1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoe bedoel je samenstellen? je kan in ieder geval wel gewoon gedetailleerd zoeken.

    Overigens me eerste 2 omhalen gemaakt tegen styl3dd gister, niet gescoord echter. Hopen dat ik binnenkort even die diving header, volley en omhaal score. Heb het idee dat ik al 10x heb gescoord met een volley, maar krijg hem toch nooit :mad:
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  2. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    met samenstellen bedoel ik, een lijst maken die je altijd kan bekijken en vergrote.
    als je een speler hebt gevonden die je misschien wilt aantrekken,
    dat je als optiekan kiezen toevoegen aan transferlijst.
    (dat je een pagina hebt met daarop je wensenlijst van transfers.)

    hoop dat ik nu duidelijk genoeg ben, alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat Adidas Live Season is maar een nadeel lijkt me. Heb je een lekker team, wordt die opeens een stuk slechter gemaakt. Ik had voor de Serie A gekozen, en ik speel altijd met Inter. Dus ik hoop niet dat Ibrahimovic veel zal dalen. Gelukkig doet die het nu goed in de Serie A. Maar goed, mijn favo Serie A club is AS Roma. En die doen het echt waardeloos. Ben benieuwd hoeveel die gaan zakken.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je kan het uit doen, kwa online en offline. Dus echt veel last heb je er niet van. Heb het uit staan zelf.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is toch fantastisch, dat je een beter team krijgt als jouw team in het echt beter speelt, en dat je harder moet werken als jouw team op dat moment in een dalletje zit? Alleen als je fan van Feyenoord ben krijg je het wel heel lastig, maar die zijn er toch niet zo veel...
     
  6. Ferdinator

    Ferdinator Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik zit OFFLINE nu op PROFESSIONAL te spelen. WorldClass en Legendary vind ik (voor mij) niet realistisch spelen. Een mindere tegenstander is dan toch te sterk, daarmee bedoel ik bv in fysieke/technische 1 op 1 situaties.

    Gisteren had ik een 2x20minuten pot met verlenging, semi, slow, prof van Bordeaux (ik) 4 sterren tegen ?? een 2 sterrenteam. Die knalde wel de 1-0 nbinnen na 10 minuten, maak ik in de 15e de 1-1 en in de 120e(!) de 2-1

    Dat was echt geweldig, niet omdat ik terecht won, maar omdat hoe meer de wedstrijd vorderde, hoe meer de tegenstander erdoor zat. Die ramden de ballen in de verlenging alleen nog maar weg, en zijn misschien 1, 2x nog voor de keeper geweest. Terwijl ik als een gek naar die 2-1 op zoek was en die in de allerlaatste corner erin kopte.

    Dus, voor mij klopte dat. Ik verwacht in het echt ook zo'n verloop tussen zeg Bordeaux en Ado, je moet zo'n 2 sterren club op de duur kapot kunnen spelen. Dat kan ik op PROFESSIANL wel maar op WC en LEGENDARY gaat dat niet.

    Just my .02 cents
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Waar kan je het dan aan en uit zetten?
    Ik kan het echt niet vinden:confused:
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Als je het niet aan hebt gezet staat het nog uit (denk ik)
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ranked staat hij aan, unranked staat het uit. hoe verander ik dat?
     
  11. Franz12

    Franz12 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hier ergens iets gelezen over een toernooi op fifa 09, kan het alleen niet vinden weet iemand die site nog?
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Waar kan je instellen dat je verdedigers een man moeten dekken. Want wil er wel 2 op een snelle aanvaller zetten soms!
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Geweldig dat dit spel eindelijk ook eens rekening houdt met kleine en grote clubs als je op legendary speelt. In de vorige delen waren de kleine clubs altijd erg sterk t.o.v. de topclubs. Maar nu kan ik op legendary in de cup van een tweedeklasser met 9-1 winnen en dan van Man U met 2-1 verliezen.

    Wat me wel opvalt is dat fifa 08 veel moeilijker was dan 09, legendary was in 08 gewoon bijna niet leuk meer. In 09 is het goed te doen.

    @fcdanny hierboven,

    Online kan het geloof ik helemaal niet, waarom weet ik niet.

    In de singleplayer kun je gewoon man marking(mandekking) kiezen, maar dat had je denk ik wel door. Staat bij team management. Je kunt trouwens maar 1 op 1 dekken, niet 2 op 1 spits bijvoorbeeld.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Inderdaad, bij 08 speelde ik meestal Semi Pro, ik kon die daarna ook wel aan maar ik hield wel van veel goals.

    Nu is Proffesional een eitje en gaat het met World Class ook wel lekker. :cool:
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oke, wist dat ik het een keer gezien had. Jammer dat het online niet mogelijk is!
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb me ook een ongeluk gezocht naar deze optie. En je kan het doen bij settings in het begin menu. Daar kan je het gewoon off zetten.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Settings en dan advanced, en dan de laatste. Kan je hem aan/uit zetten voor: Multiplayer, Exhibition Matches en Leagues.
     
  18. Achillias

    Achillias Guest

    Hoe krijg je weerseffecten in managermode? Had gelezen dat je het vooraf in advanced moet instellen voordat je er aan begint.
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Met welk team speel je dan?
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Godver, verloren online na 16 wins achter elkaar. Kut chelsea. Aardige voorhoede met anelka en kalou!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina