1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39

Tuurlijk is hij snel, maar tis nou niet echt dat die het wereldrecord op de 100 meter kan verbeteren of wel. Je ziet zoiezo zelden in het hedendaagse voetbal dat iemand aan de bal sneller is dan iemand zonder bal. (Wanneer ze beide in een rechte lijn naar de goal gaan en tegelijkertijd starten).

Maar zoals ik al zei, je moet de topspelers natuurlijk wel de kwaliteiten meegeven om beter te zijn in een spelletje, en dan is snelheid helaas de enige manier om dit effectief te doen.

2. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad het probleem. Maar goed, geef dan in ieder geval de optie om het maximum aantal sterren van een wedstrijd te selecteren. Zodat je leuke potten kan spelen tussen normale teams. Dan wordt het gelijk realistischer omdat het niet zo snel op en neer gaat.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Bullshit, Ronaldinho speelt in de game als of hij Ronaldinho was van een paar jaar terug bij Barca, dat is hij nu zeker niet. Rooney heb ik ook nooit zo snel gezien, en als of Ronaldo langs iedereen dribbelt in het echt.

Speel nog maar weinig FIFA online, maak mijn matches zelf en als ik weer zo'n klootzakje zie zet ik meteen mijn Manager Mode aan en ga ik lekker voetballen.

4. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nee hoor let maar op, Ac gaat gewoon de boot in donderdag.

Oja, heb gister eens de snelheid aangepast van het spel naar 'fast'. Speelt echt in een keer 10x beter! Maar als ik nu online ga valt ie zeker weer terug op de normale stand?

En idd Fiasco, ook ik speel eigenlijk niet meer online. Vind het maar niks, heb liever iemand naast me op de bank die ook ik uit kan schelden enzo haha. Online is fifa nog weinig aan

Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Sollied heeft bij ons al bewezen dat hij AC kan kloppen en toen was AC sterker dan nu

6. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hoop dat Sollied het ook gaat lukken hier bij ons in het wit-blauwe noorden.

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Eindelijk wat mensen kunnen aantrekken, niet echt topspelers, maar voor ajax een goede aankoop. Met een budget van 16miljoen:

Tonetto (LWB 75) (beetje dom want emanuelson heeft nu ook 75, maar vorig seizoen 71)
    Jurado (CAM 78!) (speel 2 speltypes, 4-4-2 met ruit op middenveld, hiervoor heb ik hem gehaald, en 4-3-3!)
    Michel Bastos (LM 81)

En nog 2 biedingen open staan op bresciano (RM, italiaanse club) en clerc (lyon RB)

8. mikeee

mikeee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraag, kan ik met 2 mensen op 1 console online fifa spelen?

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je de clubs kan kiezen moet één persoon op Y drukken

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat vinden jullie eigenlijk van die avatar store? vind hem een beetje magertjes 8)

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Misschien join ik ook wel, even over nadenken.

Hoe haal je eigenlijk "the gibson curse"

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Verander je speler die in de Arena loopt (dat is bij het begin Ronaldinho) dan verander je hem in een andere speler via je menu, en dan ga je in een online match en heb je hem!

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat een rare achievement, gewoon een random online match? dan moet ik hem allang hebben. Had hem veranderd naar kaka en deed toen een ranked quick match.

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    hoorde via een podcast van FIFA 09 (als je in de menu's zit enzo hoor je dat telkens) dat er een achievement komt/is. om te winnen van de developers van de game, lijkt me een beetje onhaalbaar.

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Die is er al.

A.Bell Fever
    Catch the A.Bell Fever by beating the creator or someone who has already has the fever

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb hem, dus bijvoorbeeld wanneer je mij beat zou je hem moeten krijgen

18. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is of komt er voor fifa ook een gelijke guide net als met pro evolution soccer? (verkrijgbaar bij frs met 2cd's erbij..)

19. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Kan iemand mij vertellen wat allemaal word gerekend tot de statistieken van EA Football World?
    Dus welke modussen?

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    oh die:9, die had ik de 1e dag al xD...snapte hem alleen niet:9. haha

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina