1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging net ff wat ranked matches spelen.. eerste wedstrijd was Atletico-Liverpool, ik was Atletico. Ik kwam al snel 2-0 achter. In de 2e helft wist ik dit goed te maken tot 2-2, toen werd het verlengen. Ik scoor in de 110e min de 3-2, dan denk je: het is binnen. Tot de laatste minuut Robbie Keane met een omhaal onderkant lat scoort. :mad: Dat verzin je toch niet? Uiteraard verloor ik de penaltyreeks daarna 8)

    Tweede wedstrijd, weer Atletico-Liverpool. Dit keer kwam ik 1-0 achter, waarna ik me snel terugvocht naar 2-1 voor. In de laatste minuut(dit keer wel van de normale speeltijd) scoort Gerrard door de bal in 1 keer op de doel te schieten. De verlenging verlies ik helaas met 3-2. Krijg ik ook nog een message van hem: "Fantastic match mate". Ja voor jou zeker :mad:

    Was op dat moment echt pissig maar als ik er nu op terugkijk waren het wel geweldige wedstrijden.
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond nog 3x gewonnen met Liverpool van Man utd, Inter en Juventus. Vandaag nog een lekker begin gemaakt door te winnen van Valencia.

    Toen kwam ik echter een goede tegenstander tegen, hij won met Aston villa van me met 3-0. Rematch won ik met 2-1. Maar daarna verloor ik weer met 3-0. Daarna verloren van Man Utd met Liverpool met 2-0. Het is echt goed te merken wie echt Fifa kunnen spelen of wie er echt afhankelijk is van een sterk team. Ik hang er een beetje tussenin. Liverpool is niet de sterkste en Torres is nu 83 via de adidas update dus daar moet ik nu op anticiperen.

    Ik heb dus ook even een lesje gehad in Fifa vandaag. Erg frustrerend als iemand gewoon veel beter de bal rondspeelt e.d. dan ik zelf. Het viel me wel op dat zijn (aston villa) aanvallers veel beter en sneller vrij liepen. Elke pass van mij kwam bij de verdedigers. Hier moet ik mezelf nog es in gaan verdiepen, :eek: iemand tips?
     
  3. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren 4 keer verloren. Werkelijk niet te geloven, 2 keer een wedstrijd tegen 2 tegenstanders..3 van de 4 keer was ik veel beter en die anderen konden er echt niks van, maar speelde zelf blijkbaar nog slechter, maar had heel veel kansen maar het afmaken lukte me echt niet gisteren, 2 of 3 keer de lat of paal geraakt..zo'n gast die dan 1 of 2 kansen krijgt en het dan ook gelijk afmaakt.
    Tja, is ook weer knap natuurlijk, maar voelde zo klote, was echt pissed of, maar inderdaad, waren wel leuke wedstrijden, heerlijk spelletje hoor..ook als je verliest.
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahah, ik lig echt in een scheur hier!

    Potje tegen Valencia met Liverpool, 2-1 verloren. 1-0 voor, hij 2 hele mooie goals en 2-1 verloren. Dus rematch.

    Ik in de rematch toch maar voor een ander team gegaan, Torres en Keane waren niet echt lekker. Toen Chelsea genomen. Met rust stond ik met 4-0 voor en hij leaved, hahahaha.

    Net, ik start tegen Barca met Chelsea -> Ik scoor binnen 2 minuten door een steekbal op Anelka -> tegenstander leaved meteen :lol:
    \
    Echt komisch dit :D
     
  5. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik d8 laat ik Mutu nou eens met create player maken, voor zijn echte naam..
    maar nou kijk daar en kan ik niet eens zijn appearance stats bekijken :confused:
    kan dit met geen een speler,dus je kan ook niks aan een speler zijn uiterlijk veranderen?
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Haha, dit vind ik zo nep aan FIFA hè:9. Timmermans, Italie
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen dan heb je ineens weer zo'n gigantische KUTpot tegen Man City waar helemaal niks lukt en waar hij de 1-0 scoort in de 90e minuut.....

    Blegh, ik presteer echt nog te wisselvallig. Tegen een beginner win ik bijna altijd maar tegen een "pro" loop ik echt te vaak tegen de lamp :eek:
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kon je nou ook een mode online kiezen waar je niet tegen Man U of Barca komt te spelen?
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Interactive League misschien.
     
  10. kerzhakov1986

    kerzhakov1986 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste seizoen met Paris St.Germain afgesloten met een kampioenschap. helaas strandde ik voortijdig in de beide bekers maar met een smalle selectie is dat geen schande.

    ik zit nu in de CL groep met AC Milan, Besiktas JK en Wislaw Krakau en mag ik er toch vanuit gaan dat ik de tweede ronde haal.
    ik krijg zo'n 1,5 miljoen euro aan sponsorgeld per wedstrijd waardoor ik flink mijn staff dit seizoen kan upgraden.

    ook heb ik flink spelers verkocht en ingekocht.
    Nadat Makelele, Giuly, Lyuindula, Kezman en Pancrate verkocht zijn heb ik vervolgens Ibson, Diogo, Jeremy Menez en Ali Ponce binnengehaald voor een totaal van zo'n 10 miljoen euro. de 18-jarige Loic Damour werd ook aan mijn selectie toegevoegd.

    Ik ben alleen niet slim bezig geweest want ik ben vergeten om een reserve keeper te kopen :lol:

    mijn team ziet er als volgt uit.

    GK: Landreau
    RB: Kleynhans
    LB: Armand
    CB: Camara
    CB: Jarque
    RM: Clement
    RCM: Ibson
    LCM: Rochemback
    LM: Rothen
    ST: Diogo
    ST: Menez

    de bank

    Gonzalo Rodriguez, Onyewu, Ponce, Hoarau, Sessegnon, Chantome, Damour, Ngoyi, Sakho, Ceara, Bourilion
     
  11. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    wisselen jullie vaak spelers tijdens de wedstrijd ? ik heb er nooit zin in, luiheid
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    In Manager Mode meestal wel, meestal Keita voor Iniesta. Hij scoort wat makkelijker vind ik. Voor de rest niet echt, het heeft toch niet echt invloed.

    World Class is trouwens wel echt goed, speelt lekker. Tegenstander zet vaak druk, en dan snel counteren. Paar wedstrijden pas gespeeld op WC, alles gewonnen en net een keer gelijk. Gaat goed. :)
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Bij clubs heeft het zeker invloed.
    Even je spitsen wisselen voor extra snelheid.
    In Manager mode doe ik De jonge spitsen er laat in om ze te laten groeien
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Met welk team speel je dan?

    Want tegenstander zet druk? Als je met een topteam speelt valt er door de ander weinig druk te zetten. Ik heb namelijk irl bv Utrecht achtige teams nooit zien drukken tegen Arsenal type teams.

    Ik vind zeker op legendary de lage sterren team TE sterk (fysiek/reacties/passing e.d.)
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Speel met Barcelona, en bij mij zie je ze echt wel veranderen. Begin van de wedstrijd spelen ze veel wilder, en beter. Maar als ik dan snel via een counter scoor speelt het opeens veel makkelijker, ik merk echt wel verschil.
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat klopt, in het begin hebben die lagere team nog puf. Erg goed gedaan. Zo speelde ik een paar dagen terug Met Bordedeaux een laag sterren team helemaal leeg, die kwamen in de verlenging niet eens meer aan aanvallen toe. Dat was wel kicken. Ik als gek aanvallen en in de 120e eindelijk uit de laatste corner de 2-1:)

    Maar ja, Barca, dan heb je ook wel een teampje te pakken:)

    Laat ik zeggen dat bij PROF (misschien WC) het 'natuurlijk overwicht' het best lijkt overeen te komen met het echte voetbal tussen een hoog en laag sterren team
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, is wel jammer. Maarja, hij is goed, dus care:9

    Ligt aan de conditie. Als ik met een club speel waarbij de spelers in de 60ste minuut al dood zijn, wissel ik ze wel. Bij bijv. Real is dat niet echt nodig, behalve bij Robben. Die is echt super snel moe. Maar daar hebben we dan weer Drenthe voor
     
  18. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, net online Lyon - Liverpool won ik 8-0, wat op zich al m'n grootste overwinning is, maar het bijzondere is dat ik 4x scoorde uit een vrije trap met Juninho :9
     
  19. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Koevermans, Leonardo, Amrabat, Huntelaar (noem ik alleen nog maar paar spelers uit de eredivsie op..)
    zijn totaal niet goed gemaakt (uiterlijk) is hier een update van te krijgen op xbox live?
    of fixen ze met die updates alleen maar de vorm van de spelers doormiddel van de stats te updaten?
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ze zullen lijkt mij niet veranderen kwa uiterlijk door updates, alleen stats. Mag wel hopen dat er een update komt dat oa de kapsel van Fabregas en Messi veranderen, hebben beide toch totaal al weer een ander kapsel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina