1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mark_1987

    Mark_1987 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is ook al weer die guide te vinden? Ik ben nu tijdje bezig maar ik wat dieper het spel induiken:)
     
  2. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
  3. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom maakt ea de interface niet wat makkelijker? vooral de edit mode is echt drama, kan allemaal veel overzichtelijker.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe krijgen jullie je teamgenoten bij be a pro aan het voetballen, bij mij schieten ze ballen over vanaf 1 meter, ze lopen ballen over de zijlijn, en ik heb al 5 wedstrijden achter elkaar 0-0 gespeeld, en ik wordt nooit in stelling gebracht als spits. Ik heb al en paar keer de niveaus veranderd maar dat helpt ook niet.
     
  5. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ALs jij op passen drukt als zij aan de bal zijn dan passen ze de bal naar jou, druk jij op schieten als zij aan de bal zijn dan schieten ze. Zo krijg je ze 'n beetje aan het voetballen
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat doe ik ook :) Maar ik kan niet het hele veld over gaan om overal de bal te vragen, ze moeten op het middenveld en in de verdediging ook een beetje gaan voetballen, hee veel lopen ze met de bal en raken ze weer knullig de bal kwijt.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Heb net samen met mijn broertje een ranked match gespeeld online. Die ander had geen guests, dus het was 2 tegen 1. Met zijn 2-en in 1 team vind ik maar onhandig, en 8-0 verloren. In mijn eentje is het toch wat lekkerder spelen.
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    of je broertje kan niet voetballen :+
     
  9. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed in positie blijft spelen (waar die pijltjes naartoe wijzen) en je maakt weinig fouten (het balkje word groen) dan onstaan er vaak situaties waar je uit kan scoren. Gisteren had ik het een beetje door en toen scoorde ik er meteen 2. Dat is dus hoe je als spits moet spelen. Bij middenvelders is het belangrijk dat je passes aankomen en verdedigend is vooral de mandekking belangrijk.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    OP welk niveau speel je?
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik ga hem straks ook halen.. ff met Den Haag spelen beterss
     
  12. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben meteen op world class begonnen. Verder is het handig om wat punten bij balance in te delen zodat je goed fysieke duels aan kunt gaan. Als je naar het goal rent moet je een beetje schuin lopen en dan kun je vaak je tegenstanders afschudden. Ik ben ook bij zulte waregem begonnen dus in de reserves is het dan wat makkelijker om te excelleren.
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ga naar de lobby komen er meer voor een potje!
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    dit heb ik ook:D vind Youri en Evert eigenlijk toch veel leuker dan ik dacht...
     
  15. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je PES2009 in het begin nog steeds beter vond qua gameplay dan Fifa. Dan kom je gewoon niet meer objectief over.

    Nu zie je gelukkig ook in dat Fifa ook qua gameplay gewoon realistischer is. Ik kan begrijpen dat mensen voor PES kiezen, maar die houden dan van arcade gameplay.
     
  16. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Spel is erg leuk.

    Speel vooral tegen mijn broer en online

    2 wedstrijden gespeeld en 2 gewonnen. Spartacusss NL staat in de top 10 van Fifa 09 :). En met C.Ronaldo scoor je zo makkelijk in de 2e online wedstrijd scoorde ik 4x met hem :D
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ff oftopic lees de regels even over dit forum (misschien dat je dan dat irritante plaatje weg doet :mad:

    Ik heb zojuist een goal gemaakt met een hakje :)
     
  19. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Na jaren PES spelen, heb ik dit jaar toch maar Fifa gekocht en ben daar blij mee.
    Het speelde een beetje stroef, maar nu ik het begin te snappen, loopt het veel beter!
    Ik speel nu een carrière bij Anderlecht als spits. Ik hoop wel dat ik zo snel mogelijk aanvoerder ben en de opstelling kan wijzigen, want nu speel ik als rechtsbuiten en dat is niet zo gemakkelijk... Ik kan heel moeilijk scoren als ik alleen op de keeper afga. Iemand tips?
     
  20. Mark_1987

    Mark_1987 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Degene die met de coach mode bezig zijn met de Nederlandse competite, en dus een Nederlandse club:p

    Wat zijn een beetje de jonge sterren die je moet proberen de contracteren?:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina