1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je kan volgens mij de teams veranderen in unranked want daar laad die geen default squads(?) niet echt leuk eigenlijk dus ik blijf wel mooi ranked doen. :)
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ranked kan je niet met het echte Nederlands elftal spelen?
     
  3. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een potje tegen Man Utd....Nog nooit zo lekker gespeeld. 8-0 :D Hij had 430xxx punten dus echt onervaren is hij niet. Geen die, hij viel ook wel redelijk aan, 1x op de paal. Maar alles vloog er in bij mij, Torres 6 x :D

    EDIT

    Revanche. Sta ik 2-0 voor kapt hij ermee :eek:.

    Daarna weer klassement gedaan, loot ik een andere speler die weer Man Utd pakt. Hij begint goed, sterke rush van Rooney met een bal op de paal. Maar met rust stond ik alweer met 4-0! voor :D. Geen idee hoe ik het doe of dat de tegenstanders zo slecht zijn maar I love Torres :D
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2008
  4. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met NL thuis speelt zit je echt in een klein kut stadion te spelen.... is dit te veranderen? weet iemand dat? Bijvoorbeeld dat als je een toernooi maakt en je speelt dat thuis met NL dat je dan niet in de kleine stadion speelt?
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat jammer is dat de singleplayer veel te makkelijk is. Misschien ligt het aan mij, maar ik won nu op World Class met 11-1 van Aston Villa, en ik heb al een paar keer met 8-0 gewonnen op World Class. Dus ik denk ik zet hem op Legendary win ik alsnog met 7-2 van Real Madrid. maar ik denk dat het komt omdat ik nu in mn tweede jaar zit bij Arsenal en al die spelers zijn dus veel beter geworden. Elk schot van Adebayor en van Persie vliegt er zowat in:+
    wel veel mooie goals dus:9
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Torres en Ronaldo zijn de meest overrated spelers van FIFA! ;)
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha nice, ik heb ook altijd van die mooie aanvallen met Arsenal, echt heerlijk als je zon bal er dan inschiet:)
     
  9. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ik geef je gelijk, en ronaldinho helemaal, die partyjunk moet ook eens verdwijnen van de cover van fifa.
    net als dikkertje rooney, weet wel wat betere aanvallers :):
     
  10. Achillias

    Achillias Guest

    Drogba & Ibrahimovic zouden eens samen op de cover moeten worden gezet.
     
  11. Achillias

    Achillias Guest

    Jammer dat jullie bijna allemaal de Xbox 360 versie van Fifa 09 hebben, (logisch op een Xbox forum) aangezien ik wel eens tegen iemand hier van het forum zou willen spelen.
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Achillas! Voeg me toe chef! Ik speel hem op de PS3 namelijk :)

    Als dat ook je ID is dan wil ik wel een potje knallen hoor :)

    Toenstraks nog tegen een leuke gast gespeeld. Begonnen met Reading - Birmingham 2-1, daarna Aston Villa - Man City 2-1 en toen Liverpool - Man Utd 2-1.

    1e en 3e gewonnen en met Man City dus verloren, mager team moet ik zeggen :eek:

    Dit vind ik echt veel leuker dan elke keer genoodzaakt zijn om Liverpool te nemen om kans te maken tegen man utd. Daarna nog wel een keer gewonnen van Barca met 2-1. Kwam 1-0 achter en in de laatste 10 minuten scoorde ik 2x. Prachtige game!
     
  13. Achillias

    Achillias Guest

    Oke :) ik kom nu online, en inderdaad is mijn username ook de naam die ik voor de PS3 gebruik.

    Add me.
     
  14. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh wat is online spelen verslavend bij FIFA 09, heb nu al 28 winst en 8 verlies:D
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Achillas, ik moet nu eten en dan werken tot 11. Daarna kom ik nog even online en morgenvroeg even maar verder heb ik dit weekend een LAN dus zal pas maandag weer online zijn.

    Maargoed, ik voeg je wel ff toe en dan knallen we een keer samen :D
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Live Season geactiveerd, wat een crap. Torres is dan nog erger dan Ronaldo. Meteen weer uitgezet.
     
  17. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu bezig met 1 fc koln :p
    heb flink ingekocht ook:
    Hildebrand (gekocht)
    v.d. borre(gehuurd) Amorebeita(gekocht) Leo(gescout) Murillo (gekocht)
    Rolfes (gekocht)
    Granero(gekocht) Polanski (gehuurd)
    Trochowski(gekocht)
    Arshavin (freetransfer)
    Keirisson (gekocht)

    dit is me 2e seizoen bij koln eerste seizoen gespeeld wereld klasse en werd 6e en won de beker!!!
    En nu me zelf dus even flink versterkt!!!!
     
  18. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je zelf de spelers beter maken ?
    of gaat die Overall vanzelf omhoog?
     
  19. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    vandenborre is vet goed :) zag hem gister tegen die schijtspanjaarden.

    ontopic: net online, met inter tegen arsenal, ik sloop die vent echt, ik had er 3 meer moeten maken. hij maakte een mooie eigen goal trouwens :9

    bij een stand van 1-5 in mijn voordeel stopt hij er mee, ik haat quitters! :mad:
     
  20. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hij was zeker goed heel belgie heeft me echt verrast gister, jonge ploeg ook!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina