijn geweest was er sowieso een vol punt van mijn waardering afgegaan. Holy moses wat slecht.
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 5 potjes gespeeld ranked, 5x tegen Man utd. 2x gewonnen met Chelsea en 3x verloren met Chelsea.

    Echt zo irritant, alleeeeeen maar Man utd. Elke voorzet kopt Ronaldo wel raak, niet altijd erin maar wel ALTIJD raak. Hij is echt een god voor EA, net als Rooney trouwens.

    Laatste wedstrijd op pingels verloren. Haat ik echt, sowieso was ik beter en had ik meer kansen maar dan ook nog op dat gokspelletje verliezen....blegh..
     
  20. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool werkt altijd goed tegen man u. Vooral als je een goeie pass aan torres geeft en hij doorbreekt, Dan weet je al zeker dat je scoort:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina