1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ervoor kiezen of het automatisch gaat maar je kunt er ook voor kiezen om het handmatig te doen
     
  2. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Zit Arshavin ook in de Manager Mode? Hoe zit dat dan want aan het begin zijn er geen vrije spelers en Rusland(competitie) zit er niet in..
     
  3. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ja met die vraag zat ik dus ook :p ik had hem zeg maar bij international transfers uit de ploeg gehaald door hem te vervangen met een speler die helemaal achteraan stond op die pagina's en dan komt ie dus bij freetransfers te staan, ik weet niet of het ook lukt als je een speler gaat aanmaken en hem dan russisch maakt en hem dan vervangt met Arshavin, als je dit gaat proberen wil je me dan even laten weten of dat is gelukt??:thumbs:
     
  4. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    met Manager Mode he ?
     
  5. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ja met manager mode, valt onder player growth:thumbs:
     
  6. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: hoe onrealistisch voor een stuntelaar !



    :9
     
  7. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe dat werkt met die Interactive League matches? Ik heb er nu 5 gespeeld maar geen achievement?:confused:
     
  8. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Huntelaar is inmiddels al 94 bij mij. :)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Optimus Chung 10GS
    Win a game with adidas Live Season enabled

    Ik krijg deze achievement niet, al 2 wedstrijden gewonnen met Live Season aan maar geen achievement ?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Probeer is exhibition mode want daar kreeg ik hem gister ook opeens bij.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb juist 2x Exhibition gedaan :confused:
     
  12. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    En speel tgn een team uit dezelfde competitie.
    Als je de Premier League gekozen hebt doe dan bv Man Utd - Aston Villa of als je de serie A gekozen hebt Roma - Milan ik zeg zo maar iets.
     
  13. kerzhakov1986

    kerzhakov1986 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd spelletje is fifa soms toch, de ene keer speel je de sterren van de hemel, de volgende keer maak je niks meer klaar.

    Zo speel ik een soort van world league, ik heb in het eerste seizoen de beste 32 landen verdeeld over vier groepen van acht. zij spelen 1 keer tegen elkaar en dus 7 keer in totaal, de onderste twee degraderen uit elke groep.
    groep A is de sterkste, Groep D is de zwakste. vervolgens hou ik alle eindstanden bij in word en excel.

    ik zit nu in mijn 12de seizoen met Rusland en zit in divisie B met onder andere Duitsland, Kameroen, Portugal en Ierland.

    In de eerste wedstrijden verloor ik met 1-0 van Bulgarije en 2-1 van Uruguay, vervolgens speelde ik ternauwernood met 2-2 gelijk tegen de Belgen.
    In wedstrijd 4 win ik met 1-5 van Portugal en in wedstrijd 5 met 2-9 van Duitsland.
     
  14. Achillias

    Achillias Guest

    Wow net een wedstrijd online zitten spelen, ik was FC Barcelona en me tegenstander Manchester United (zoals gewoonlijk).

    Hij kwam 3x in de eerste helft met geluk op voorsprong, 2 keer door een klutsbal en een 1 keer omdat de verdediger de bal zo in zijn voeten gaf.

    Ik maak gelijk in de 2e helft de 1-3 uit een vrijetrap tien minuten later 2-3. In de 80ste minuut een mooie combinatie dwars door de verdediging 3-3.

    En in de 89ste minuut een pass van zeker 25 meter lang precies in de voeten van Henry die het vervolgens ijskoud in het doel verwerkt terwijl de keeper de andere kant opduikt.

    4-3.

    [​IMG]

    Stats nu zijn:

    GAMES PLAYED: 284

    WINNING PERCENTAGE: 81%

    AVERAGE GOALS FOR: 2.95

    AVERAGE GOALS AGAINST: 0.94

    WINS: 232

    TOTAL GOALS FOR: 837

    CLEAN SHEETS: 76

    LOSSES: 52

    TOTAL GOALS AGAINST: 266

    YELLOW CARDS: 18

    DRAWS: 0

    RED CARDS: 9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2008
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Als ik dan de Engelse league enabled heb moet ik dan met 2 Engelse teams spelen of is 1 ook goed? Heb het namelijk al aardig vaak geprobeert maar nog steeds niks gekregen.
     
  16. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand helpen? Ik wil graag de omhaal achievement halen, maar t lukt steeds maar niet. Heb inmiddels al 2,5 seizoen gespeeld?!
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik speelde gister wel Chelsea - Liverpool dus dat zou goed kunnen.
     
  18. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem wel gekregen bij een oefenwedstrijd :)
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Het is idd zwaar hatelijk als mensen steeds Man U kiezen. Ik leave dan gewoon vaak. Wil gewoon wat meer variatie. Zelf kom ik met of Bayern of Tottenham. En af en toe doe ik eens een wat zwakker team. Maar the Spurs spelen echt lekker.
     
  20. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Speel meestal online met Portsmouth . Speelt erg lekker ermee .
    Ik haat mensen die Man UTD nemen meestal neem ik dan Liverpool en dan schop ik C. Ronaldo dood. En dan een One Man Show doen met Torres en dan gaan die kleine kleuters huilen omdat ik een runner ben terwijl zij 7 Usain Bolts in hun team hebben


    Had ook wel is een keer dat ik tegen mensen moest die met teams uit de Coca Cola Championship spelen of de Football League One. Dat zijn pas leuke wedstrijden om te spelen
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina