1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik kies meestal ook Man Utd als zij dat ook doen. Sommigen kunnen daar niet tegen en leaven dan al.
     
  2. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    haha ik ben van te voren wel 3 x geleaved omdat man utd gewoon te sterk is, samen met barca. de aanvallers zijn veel te snel, dat is gewoon niet eerlijk meer.
    ik ben altijd inter, net 10 goede kansen tegen man utd, verlies je met penalties :'-(


    ik kreeg hem in manager mode. had engelse league geselecteerd, ge saved, en toen gaan spelen met arsenal, het team van mijn manager mode, kreeg hem meteen erna. heb je hier iets aan? :b:
    same problem here :mad: ik heb nog nooit een omhaal gedaan! waarom lukt het niet, ik hoor van iedereen dat ze ze dagelijks doen. ligt het misschien aan het laat klikken op B, of hou je LT in gedrukt ofzo. ik snap het echt niet.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2008
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongelooflijk dat EA de online mode redelijk verpest door de topteams als Man U en Barca zo ontzettend snel te maken. Alsof die spelers zoveel sneller zijn dan spelers in het Coca Cola Championship :')
     
  4. Achillias

    Achillias Guest

    Tjah verschillen moeten er zijn en helaas kun je een game nooit tot in de perfectie maken dat is gewoon heel lastig.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik speelde een keer tegen een of andere Franse club uit hun 2e divisie, was zelf Volendam. Dat soort wedstrijden zijn leuk, hebben veel spanning en kunnen alle kanten op. Als je tegen een Man Utd speelt weet je van te voren al dat het zo'n klootzakje is die via Ronaldo de bal naar Rooney ( Die is ook echt zwaar overrated in de game ) speelt.
     
  6. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister was ik bij een vriend aan het spelen. Gewoon leuk oefenwedstrijdje tegen elkaar, omdat die lambal geen geld voor live heeft. En je raad het al, doe ik die verdamte Bicycle Kick en scoor em ook nog is. Hij de achievement. En ik nog steeds niet. Hatelijk echt waar.
     
  7. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is precies de bedoeling van de bicycle kick?
    Hoe krijg je dan makkelijk die achievement?
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2008
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Omhaal.
     
  9. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was een van de eerste achievements die ik kreeg :9
     
  10. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Newcastle - Boca Juniors gespeeld, ik was Boca. Ik sta 4-0 achter, 80e minuut, ''De verbinding met de speler is verbroken''. Hahahah :)
     
  11. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd door de langzame spelers zijn deze wedstrijden veel tactischer en vooral ook spannender. Laatst met Slavia Praag tegen LA Galaxy gespeeld. Erg tof! En een wedstrijd met 2 poolse teams van 1 ster is vaak helemaal close.
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Offline ... persoonlijk vind ik LEGENDARY iets te moeilijk neergezet. Zelfs zwakke teams (1 ster) spelen nog als goden, vooral verdedigend. Is natuurlijk wel een uitdaging maar niet realistisch. (semi, slow setting)

    Iemand anders? Of vinden jullie LEGENDARY een makkie? :)

    Btw, filmpje gemaakt:

    http://www.youtube.com/watch?v=HOdOWMl_dxQ (HQ, wel bij YT je settings op High Quality zetten)
     
  13. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben meteen begonnen op legendary en ik kan goed meekomen. En dan heb ik nog niet eens met de echt goeie teams gespeeld. (tot nu toe alleen Manager met Lazio en Manchester City en Be A Pro met Zulte Waregem en FC Twente)
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Laat ik het anders zeggen. Ik verwacht een zwak team te kunnen oprollen, zeg 4-0 maar tegen een sterk team blij te zijn met een 1-1 of zo.

    Tegen een sterk team 1-1 is nog wel haalbaar ('goed meekomen') maar dat 'oprollen', daar komt het (nog) niet van. Dus bij mij lijkt net of de zwakke teams te sterk spelen/verdedigen.

    Zo stond ik op een gegeven moment tegen 8 spelers ... en NOG was het lastig

    (Kan aan mij liggen natuurlijk, ben niet zo goed, maar heb nu toch al 20+ uur in de game)

    Edit: Ook merk ik weinig van vermoeidheid ... iets wat bij PES wel duidelijk meespeelt (zeker bij zwakkere teams, die gaan dan echt fouten maken, etc.)
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2008
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    In een wedstrijd merk je niet veel van vermoeidheid nee, maar in de Manager Mode wel, laat een speler maar is laten we zeggen 3 wedstrijden volledig mee spelen, langzaam maar zeker raakt hij sneller moe.
     
  16. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de standaart stadions van internationale teams veranderen???
     
  17. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel stadions zitten er eigelijk allemaal in? Heeft iemand hier een lijstje van?

    Net trouwens met Willem II online tegen Boca Juniors gewonnen na strafschoppen 8)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    In Maneger Mode kan je niet de moeilijkheidsgraad veranderen he ? Crap. Mijn Barcelona is nu echt heel sterk en speelde mijn eerste seizoen op Professional met 2 vingers in mijn neus uit, nu wil ik wel World Class maar dan moet ik weer opnieuw beginnen en dat lijkt me niks.

    Tevens met mijn Be A Pro mannetje per ongeluk NL gekozen als land, dus nu speel ik met Nederland, neppe tenue en nog neppe namen ( Heb ze ondertussen wel goed. )
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ok

    Hoe uit zich vermoeidheid dan? Alleen langzamer sprinten of worden passes ook minder nauwkeurig, schoten minder hard en sprongen (koppen) minder hoog etc.?
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als dat balkje helemaal leeg is kan hij niet eens meer sprinten, kwa passes en schoten lijkt het ook wel te verminderen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina